Πολύ ξύλο…
Φτιαγμένο χρησιμοποιώντας και ξύλο το “La Chute” βασίστηκε πάνω ένα Honda SS50 που φοράει κινητήρα 190 cc και αποδίδει 27 ίππους.
Καινοτόμο cafe racer θα μπορουσε να πει κάποιος το μικρό Honda, που κατασκευάστηκε στο Μπιαρίτζ της Γαλλίας, από τον George Woodman, ψευδώνυμο βεβαίως κάποιου που αρέσκεται να δουλεύει με το ξύλο.
Πίσω από το ηχηρό ψευδώνυμο κρύβεται ο Γάλλος Sébastien Valliergues, μηχανικός και κάτοικος των Άλπεων, ο οποίος επέλεξε το παρατσούκλι του από το υλικό που δουλεύει αριστοτεχνικά: το ξύλο.
Ο Sébastien επρόκειτο να συμμετάσχει στον αγώνα επιτάχυνσης Peak Race Punk που πραγματοποιήθηκε στην στη χώρα των Βάσκων στα Πυρηναία, στο πλαίσιο της εκδήλωσης Wheels and Waves.
O αγώνας είναι ανοικτός σε συμμετοχές για όλες τις μοτοσυκλέτες που παράγονται από το 1920 μέχρι το 1979, καθώς και όλες τις custom με κυβισμό μικρότερο των 650 cc που παράχθηκαν μετά το 1980.
Για να λάβει μέρος στον συγκεκριμένο αγώνα, ο δημιουργός του “La Chute” ξέθαψε από ένα γκαράζ ένα ξεχασμένο μηχανάκι, ένα παλιό, σκονισμένο Honda SS50.
Η ξυλογλυπτική που έχει γίνει στο χέρι φυσικά χρησιμοποιήθηκε στα μεγάλα κομμάτια όπως το φέρινγκ και η ουρά.
Πίσω από το φέρινγκ υπάρχει προβολέας που κρύβεται πίσω από το κίτρινο μονόπλευρο χαμόγελο.
Στον τομέα του κινητήρα ο μικρός “πενηντάρης” κινητήρα του SS50 έχει δώσει τη θέση του σε έναν κινητήρα της Daytona με από 190 cc, με 4 βαλβίδες που αποδίδει κάτι λιγότερο από 27 hp.
Η θέση οδήγησης πάει να γίνει τύπου dragster και για αυτό το λόγο τα μαρσπιέ που προσπάθησαν να μετακομίσουν όσο το δύνατο πιο πίσω… κατέληξαν πάνω στο ψαλίδι.