MotorBike.gr

HONDA CRF1000L AFRICA TWIN: Με δώρα αξίας 950 ευρώ

03/10/2017

Χάρισμα το τουριστικό πακέτο

Με την αγορά μιας Honda CRF1000L Africa Twin, ο επίσημος εισαγωγέας – διανομέας Honda στην Ελλάδα, εταιρεία Αδελφοί Σαρακάκη, κάνει δώρο το πακέτο τουριστικού εξοπλισμού Travel Pack.

Τώρα, και για περιορισμένο αριθμό μοτοσυκλετών η Honda CRF1000L Africa Twin προσφέρεται με ένα μεγάλο δώρο αξίας 950 ευρώ. Συγκεκριμένα το πακέτο τουριστικού εξοπλισμού Travel Pack περιλαμβάνει:

  • Τριπλέτα βαλιτσών: μία κεντρική βαλίτσα 35lt, και πλαϊνές βαλίτσες 30 και 40 lt
  • Ψηλή ζελατίνα
  • Κεντρικό σταντ
  • Σχάρα κεντρικής βαλίτσας
  • Κιτ κλειδαριάς κεντρικής βαλίτσας
  • Μαξιλάρι πλάτης συνεπιβάτη

Οι τιμές των Honda CRF1000L Africa Twin που αφορούν την προσφορά είναι οι εξής:

  • Έκδοση με ABS, 14.990 ευρώ
  • Έκδοση με ABS, σε ειδικούς χρωματισμούς (Special colour): 15.290 ευρώ
  • Έκδοση με ABS/DCT: 16.920 ευρώ
  • Έκδοση με ABS/DCT, σε ειδικούς χρωματισμούς (Special colour): 16.590 ευρώ

Λίγα λόγια για την Honda Africa Twin:

Η Honda CRF1000L Africa Twin κληρονομεί και συνεχίζει την παράδοση των θρυλικών προγόνων της που έγιναν διάσημες με το σλόγκαν “go anywhere”. Χρησιμοποιεί δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα και δηλώνει έτοιμη για αληθινή περιπέτεια εντός και εκτός δρόμου, είτε διασχίζοντας ηπείρους ή σε καθημερινές αστικές διαδρομές.

Ο δικύλινδρος κινητήρας 998cc της CRF1000L Africa Twin βασίζεται στις αγωνιστικές CRF250R/450R της Honda, υιοθετώντας την ίδια τετραβάλβιδη σχεδίαση κεφαλής Unicam για συμπαγείς συνολικές διαστάσεις αποδίδει μέγιστη ισχύ 95,2hp στις 7.500rpm, και ροπή 98Nm στις 6.000rpm.

Το εξατάχυτο μηχανικό κιβώτιο χρησιμοποιεί την ίδια σχεδίαση των CRF250R/450R και διαθέτει μονόδρομο συμπλέκτη ολίσθησης/υποβοήθησης (Assist Slipper Clutch).

Επιπλέον του στάνταρ μοντέλου, διατίθενται δύο ακόμα εκδόσεις: η πρώτη με ABS και multiple mode Honda Selectable Torque Control (HSTC), και η δεύτερη με το μοναδικό Dual Clutch Transmission της Honda (τώρα με νέα λειτουργία offroad), ABS και HSTC. Σε μοντέλα με ABS, ο αναβάτης μπορεί να απενεργοποιεί το ABS στο πίσω φρένο, κάτι που του επιτρέπει να μπλοκάρει τον πίσω τροχό σε συνθήκες off road.

Ο αναβάτης δύναται να επιλέξει από τέσσερα επίπεδα ελέγχου στο Honda Selectable Torque Contol: Επίπεδο 1, 2, 3 και Off. Ο βαθμός παρέμβασης μειώνεται όσο τα επίπεδα αυξάνονται, ώστε να επιτρέπεται μεγαλύτερη ολίσθηση του πίσω τροχού.

Η μοναδική έκδοση DCT (Dual Clutch Transmission) περιλαμβάνει το στάνταρ manual mode (χειροκίνητη λειτουργία) – που επιτρέπει στον οδηγό να αλλάζει σχέσεις από το αριστερό γκριπ – και δύο automatic modes (αυτόματες λειτουργίες).

Το D mode προσφέρει την καλύτερη ισορροπία οικονομίας καυσίμου και άνεσης στο ταξίδι, ενώ το S mode έχει αναβαθμιστεί με σκοπό τις ανώτερες σπορ επιδόσεις, με τρία διαφορετικά προγράμματα αλλαγών.

Περισσότερες πληροφορίες: Όμιλος Σαρακάκη, Λ. Αθηνών 71, Αθήνα τηλ. 210 3483300,  www.honda-motorcycles.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!