Αγωνιστικές φιλοδοξίες, εμπορική καταξίωση
Η QJMotor παρουσίασε στο Magny-Cours τις νέες SRK 800 R και SRK 800 RS, δύο σπορ μοτοσυκλέτες που γεννήθηκαν από την εμπειρία της κινέζικης εταιρίας στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport και σκοπεύουν να κάνουν το όνομά τους γνωστό σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη κατηγορία.
Η QJMotor αποφάσισε να επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο αγωνιστικό στόχο. Οι νέες SRK 800 R και SRK 800 RS αποκαλύφθηκαν στη γαλλική πίστα Magny-Cours, όπου η κινεζική μάρκα αγωνίζεται στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport.
Η πρόθεση είναι σαφής: να αξιοποιήσει όσα έμαθε στην πίστα και να τα εφαρμόσει σε μοντέλα παραγωγής. Με αυτά τα δύο μοντέλα, η QJMotor εισέρχεται πλήρως στην κατηγορία των supersport μοτοσυκλετών μεσαίου κυβισμού, μια κατηγορία που ανακτά την πρωτοκαθεδρία της με μοτοσυκλέτες όπως η Yamaha R9 και η Ducati Panigale V2.
Και το κάνει αυτό με μια πρόταση που συνδυάζει την εμφάνιση που δημιουργήθηκε στην Ευρώπη, τεχνικές λύσεις δοκιμασμένες σε αγώνες κι έναν τετρακύλινδρο κινητήρα έτοιμο να προκαλέσει ενδιαφέρον στο χώρο των σπορ μοτοσυκλετών.
Η βάση και των δύο μοτοσυκλετών είναι ένας τετρακύλινδρος κινητήρας 778 cc σε σειρά, με ισχύ περίπου 120 ίππους και 75 Nm ροπής, συνοδευόμενος από μια επανασχεδιασμένη εισαγωγή και αεροδυναμική που αναπτύχθηκε από την Benelli Design.
Το πλαίσιο αλουμινίου είναι ελαφρύτερο και πιο άκαμπτο, με νέο ψαλίδι, ενώ υπάρχει και μεγαλύτερο φιλτροκούτι που στοχεύει στη βελτίωση της απόδοσης στην κορυφή του εύρους στροφών.
Οι αναρτήσεις είναι της Marzocchi, με μπροστινό πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 43 mm, ενώ τα φρένα είναι εξοπλισμένα με δαγκάνες Brembo.
Η έκδοση RS προσθέτει υπερελαφρές ζάντες, εξαρτήματα τιτανίου κι ένα πακέτο ειδικών ρυθμίσεων για συμμόρφωση με τους κανονισμούς Supersport, μαζί με ρυθμιζόμενη πίσω ανάρτηση PullRod και ελαφρύτερες πλάκες τιμονιού.
Το QJMotor SRK 800 RS είναι, ουσιαστικά, η μοτοσυκλέτα που πλησιάζει περισσότερο σε αγωνιστική. Οι βελτιώσεις του περιλαμβάνουν ένα αναθεωρημένο κιβώτιο ταχυτήτων για πιο σταθερή αλλαγή ταχυτήτων και 5 επιπλέον ίππους σε σύγκριση με το βασικό μοντέλο, τοποθετώντας το στην ίδια κατηγορία με τους άμεσους ανταγωνιστές του στο πρωτάθλημα.
Επιπλέον, η αεροδυναμική έχει ανασχεδιαστεί για να μειώσει την αντίσταση του αέρα και να βελτιώσει τη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Από την πλευρά του, το SRK 800 R παρουσιάζεται ως μια πιο προσιτή επιλογή στη γκάμα, αν και μοιράζεται μεγάλο μέρος του αγωνιστικού DNA που χαρακτηρίζει την οικογένεια.
Η άφιξη αυτών των μοντέλων δεν ενδιαφέρει μόνο από αγωνιστική άποψη, αλλά δείχνει και τις προθέσεις της μεγάλης κινέζικης εταιρίας.
Η QJMotor επεκτείνει τη διεθνή της παρουσία και επιδιώκει να εδραιωθεί στην Ευρώπη με προϊόντα που είναι ανταγωνιστικά σε τιμή και εξοπλισμό.
Για να σας δώσουμε μια ιδέα, το τρέχον SRK 800 RR πωλείται στο Ηνωμένο Βασίλειο περίπου 7.200 ευρώ, πολύ χαμηλότερα από ανταγωνιστές όπως το Yamaha R9 ή το Ducati Panigale V2.
Όλα αυτά, χωρίς να θυσιάζεται ο εξαιρετικός ηλεκτρονικός εξοπλισμός: οθόνη TFT, λειτουργίες οδήγησης, έλεγχος πρόσφυσης, quickshifter και ABS στροφών.
Με τα SRK 800 R και RS, η QJMotor στοχεύει να δείξει ότι δεν ανταγωνίζεται απλά τις άλλες εταιρίες.
Η προσέγγισή της συνδυάζει την εμπειρία στην πίστα με ένα σαφές ενδιαφέρον για την κατάκτηση αγορών όπου οι σπορ μοτοσυκλέτες μεσαίου κυβισμού κερδίζουν και πάλι έδαφος.