MotorBike.gr

Honda 2026: Όλα τα νέα μοντέλα της EICMA (+video)

04/11/2025

Δυναμικά το 2026 η Honda με τουριστική, πρωτότυπη και ηλεκτρική μοτοσυκλέτα 

Μια ολοκαίνουργια τουριστική CB1000GT, το παγκόσμιο ντεμπούτο της ηλεκτρικής Honda WN7, η επέκταση της γκάμας Honda E-Clutch, το πρωτότυπο V3R 900 E-Compressor Prototype, η ανανέωση του SH 125. Η νέα γκάμα της Honda είναι εδώ!

Honda Range 2026

  • Το υποβλητικό, τουριστικό CB1000F κάνει το ευρωπαϊκό του ντεμπούτο: Η νέα CB1000GT συνδυάζει την άνεση ταξιδιού με την απόδοση κινητήρα που προέρχεται από την Fireblade, υποστηριζόμενη από μια πλούσια λίστα ολοκληρωμένων προδιαγραφών
  • Κάνοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο της, η Honda WN7 – η πρώτη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda – προσφέρει αυτονομία άνω των 140 χλμ., νέα αισθητική σχεδιασμού και συμβατότητα με υποδομή φόρτισης αυτοκινήτου. Νέα επωνυμία EV, με νέο λογότυπο Honda, που παρουσιάζεται για πρώτη φορά.

 

  • Η οικογένεια Honda E-Clutch θα διατίθεται το 2026 προαιρετικά για πρώτη φορά σε πέντε ακόμη μοντέλα – τα XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500 Hornet
  • Το πρωτότυπο V3R 900 E-Compressor Prototype δείχνει την πρόοδο της Honda στην ανάπτυξη του μοναδικού κινητήρα V3 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπιεστή, που τώρα στεγάζεται σε ένα νέο πρωτότυπο με “ασύμμετρο” στυλ. Το πρωτότυπο V3R E-Compressor παρουσιάζει για πρώτη φορά το νέο σήμα με το φτερό της Honda, που πρόκειται να εμφανιστεί σε μελλοντικά μοντέλα-ναυαρχίδες.
  • Το αγαπημένο σκούτερ της Ευρώπης, το SH125, λαμβάνει τεχνικές αναβαθμίσεις και νέο στυλ από την ομάδα Έρευνας και Εξέλιξης της Honda στη Ρώμη.

Η Honda παρουσίασε σήμερα τις προσθήκες στην πλούσια και ποικίλη γκάμα της για το 2026 στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο της Ιταλίας, με επικεφαλής τη νέα CB1000GT sports tourer και την πρώτη ηλεκτρική μοτοσικλέτα της Honda, την Honda WN7.

Παράλληλα με τα δύο νέα μοντέλα, η Honda παρουσιάζει με υπερηφάνεια το πρωτότυπο V3R 900 E-Compressor Prototype, που τροφοδοτείται από έναν νέο κινητήρα V3 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπιεστή, το οποίο παρουσιάζει την πρόοδο στην ανάπτυξη αυτής της παγκοσμίως πρωτότυπης τεχνολογίας κινητήρα σε ένα εκπληκτικό νέο πακέτο πλαισίου.

 

 

Περαιτέρω απόδειξη της συνεχούς προσπάθειας της Honda να προσφέρει καινοτόμες τεχνολογίες σε αναβάτες όλων των τύπων έρχεται με την προσθήκη της μοναδικής τεχνολογίας Honda E-Clutch σε πέντε από τις πιο δημοφιλείς μοτοσυκλέτες της γκάμας της.

Με την πρώτη ευρωπαϊκή εμφάνιση της νέας CB1000F, της σημαντικά ανανεωμένης SH125, της νέας επωνυμίας EV και μιας νέας σειράς ένδυσης, η Honda υπογραμμίζει για άλλη μια φορά τη δέσμευσή της να καλύψει τις ανάγκες των αναβατών με την ευρύτερη και πληρέστερη γκάμα μοντέλω.

Honda CB1000GT

Η νέα CB1000GT sports tourer επεκτείνει τη γκάμα της Honda με ένα μοντέλο για όσους αναζητούν μια πλήρως εξοπλισμένη, τεχνολογικά πλούσια μοτοσυκλέτα, ικανή να καλύψει μεγάλες αποστάσεις με απόλυτη άνεση και έτοιμη να προσφέρει υψηλές συγκινήσεις όταν σταματά ο αυτοκινητόδρομος και ξεκινούν οι στροφές.

