Κίνηση στα εντουράκια
Μιας και το Piaggio Group έχει στρέψει για τα καλά το βλέμμα και την προσοχή στις ασιατικές αγορές που είναι πολύ προσοδοφόρες δυο νέα μοντέλα παρουσιάστηκαν σε διαθνές σαλόνι της Κίνας, το Aprilia DRD 125, σε εκδόσεις Enduro και Supermotard.
Η κατηγορία των εντούρο και των σουπερμοτάρντ μπορεί να έχει βγει από τη μόδα στην Ευρώπη και την Ελλάδα, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν είναι αξιόλογη και… υπερ-χρήσιμη ειδικά όταν οι δρόμοι μιας χώρας δεν είναι οι καλύτεροι.
Τα Aprilia DRD 125 Enduro και Supermotard κατασκευάζονται από την κινεζική Zongshen με το ακρωνύμιο DRD να συνοδεύουν αυτές τις μοτοσυκλέτες που αντί να φορούν το σήμα της ισπανικής Derbi (απ’ όπου βγαίνει και το Derbi Racing Development) χρησιμοποιούν της Aprilia. Έτσι κι αλλιώς και οι δύο εταιρίες ανήκουν στο Piaggio Group.
Οι δυο μοτοσυκλέτες είναι ίδιες κατά το μεγαλύτερο μέρος (κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, πλαστικά τμήματα) κι έτσι χρησιμοποιούν ανεστραμμένο πιρούνι, δύο δισκόφρενα (τύπου μαργαρίτα στο εντούρο) και στους δύο τροχούς.
Και τα δύο κινούνται από τον εξελιγμένο τεχνολογικά 4βάλβιδο, υγρόψυκτο κινητήρα Piaggio σε 125 και 150 cc (στο παρελθόν είχε ανακοινωθεί και έκδοση της Derbi με τον ίδιο κινητήρα ανεβασμένο στα 180cc).
Ο ψεκαστός κινητήρας 124,2cc αποδίδει 15,5 ίππους στις 7.500 σ.α.λ και ροπή 1,23 kgm, στις 7.500 σ.α.λ και έχει κιβώτιο ταχυτήτων 6 σχέσεων.
Το Aprilia DRD 125 Supermotard φοράει λάστιχα 110/80-17, 130/70-17, έχει ύψος σέλας 890mm, το ντεπόζιτο χωράει 6,2 λίτρα και το βάρος φτάνει τα 124 kg και φυσικά… όπως τις περισσότερες φορές όταν πρόκειται για ιταλική κατασκευή, η εμφάνιση είναι άριστη.
Πηγή: www.moto125.cc