MotorBike.gr

SUPER ΠΑΠΙ: Mini Bobber

09/12/2016

Fat Boy

Αμερικανιά ή καστομιά; Διαλέξτε. Χοντρούλικο έχει γίνει το παπί της A.P.E Custom Motorcycles από τον μηχανικό Yuza Fumi που έχει βάλει όλη του την τέχνη να το κάνει αγνώριστο, χρησιμοποιώντας τεχνικές που είχαμε δει στο παρελθόν σε αμερικάνικες custom μοτοσυκλέτες.

2

Η παραδοσιακή μονή χαμηλή ραχοκοκκαλιά των παπιών έχει δεχτεί την ενίσχυση μιας ακόμα σωλήνας, για να μπορέσει να αντέξει το πλαίσιο και ειδικά η περιοχή του λαιμού περισσότερες δυνάμεις. Ήδη από το φαρδύ πιρούνι με τον αντίστοιχo τροχό θα επιβάρυνε τον λαιμό με ανεπιθύμητες στρεβλώσεις και κακό κράτημα.

6

Μπόλικη δουλειά έχει πέσει στο πίσω μέρος του σκούτερ και ειδικά στην περιοχή της σέλας και της στήριξης του κινητήρα που προέρχεται από ένα απλό Ινδονησιακό παπί παραγωγής που λέγεται Honda Win 100.

4

Το ψαλίδι της πίσω ανάρτησης έχει καταργηθεί και σωλήνες έχουν κολληθεί πάνω στο γεροδεμένο υποπλαίσιο κάνοντας το custom παπί ”Hardtail”, χωρίς πίσω ανάρτηση δηλαδή.

7

Η εξάτμιση του βελτιωμένου κινητήρα ανεβαίνει πάνω και δεξιά, για να καταλήξει σε δυο σωλήνες, ανοικτές και φάλτσα κομμένες στα άκρα τους. Το πιρούνι είναι με μηχανισμό και μονό ελατήριο, αν και είναι τόσο λεπτός που μάλλον διακοσμητικός φαίνεται.

5

Η σέλα είναι μονή και έχει ελατήρια, αφού δεν υπάρχουν αμορτισέρ πίσω και το τιμόνι είναι από χοντρή σωλήνα βαμμένη στα ίδια χρώματα με το υπόλοιπο παπί. Τα λάστιχα, όπως και οι ζάντες είναι φαρδιά και το πίσω φρένο – που είναι και το μόνο, αφού μπροστινό δεν υπάρχει – είναι δισκόφρενο.

1

Ενδιαφέρον έχει στην αριστερή πλευρά της κατασκευής η λύση για την τάπα του ρεζερβουάρ και το λεβιέ των ταχυτήτων.

3

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!