Χρησιμοποιώντας τον κινητήρα που προέρχεται από την Fireblade και τροφοδοτεί επίσης την CB1000 Hornet, η GT προσφέρει μια σπορτίφ πινελιά και εξαιρετική άνεση σε μεγάλες αποστάσεις χάρη στις επιθετικές σχεδιαστικές γραμμές της, την ανάρτηση Showa EERA (Ηλεκτρονικά Εξοπλισμένη Ρύθμιση Οδήγησης) και το κουστούμι με CFD που βελτιστοποιεί τόσο την αεροδυναμική απόδοση όσο και την προστασία από τις καιρικές συνθήκες.

 

 

Ο πλούσιος κατάλογος βασικού εξοπλισμού περιλαμβάνει επίσης γκάζι-by-wire, πίσω βαλίτσες, Cornering ABS που λειτουργεί μέσω μιας εξαξονικής IMU, προστατευτικά αρθρώσεων, κεντρικό σταντ, quickshifter, θερμαινόμενα γκριπ, φλας αυτόματης ακύρωσης, σήμα έκτακτης ανάγκης, cruise control και συνδεσιμότητα Honda RoadSync.

Honda WN7

Κάνοντας το παγκόσμιο ντεμπούτο της στην EICMA, η Honda WN7 είναι η πρώτη μεγάλη ηλεκτρική μοτοσυκλέτα της Honda.

Με το σλόγκαν «Be the wind», η ολοκαίνουργια μοτοσικλέτα έχει αναπτυχθεί για να προσφέρει την εκλεπτυσμένη, αθόρυβη και ομαλή οδήγηση – με άμεση επιτάχυνση – που μόνο τα ηλεκτρικά οχήματα μπορούν να προσφέρουν.

Ταυτόχρονα, οι εκτεταμένες δοκιμές σε ευρωπαϊκούς δρόμους βοηθούν να διασφαλιστεί ότι το Honda WN7 διαθέτει όλα τα χαρακτηριστικά της Honda για οδηγική απόλαυση, ισορροπία και σταθερότητα.

Κατασκευασμένο γύρω από μια μπαταρία ιόντων λιθίου 9,3kWh και έναν κινητήρα 18kW*, το Honda WN7 συμμορφώνεται με την άδεια οδήγησης A2 και προσφέρει αυτονομία 140 χιλιομέτρων και – εκτός από την οικιακή φόρτιση – συμβατότητα με την υποδομή φόρτισης αυτοκινήτου CCS2, η οποία επιτρέπει φόρτιση από 20% έως 80% σε 30 λεπτά.

 

 

Οι τεχνικές προδιαγραφές του Honda WN7 περιλαμβάνουν πλήρη φωτισμό LED με μοναδική υπογραφή DRL, πολλαπλές λειτουργίες ισχύος «χωρίς πλαίσιο», επιλογέα αναγεννητικής επιβράδυνσης, λειτουργία ταχύτητας βαδίσματος εμπρός/πίσω, υποβοήθηση ορίου ταχύτητας (SSLA), ABS στροφής και έλεγχο ροπής Honda Selectable Torque Control (HSTC). Η λεπτή, φουτουριστική σχεδιαστική γλώσσα συμπληρώνεται από ένα νέο λογότυπο της Honda, και, ταιριαστά για μια τόσο πρωτοποριακή μηχανή, η άφιξη του Honda WN7 έρχεται ταυτόχρονα με μια νέα επωνυμία EV για τη σειρά δικύκλων της Honda.

Πρωτότυπο V3R 900E-Compressor

Επίσης, μέρος της ολοκληρωμένης σειράς της Honda στην EICMA 2025 είναι το πρωτότυπο V3R 900 E-Compressor, το οποίο – σε παγκόσμια πρωτιά για μοτοσυκλέτες – τροφοδοτείται από έναν νέο κινητήρα V3 με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο συμπιεστή.

Ο κινητήρας V3 είναι μια εξέλιξη του V3 Internal Combustion Engine Concept που παρουσιάστηκε στην EICMA 2024. Ο υδρόψυκτος κινητήρας με γωνία V 75 μοιρών έχει κυβισμό 900cc και θα προσφέρει απόδοση εφάμιλλη με έναν τυπικό κινητήρα 1200cc, χάρη στην υιοθέτηση του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συμπιεστή, ο οποίος είναι σε θέση να ελέγχει με ακρίβεια την ώθηση του κινητήρα για να προσφέρει ροπή υψηλής απόκρισης σε οποιαδήποτε ταχύτητα κινητήρα.

