Η τέχνη της σχεδίασης
Το βιετναμέζικο εργαστήριο Bandit9 μεταμορφώνει ένα κοινό Ducati Monster 821 σε έργο τέχνης, ένα φουτουριστικό, χειροποίητο κομμάτι που, αν το επιθυμείτε, μπορεί να γίνει δικό σας. Αρκεί να διαθέτετε τα χρήματα και, βεβαίως, να προλάβετε, γιατί θα κατασκευαστούν μόλις εννέα κομμάτια!
Υπάρχουν μετατροπές/τροποποιήσεις που σέβονται την ουσία και τον χαρακτήρα της αρχικής μοτοσυκλέτας. Και υπάρχουν και αυτές όπως του Bandit9.
Αυτό το στούντιο σχεδιασμού με έδρα το Βιετνάμ έχει ανεβάσει την μετατροπή σε ανώτερα επίπεδα, με μια ριζοσπαστική εφαρμογή πάνω σε ένα Ducati Monster 821.
Έχουμε φιλοξενήσει ξανά δουλειά των Bandit9, η οποία μάλιστα είχε εγείρει αμφιβολίες για το “πού πάνε τα κάστομ”, λόγω της περίεργης αισθητικής του (δείτε εδώ)
Η “μετατροπή” έχει φτάσει σε τέτοιο βαθμό που με την πρώτη ματιά είναι δύσκολο να αναγνωρίσει κανείς ότι ο διάσημος ιταλικός δικύλινδρος κινητήρας εξακολουθεί να κρύβεται κάτω από αυτό το φουτουριστικό φέρινγκ.
Ό,τι ξεκίνησε ως μια μοναδική customized δημιουργία, κατέληξε να γίνει – λόγω του ενδιαφέροντος που κάποιοι εκδήλωσαν – μια πολύ περιορισμένη έκδοση παραγωγής: μόνο εννέα μονάδες αυτού του μινιμαλιστικού, χειροποίητου θηρίου θα κατασκευαστούν.
Το Ducati Bandit9 είναι ένα μοντέλο τόσο αποκλειστικό όσο και πρωτοποριακό, που δεν εστιάζει στη ρετρο-νοσταλγία ή τις ακραίες σπορ επιδόσεις. Αντίθετα, αυτή η “Monster 821” αν μπορούμε να αποκαλέσουμε έτσι αυτό το αριστούργημα, είναι αντάξια μιας ταινίας επιστημονικής φαντασίας.
Το πλήρες φέρινγκ, χειροποίητο από γυαλισμένο αλουμίνιο, περιβάλλει τη μοτοσυκλέτα με μια καθαρή, κομψή και μινιμαλιστική σιλουέτα.
Κάθε εξάρτημα έχει σχεδιαστεί ως μέρος ενός συνόλου: η σέλα από ανθρακονήματα είναι άψογα ενσωματωμένη, η εξάτμιση είναι κρυμμένη στο κάτω μέρος του φέρινγκ και δεν υπάρχουν σημεία ή εξαρτήματα που φαίνονται εκτός τόπου.
Είναι μια μοτοσυκλέτα σχεδιασμένη σαν να ήταν πρωτότυπη, αλλά στην πραγματικότητα δεν είναι “στατική”, αλλά πλήρως λειτουργική.
Κάτω από το φουτουριστικό αμάξωμα βρίσκεται ο αρχικός ιταλικός κινητήρας: ένας V-twin 821 cc, ικανός να παράγει 110 ίππους, που πετυχαίνει τελική ταχύτητα περίπου 190 km/h.
Το ρεζερβουάρ χωράει 16 λίτρα και, όπως και το αρχικό μοντέλο, εξακολουθεί να είναι μια μοτοσυκλέτα φτιαγμένη για να την απολαμβάνετε σε ωραίες βόλτες. Απλώς μην περιμένετε την τυπική εργονομία ή την ίδια αίσθηση με ένα Monster παραγωγής.
Όλα αλλάζουν εδώ: η στάση του σώματος, οι αισθήσεις, ο χειρισμός… αλλά αυτό ακριβώς είναι το νόημα ενός τόσο ακραίου δημιουργήματος.
Μόνο εννέα μονάδες θα παραχθούν και η τιμή αυτής της μοναδικής Monster είναι κοντά στις 40.000 ευρώ, με τις κρατήσεις να μπορούν να γίνουν απευθείας μέσω της ιστοσελίδας Bandit9.