Το ένα μοντέλο καλύτερο από τ’ άλλο
Σχεδόν δεν προλαβαίνουμε τα νέα μοντέλα που παρουσιάζει η QJMotor, με μια ακόμα πολύ ενδιαφέρουσα μοτοσυκλέτα να εμφανίζεται στην Κίνα με το όνομα QJMotor SRT 500 CX που κινείται προς την κατεύθυνση των Rally!
Μόλις προχθές παρουσιάσαμε το νέο QJMotor SRT 500 RX που εμφανίστηκε στην Κίνα και ετοιμάζεται πολύ σύντομα να έρθει και στην Ευρώπη, τη στιγμή που η ελληνική αντιπροσωπεία έχει ανακοινώσει την έλευση της ίδιας μοτοσυκλέτας, αλλά με το όνομα SRT 450 RX, αναμένοντας την ολοκλήρωση των διαδικασιών για την έκδοση ευρωπαϊκής έγκρισής της για να δούμε τι θα ισχύσει.
Αρχές του 2026 αναμένεται το 450 στην Ελλάδα, όπως επίσης το εξίσου πολύ ενδιαφέρον μονοκύλινδρο SRT 300 DX.
Τα τελευταία νέα από την Κίνα αφορούν μια Rally μοτοσυκλέτα και αυτή με τον γνωστό κωδικό SRT της QJMotor, αυτή τη φορά όμως με τα αρχικά “CX” που υποδηλώνουν μια πιο αγωνιστική– “rally-σια” βερσιόν.
Με αισθητική αγώνων, ψηλό μπροστινό φτερό, πύργο προβολέων και οργάνου με κάθετη ζελατίνα, πλατιά προστατευτικά ψυγείων κινητήρα και μεγάλη “ποδιά” κάτω από τον κινητήρα, ενώ πίσω από αυτήν -αν διακρίνουμε καλά – υπάρχει εφεδρικό ρεζερβουάρ χαμηλά τοποθετημένο.
Δευτερεύον ντεπόζιτο καυσίμου υπάρχει και στην πίσω δεξιά πλευρά του 500, στο λευκό πλαϊνό καπάκι, όπου διακρίνεται και η τάπα του. Η συνολική χωρητικότητα των ρεζερβουάρ του 500 ανακοινώνεται στα 32 λίτρα!
Η εξάτμιση περνάει κάτω από τον κινητήρα και τελειώνει ψηλά δεξιά διαγώνια, ενώ εμφανείς είναι οι μεγάλες διαδρομές των αναρτήσεων, όπως και ένα σταμπιλιζατέρ τιμονιού.
Φυσικά ο μπροστινός τροχός είναι 21 ιντσών, ενώ ο πίσω 18, με τα ελαστικά να είναι 90/90-21 και 140/80-18 αντίστοιχα.
Το σωληνωτό πλαίσιο είναι φτιαγμένο από ατσάλι, καλύπτεται από πλαστικά καπάκια σχεδόν παντού, έχει μεγάλο μεταξόνιο στα 1509 mm, με το ύψος σέλας στα 960 mm και το ύψος από το έδαφος στα 290 mm. Μια χαρά για το χώμα δηλαδή, ενώ “ακόμα μια χαρά” είναι το βάρος που δεν ξεπερνάει άδειο – σύμφωνα με την εταιρία τα πολύ λίγα 143 κιλά!
Μονός είναι ο μπροστινός δίσκος (διαμέτρου 300 mm) όπως πρέπει σε μια μοτοσυκλέτα που δίνει έμφαση στη χρήση στο χώμα, τη στιγμή που τα ελαστικά του 500 είναι μικτής χρήσης. Ο πίσω δίσκος είναι 240 mm.
Κινητήρας του ολοκαίνουργιου QJMotor SRT 500 CX είναι ο ίδιος με αυτόν των παραπάνω μοντέλων που είπαμε στον πρόλογο, με 449,4 cc, ιπποδύναμη Α2 στους 47,6 ίππους στις 9.500 rpm, και ροπή 42Nm στις 7.500 rpm. Δεν έχει γίνει γνωστό αν θα υπάρξει και ισχυρότερη έκδοση για πιο “άγριες καταστάσεις”.
Ένας από τους λόγους που πιστεύουμε πως το QJMotor SRT 500 CX θα βρει το δρόμο του προς την Ευρώπη, είναι πως η ίδια η QJMotor αναφέρει πως η μοτοσυκλέτα πληροί τις προδιαγραφές Euro 5 +, κάτι που δίνει πολλές “ευρωπαϊκές” υποσχέσεις.
Το QJMotor SRT 500 CX θα προστεθεί δίπλα σε μοντέλα Rally όπως το Honda CRF300L Rally και Kove 450 Rally, με μονοκύλινδρους κινητήρες όμως, διαθέτοντας λιγότερες ή περισσότερες ικανότητες στο χώμα. Θα ξέρουμε σύντομα.




-2026_4-620x270.png)
-2026_.png)

-2026_1.png)

-2026_3.png)

-2026_4.png)
-2026_6.png)

























