MotorBike.gr

QJMotor SRK 800RR: Εξελιγμένη στο Πρωτάθλημα Supersport

06/06/2025

Με νέα εισαγωγή αέρα, μονάδα IMU 6 αξόνων, φρένα Brembo και αναρτήσεις Marzzocchi

Εδώ και δεκαετίες οι πίστες και τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα αποτελούν ένα πεδίο ανταγωνισμού και δοκιμών για τους κατασκευαστές, οι οποίοι ψάχνουν συνεχώς τεχνικές λύσεις που θα τους κερδίσουν δεκατάκια ανά γύρο και θα τους κάνουν να ξεπεράσουν όλους τους υπόλοιπους.

Τα τελευταία χρόνια δύο Κινέζοι κατασκευαστές έχουν αρχίσει και “επωφελούνται” από αυτό μέσσω της συμμετοχής τους στους αγώνες με δικές τους μοτοσυκλέτες.

 

H Kove έχει ομάδα που αγωνίζεται στην κατηγορία Supersport 300, ενώ η QJMotor έκανε φέτος το ντεμπούτο της στην κατηγορία Supersport, με τον στόχο να είναι η συμμετοχή και στην κορυφαία κατηγορία των Superbikes από το 2026 και μετά.

Μάλιστα η μοτοσυκλέτα της QJMotor (με αναβάτες τους Raffaele De Rosa και Niki Tulli της ομάδας Puccetti) πήρε τους πρώτους της βαθμούς στους αγώνες του Most.

Σε αυτές τις κατηγορίες, η αγωνιστική μοτοσυκλέτα πρέπει να προέρχεται από μια μοτοσυκλέτα παραγωγής και η αγωνιστική μοτοσυκλέτα της QJMotor βασίζεται στην SRK 800RR, η οποία ανανεώνεται για το 2025, με βάση τα δεδομένα που έχουν συλλεχθεί από τη συμμετοχή της στο Πρωτάθλημα.

 

 

 

Η QJMOTOR SRK 800RR έχει στην καρδιά της έναν τετρακύλινδρο εν σειρά, υγρόψυκτο κινητήρα των 778cc, με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, ο οποίος αποδίδει 95,2 ίππους στις 10.000 rpm και 75 Nm ροπής στις 8.500 rpm, με μια τελική ταχύτητα που αγγίζει τα 215 χιλιόμετρα την ώρα.

Υπάρχουν τρεις χαρτογραφήσεις (Standard, Sport και Rain), ενώ εξοπλίζεται και με Traction Control, Cruise Control και Quickshifter διπλής κατεύθυνσης.

 

 

 

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με τον κινητήρα φέρον μέρος του, ενώ – όπως σχεδόν σε όλα τα μοντέλα της QJMotor – οι αναρτήσεις προέρχονται από την Marzocchi, η οποία εξοπλίζει την SRK 800RR με ανεστραμμένο πιρούνι (ρυθμιζόμενη προφόρτιση και επαναφορά) και ένα πλήρως ρυθμιζόμενο μονοσόκ αμορτισέρ.

Το φρενάρισμα το αναλαμβάνει η Brembo, με την QJMotor SRK 800RR να έχει δύο μεγάλα δισκόφρενα των 320mm μπροστά, με τετραπίστονες δαγκάνες και έναν δίσκο 260mm πίσω, με μονοπίστονη δαγκάνα.

 

Το ABS αναβαθμίζεται για το 2025, καθώς αποκτά λειτουργία Cornering, χάρη στην υιοθέτηση μια IMU έξι αξόνων που αναπτύχθηκε από την ομάδα της Puccetti στους αγώνες.

Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17″, με ελαστικά 120/70 και 180/55 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

Ανασχεδιασμένη είναι και η μούρη,με τα αεροδυναμικά φέρινγκ να έχουν νέο αεραγωγό, που υπόσχεται βελτίωση της εισαγωγής αέρα κατά 10%.

 

Σε άλλα στοιχεία εξοπλισμού, η QJMotor SRK 800RR έχει μια έγχρωμη TFT οθόνη 5″, φωτιζόμενους διακόπτες, ντεπόζιτο 16 λίτρων (όταν είναι γεμάτο το βάρος της μοτοσυκλέτας φτάνει τα 208 κιλά) και θύρα φόρτισης USB.

Η μοτοσυκλέτα θα κυκλοφορήσει σε δύο χρωματισμούς (μαύρο και κόκκινο), ενώ η τιμή της δεν είναι ακόμα γνωστή για την Ελλάδα.

 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!