MotorBike.gr

HONDA CRF250L Rally, 2017: Τα ράλι της καθημερινότητας

21/12/2016

Υλικό ονείρων

Όμορφο και καλοφτιαγμένο το Honda CRF250L Rally βγαίνει στην παραγωγή, καλύπτοντας βασικά τρεις τομείς: την καθημερινή μετακίνηση, την κίνηση στο χώμα, ενώ γίνεται η πρώτη ύλη για τη δημιουργία ονείρων.

1

17YM CRF250 Rally

Η σχεδίασή του έρχεται αυτούσια από το Honda HRC CRF450 ή τουλάχιστον οι βασικές αρχές του.

Αιχμηρά πλαστικά και δυναμική συνολική εμφάνιση με ασύμμετρους LED προβολείς, με ψηλή, σχεδόν κάθετη ζελατίνα πάνω στα πλαστικά-“φέρινγκ” με γραμμές που ρέουν από το φτερό μέχρι την ουρά, μεγάλα προστατευτικά ψυγείου κινητήρα και μεγάλη μαύρη ποδιά.

Έτοιμο για περιπέτεια, για οδήγηση στο χώμα, για τον αγώνα trail ride, αλλά και καθημερινή χρήση, αφού κάτω από τα πλαστικά του κρύβεται ένα Honda CRF250L παραγωγής.

17YM CRF250 Rally

17YM CRF250 Rally

Ο μονοκύλινδρος κινητήρας των 249cc έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και τις τέσσερις βαλβίδες – φυσικά πληροί τις προδιαγραφές Euro4 – και είναι ίδιος σε σχέση με το Honda CRF250L.

Τροφοδοτείται από ψεκασμό διαμέτρου 38mm, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 24,4 ίππους στις 8.500rpm. H ροπή είναι στα 2,3 kgm, στις 6.750 rpm.

17YM CRF250 Rally

17YM CRF250 Rally

Οι αλλαγές σε σύγκριση με το Honda CRF250L, εκτός των πλαστικών είναι το μεγάλο ρεζερβουάρ των 10,1 λίτρων, το ύψος σέλας έχει ανέβει κατά 20mm, για να φτάσει στα συνολικά 895mm.

Aυτό συμβαίνει γιατί έχει μεγαλώσει η απόσταση από το έδαφος για να φτάσει στα 270mm, ενώ παραπάνω είναι και το βάρος στα γεμάτα 157 κιλά (146 κιλά είναι το απλό CRF), με το το μεταξόνιο έχει μεγαλώσει φτάνοντας στα 1.455mm.

17YM CRF250 Rally

17YM CRF250 Rally

Και οι αναρτήσεις έχουν αλλαγές με το ανεστραμμένο πιρούνι της Showa με τα καλάμια διαμέτρου 43 mm, στα 250mm διαδρομής και στο αμορτισέρ, που έχει διαδρομή πλέον στα 265 mm.

Μπροστινή και πίσω ανάρτηση έχουν νέες ρυθμίσεις. Αλλαγές υπάρχουν και στα φρένα, με τον μπροστινό δίσκο να έχει μεγαλώσει σε διάμετρο και να φτάνει τα στα 296 mm.

Το ABS που διαθέτει το Honda CRF250L Rally μπορεί να απενεργοποιηθεί για τον πίσω τροχό.

17YM CRF250 Rally

17YM CRF250 Rally

Mε μοντέλα σαν το Honda CRF250L Rally του 2017, το πρώτο βήμα προς τη μοτοσυκλέτα γίνεται πιο γοητευτικό για τους αρχάριους αναβάτες, που παίρνουν μεγάλη αξία – που συναντούσαμε μόνο σε μεγαλύτερους κυβισμούς – έστω και με κινητήρα μόλις 250 κυβικών.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!