Monkey Electric
H φετινή έκθεση CIMAMotor στην Κίνα έδωσε την ευκαιρία στη Honda να επιδείξει τις ικανότητές στης στα ηλεκτρικά δίτροχα, αποφασίζοντας προφανώς να μπει δυναμικά στην τεράστια τοπική αγορά που απορροφά κάθε χρόνο εκατομμύρια κομμάτια. Έτσι σήμανε και η ώρα για το Honda Monkey EV, το γνωστό σε εμάς “Μπόμπο”, ή “Ζετάκι”.
Το θρυλικό δίτροχο που ξεκίνησε το 1961 (σαν Ζ100) τη ζωή του σαν βοηθητικό όχημα μικρών αποστάσεων, όπως και δίτροχο υποστήριξης για σκάφη αναψυχής και τροχόσπιτα, λόγω του μικρού του μεγέθους, αγαπήθηκε όσο ελάχιστα τον κόσμο λόγω του φιλικού χαρακτήρα του ειδικά στις νεαρότερες ηλικίες.
Στο 14ο ετήσιο σαλόνι της CimaMotor στο Chongqing της Κίνας ανάμεσα στα νέα μοντέλα της Honda υπήρχε κι αυτός ο “Ηλεκτρικός Πίθηκος”. Έχει εξοπλιστεί με ηλεκτρικό μοτέρ 2 kW τοποθετημένο πάνω στον πίσω τροχό, που είναι όπως και ο μπροστινός μικρής διαμέτρου στις 8 ίντσες.
Mε τα χαρακτηριστικά ταμπουράκια και στους δυο τροχούς, τη μονή σέλα, το σωληνωτό ψαλίδι από σωλήνα μικρής διατομής, το αναδιπλούμενο τιμόνι το Monkey παραμένει αυτό που ξέραμε.
Η έντονη – είναι αλήθεια – διαφορά πάνω στο Honda Monkey EV είναι ότι στο χώρο που έμπαινε ο κινητήρας με τον οριζόντιο κύλινδρο και το σαζμάν των τεσσάρων ταχυτήτων φιλοξενούνται οι μπαταρίες.
Οι μπαταρίες του Μπόμπου μπορούν να επαναφορτιστούν πλήρως σε μόλις 6 ώρες και να προσφέρουν αυτονομία 65 περίπου χιλιομέτρων.
Η μέγιστη ταχύτητα του Honda Monkey EV είναι 50 km/h και το βάρος του φτάνει μόλις τα 68 κιλά.
Μιας και το λεβιέ ταχυτήτων δεν χρειάζενται στο Honda Monkey EV έφυγε και το πεντάλ του φρένου κι έτσι τα δύο φρένα ενεργοποιούνται πλέον από τις μανέτες που βρίσκονται στο τιμόνι, όπως στα σκούτερ.
Πηγή: www.moto125.cc