Ξεγύμνωμα και επανατοποθέτηση
Εντάξει, ο καθένας μπορεί να κάνει ό,τι του έρθει στο κεφάλι. Ο Winston Yeh, επικεφαλής του ταϊβανέζικου customizing οίκου Rough Crafts, που είναι περισσότερο γνωστός για τις “σκοτεινές” custom Harley-Davidson, τώρα έπιασε στα χέρια του ένα Aprilia RSV4 Factory και του … άλλαξε τον αδόξαστο. Το αποτέλεσμα, από την άλλη…
Ο Winston Yeh έχοντας δοκιμάσει τα πάντα όσον αφορά στο customizing, από την BMW R nineT μέχρι την Ducati Monster, αποφάσισε να ασχοληθεί με ένα Aprilia RSV4 Factory.
Για τους ανθρώπους της custom σκηνής οι σύγχρονες, υψηλής τεχνολογίας σπορ μοτοσυκλέτες παρουσιάζουν ιδιαίτερες προκλήσεις, μιας και είναι γεμάτες εξαρτήματα και περιφερειακά, ενώ παράλληλα τα πάντα ελέγχονται ηλεκτρονικά.
Δεν μπορείς να κόβεις και να ράβεις ό,τι σου καπνίσει και είναι εύκολο να πάει κάτι στραβά αν δεν κινηθείς με τον σωστό τρόπο.
Όταν ένας πελάτης πήγε στους Rough Crafts με την ιδέα ένα RSV4 Factory να γίνει streetfighter, αυτοί προσπάθησαν να τον μεταπείσουν, αλλά ήταν πολύ αργά, αφού είχε ήδη παραγγείλει τη μοτοσυκλέτα και βρισκόταν κιόλας στο δρόμο για το συνεργείο/εργαστήριο.
Η αποστολή ήταν να μετατρέψουν το Aprilia RSV4 Factory σε ένα νεο-φουτουριστικό streetfighter με όλη τη γνωστή σκοτεινή εμφάνιση μιας ειδικής έκδοσης Rough Crafts—χωρίς να θυσιάσουν κανένα από τα εξελιγμένα συστήματά της.
Η εργοστασιακή έκδοση της superbike RSV4 διαθέτει 220 ίππους και 127 Nm ροπής, με quick shifter, οθόνη TFT και μια ποικιλία ηλεκτρονικών βοηθημάτων αναβάτη.
Διαθέτει επίσης ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενη ανάρτηση Öhlins και στoυς δυο τροχούς —ένα χαρακτηριστικό που ο πελάτης της Rough Crafts επέμενε να διατηρήσει.
Στο μεταξύ, τα περισσότερα εξαρτήματα της Aprilia ήταν τόσο οριακά τοποθετημένα από πλευράς χώρου, ώστε η επανατοποθέτησή τους ήταν σχεδόν αδύνατη.
Η λύση ήταν να αφαιρεθούν τμήματα της RSV4 και στη συνέχεια να επανεξοπλιστεί με χειροποίητα εξαρτήματα, τα οποία θα εξασφάλιζαν ταυτόχρονα τη δυναμική εμφάνιση που απαιτούσε το έργο.
Χειροποίητο είναι το ρεζερβουάρ, όπως και το φέρινγκ, το οποίο προσθέτει στυλ και προστατεύει ζωτικά εξαρτήματα. Μπροστά φιλοξενείται ένα ζευγάρι προβολέων LED και ένα κάλυμμα εκτείνεται πάνω από τα πιρούνια… σχεδιασμένο να θυμίζει ανάρτηση μηχανισμού.
Οι λεπτομέρειες είναι άφθονες. Οι σχισμές στα πλαϊνά καπάκια προσδίδουν μια πινελιά κομψότητας, ενώ τα φλας LED προσθέτουν διακριτικό φωτισμό και στα δύο άκρα (τα πίσω φλας λειτουργούν και ως πίσω φώτα).
Ο Winston εκμεταλλεύτηκε κάθε ευκαιρία για να αναβαθμίσει τον αγωνιστικό εξοπλισμό της μοτοσυκλέτας όσο το δυνατόν περισσότερο – όταν το επέτρεπε ο προϋπολογισμός, φυσικά.
Τα υψηλής ποιότητας εξαρτήματα Öhlins της Aprilia συμπληρώνουν οι ζάντες της BST από ανθρακονήματα με ελαστικά Pirelli Diablo Supercorsa.
Οι δαγκάνες Brembo GP4-MS (μπροστά) και GP2-SS (πίσω) προέρχονται από τα MotoGP και συνεργάζονται με δίσκους MotoMaster, μεγιστοποιώντας την ισχύ φρεναρίσματος της RSV4.
Το σύστημα εξάτμισης αυτής της Aprilia είναι ένα προσεκτικό μείγμα ανταλλακτικών aftermarket και custom. Οι σωλήνες καταλήγουν σε ένα τετράγωνο καζανάκι κι έναν κοντό σιγαστήρα από την SC-Project.
Παίρνοντας την “RoughSV4”, η μοτοσυκλέτα φοράει το εμβληματικό φινίρισμα της Rough Crafts, με ανθρακονήματα και ένα απειλητικό μαύρο χρώμα.
Το συνολικό αποτέλεσμα του “σφαγμένου” RSV4 είναι μια τολμηρή δημιουργία του συνεργείου/εργαστηρίου από την Ταϊβάν, που παράλληλα αποδεικνύει πόσο δύσκολο είναι να “καστομάρεις” ένα superbike και να καταφέρεις να το κάνεις και όμορφο…
Φωτογραφίες: Kin Lin Foto