MotorBike.gr

SUPER ΠΑΠΙ: “Σπιτικό”, συναρμολογούμενο Honda CT 110

08/07/2016

Με λίγα φύλλα αλουμινίου

Τέτοιο πράγμα δεν έχουμε ξαναδεί, είναι το παπί χωρίς ντεπόζιτο, με συναρμολογούμενο πλαίσιο . Δεν μοιάζει με κανένα άλλο custom, “φτιαγμένο”, μεταλλαγμένο, “πυροβολημένο” – πείτε το όπως θέλετε – παπί. Είναι η δημιουργία του Αυστραλού Andy Copeland που πήρε ένα Honda CT110 και έφτιαξε το , “Express Post”.

Honda CT 110-3

Honda CT 110-8

Τα Honda CT110 είναι διάσημα στην Αυστραλία σαν τα δίτροχα των ταχυδρόμων και η έμπνευση του Copeland έρχεται από τον γνωστό custom builder, γιαπωνέζο Shinya Kimura.

Ένα μεταχειρισμένο Honda CT110 καθόταν και σκονιζόταν μέσα σε ένα γκαράζ, μέχρι που μερικοί φίλοι του Andy τον πήραν μαζί τους σε μια ετήσια εκδήλωση που ονομάζεται Rusty Kustoms Biker Build Off.

Πρόκειται για έναν διαγωνισμό που επικεντρώνεται σε δημιουργίες χαμηλού προϋπολογισμού. Μετατροπές που φτιάχνονται “στο πεζοδρόμιο” με φτηνά δίτροχα και ερασιτεχνικά μέσα, με μόνη υποχρέωση για να λάβει μέρος στο διαγωνισμό η κατασκευή να μπορεί να κάνει το γύρο του τετραγώνου…

Honda CT 110-4

Honda CT 110-7

Honda CT 110-13

Λόγω του υπόβαθρου του δημιουργού στην αρχιτεκτονική και στο σχέδιο, ο Andy άρχισε να σκιτσάρει για να φτιάξει κάτι διαφορετικό. “Αρχικά με κορόιδευαν λέγοντάς μου πως το μηχανάκι μου φτιαχνόταν από κουτία για corn flakes”, λέει Copeland κάτι που όντως ίσχυε, αφού έτσι πίστευα ότι θα πετύχάινα την κατασκευή που ήθελα”, συμπληρώνει.

Μετά από αμέτρητα κουτιά δημητριακών, αφού το βασικό σχήμα είχε φτιαχτεί από χαρτόνι, το “πλαίσιο” φτιάχτηκε από κομμάτια ξύλου και αργότερα από αλουμίνιο.

Η κοπή των χοντρών φύλλων αλουμινίου έγινε στο χέρι, στο γκαράζ του σπιτιού του και με την προσθήκη κάποιων αποστατών, προς έκπληξη του είδε ότι το παπί μπορούσε να συναρμολογηθεί σε περίπου 30 λεπτά ακριβώς όπως ένα κιτ Meccano (“παιχνίδι” κατασκευών με μεταλλικά κομμάτια).

Honda CT 110-6Honda CT 110-11

Honda CT 110-12

Honda CT 110-1
Ρεζερβουάρ δεν χρειαζόταν να έχει το παπί, αφού για να λάβει μέρος στο διαγωνισμό, έπρεπε να διανύσει μόλις 2 χιλιόμετρα, άρα θα μπορούσε να κουβαλάει λίγο καύσιμο μέσα σε μπρούτζινα σωληνάκια. Η λύση ήρθε από ένα μαγαζί με υδραυλικά και έτσι μέσα στα σωληνάκια μεταφέρθηκαν τα μόλις 150 ml καυσίμου που χρειαζόταν για “το γύρο του τετραγώνου”…

Honda CT 110-5
Η επιτυχία του “Express Post” του Andy Copeland στο διαγωνισμό
Rusty Kustoms Biker Build Off ήταν μεγάλη και γι’ αυτό η δημιουργία του φιλοξενήθηκε σε σημαντικές ιστοσελίδες ανά τον κόσμο που ασχολούνται με τα cafe racers και τα custom, όπου πρωτοείδαμε το ”Express Post” κι εμείς.

Πηγή: andy copeland blogspot

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!