 

 

Το κουστούμι διαθέτει ασύμμετρα πλαϊνά αεροδυναμικά φτερά, ενώ το έμβλημα του ρεζερβουάρ παρουσιάζει το νέο σχέδιο «Honda Flagship Wing», το οποίο θα εισαχθεί σταδιακά σε κορυφαία μοντέλα από τον επόμενο χρόνο. Η ανάπτυξη θα συνεχιστεί για να δημιουργήσει μια μοτοσικλέτα που προσφέρει πρωτοφανή οδηγική απόλαυση, ενθουσιασμό και χαρά ιδιοκτησίας.

Honda E-Clutch

Η γκάμα Honda E-Clutch επεκτείνεται στα XL750 Transalp, CB750 Hornet, NX500, CBR500R και CB500F Hornet του 2026.

Για τη νέα χρονιά το σύστημα Honda E-Clutch – που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά στα 4κύλινδρα CBR650R και CB650R μεσαίου κυβισμού το 2024 – θα είναι διαθέσιμο για πρώτη φορά ως προαιρετική επιλογή σε πέντε ακόμη μοντέλα.

Λειτουργώντας πιο γρήγορα και πιο ομαλά από ένα quickshifter, το μοναδικό σύστημα προσφέρει σπορ οδήγηση «επόμενου επιπέδου».

Προσφέρει επίσης απλότητα στη λειτουργία, επειδή η εκκίνηση, το φρενάρισμα και η αλλαγή ταχύτητας δεν απαιτούν τη χρήση του μοχλού συμπλέκτη – ο αναβάτης απλώς πατάει το πεντάλ αλλαγής ταχυτήτων για να αλλάξει ταχύτητα.

Η πρόσθετη ευελιξία εξασφαλίζεται από τη δυνατότητα χρήσης της μανέτας του συμπλέκτη, εάν το επιθυμεί.

 

 

Το σύστημα Honda E-Clutch θα είναι επίσης διαθέσιμο για πρώτη φορά προαιρετικά σε τρία δημοφιλή μοντέλα 500cc – τα CB500 Hornet, NX500 και CBR500R.

Ο συνδυασμός σπορτίφ στυλ, απλής χρηστικότητας και ευελιξίας θα ανοίξει νέες πτυχές στην εμπειρία οδήγησης για το ευρύ φάσμα αναβατών που απολαμβάνουν αυτές τις διαχρονικά δημοφιλείς μηχανές.

Η κίνηση αυτή σηματοδοτεί επίσης την πρώτη φορά που το Honda E-Clutch θα είναι διαθέσιμο σε μοντέλα φιλικά προς την άδεια A2, καθιστώντας το πλεονέκτημα απόδοσης διαθέσιμο σε περισσότερους νεαρούς αναβάτες σε όλη την Ευρώπη.

Honda SH125i

Επανασχεδιασμένο για το 2026, το πιο δημοφιλές σκούτερ της Ευρώπης, το SH125i εισάγει πιο κομψή εμφάνιση, μια νέα φωτεινή υπογραφή και μια οθόνη TFT πέντε ιντσών, ενισχύοντας περαιτέρω την διαχρονική του γοητεία.

Το νέο μπροστινό μέρος είναι εμπνευσμένο από το δημοφιλές SH350i, ενοποιώντας τη γκάμα και παρέχοντας μια ισχυρή οπτική ταυτότητα για την τριάδα που κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Atessa στην Ιταλία.

Με σχεδιασμό «μίας – συνεχόμενης – γραμμής» από μπροστά μέχρι πίσω, τα SH του 2026 είναι άμεσα αναγνωρίσιμα χάρη στην απλότητά τους που διατηρεί την ουσία του SH, ενώ παράλληλα την απομακρύνει αισθητά από το απερχόμενο μοντέλο. Μια έκδοση SH150 θα είναι επίσης διαθέσιμη σε ορισμένες χώρες.

Στην EICMA επίσης θα εκτεθεί το Honda CB1000F, το νέο, ρετρό εμπνευσμένο μηχάνημα επιδόσεων της Honda με τον δικό του χαρακτήρα.

Η CB1000F είναι μια εύχρηστη, μεγάλη, γυμνή μοτοσικλέτα που καλύπτει όλες τις ανάγκες χάρη στο εντυπωσιακό της στυλ, το πλούσιο φύλλο προδιαγραφών και τη δυναμική που αποδίδει χάρη στον κινητήρα που προέρχεται από την Fireblade.

Νέα χρώματα θα εκτεθούν επίσης για το crossover NC750X, την «επικεφαλής της οικογένειας» SH350 των SH και τις ναυαρχίδες tourer – τα Gold Wing και Gold Wing Tour, καθώς το εμβληματικό όνομα μπαίνει στην έκτη δεκαετία παραγωγής του.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!