Τα μεγάλα “λιονταράκια”
Οι άνθρωποι της Benelli ξαναχτυπούν. Με μεγαλύτερη δύναμη αυτή τη φορά, με το ολοκαίνουργιο Leoncino 800 και το Leoncino 800 Trail και με γραμμές – και πάλι – τολμηρές και διαφορετικές από όλο τον υπόλοιπο ανταγωνισμό των μοντέρνων-κλασικών μοτοσυκλετών. Οι δυο μοτοσυκλέτες της ιταλικής εταιρίας θα κυκλοφορήσουν στην αγορά μετά το πρώτο εξάμηνο του 2020.Μοιάζει να φορούν το οικογενειακό DNA, το γονίδιο των λεόντων, και να ακολουθούν τις γραμμές των μικρότερων αδελφών τους των 500 και των 250 κυβικών.
Ωστόσο, το Benelli Leoncino 800 και το Leoncino 800 Trail, δεν έχουν τίποτε κοινό με αυτά, ενώ οι φόρμες τους είναι πιο έντονες, επιδεικνύοντας παράλληλα την εταιρική μοτοσυκλετιστική κληρονομία τους.
Το ντεπόζιτο δείχνει να “κάθεται” επιβλητικά πάνω στο πλαίσιο χωροδικτύωμα, το ανάποδο πιρούνι μοιάζει να “αιωρείται” από τον λαιμό, ενώ η ουρά … αυτή θυμίζει Leoncino.”
Kινητήρας των νέων Leoncino (στα ιταλικά σημαίνει μικρό λεοντάρι) είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, κυβισμού 754 cc. Η ιπποδύναμη φτάνει τους 81,6 ίππους στις 9.000 rpm και η ροπή τα 6,8 kgm στις 6.500 rpm.
Δύο εκκεντροφόροι και 4 βαλβίδες σε κάθε κύλινδρο, διπλό σώμα ψεκασμού διαμέτρου 43 mm, με συμπλέκτη μερικής ολίσθησης και σασμάν 6 σχέσεων τον συμπληρώνουν.
Πέρα από τον κινητήρα, που θυμίζει την αρχιτεκτονική του δικύλινδρου 500, είναι καινούργιο και το πλαίσιο, ενώ το πιρούνι είναι ανάποδο Marzocchi με καλάμια διαμέτρου 50 mm και μάλιστα πλήρως ρυθμιζόμενο. Η διαδρομή του είναι 130 mm.
Ίδια είναι η διαδρομή και του πίσω τροχού, του οποίου η ανάρτηση χρησιμοποιεί ένα αμορτισέρ τοποθετημένο σε ιδιαίτερα επικλινή θέση που είναι και αυτό ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση του ελατηρίου και την επαναφορά του.
Τα φρένα είναι της Brembo παρακαλώ, με δύο δίσκους 320 mm μπροστά και ακτινικές μονομπλόκ 4έμβολες δαγκάνες, ενώ πίσω υπάρχει δίσκος 260 mm με δαγκάνα 2 εμβόλων.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών με ελαστικά 120/70 μπροστά και 180/55 πίσω.
Το “έντονου” προφίλ ρεζερβουάρ είναι 15 λίτρων και ο προβολέας που είναι full LED υιοθετεί τις γραμμές των μικρότερων Leoncino και ειδικά του 250. Στα όργανα συναντάμε μια οθόνη TFT, το ύψος σέλας φτάνει τα 880 mm, ενώ το βάρος της μοτοσυκλέτας είναι 220 κιλά πλήρη υγρών.
Το Benelli Leoncino 800 αναμένεται να εμφανιστεί στην αγορά περίπου στα μέσα του 2020, ενώ μαζί του θα έρθει και η πιο “χωματερή” έκδοση. Το Leoncino 800 Trail δείχνει να έχει ακόμα πιο αδρές γραμμές μιας και είναι βαμμένο σε ένα κομψό πράσινο μεταλλικό ματ χρώμα, που θυμίζει μεμιάς τα αγωνιστικά χρώματα της ιταλικής θρυλικής εταιρίας.
Ίδιο σε μεγάλο βαθμό με το απλό Leoncino 800, το Trail διαφοροποιείται στις αναρτήσεις μεγαλύτερων διαδρομών (140 mm) και στον 19άρη τροχό μπροστά, στα τρακτερωτά λάστιχα διαφορετικών διαστάσεων, στις υπέροχες δυο εξατμίσεις που βγαίνουν πίσω από το δεξί πλαϊνό number plate και σε λοιπές λεπτομέρειες.
Το βάρος του Benelli Leoncino 800 Trail φτάνει τα 224 κιλά (πλήρες).
Κι έτσι, με την εμφάνιση του Leoncino 800 και του Leoncino 800 Trail, η γκάμα της Benelli πλουτίζει και η εταιρία “αναβαθμίζεται” ανεβαίνοντας στα περισσότερα κυβικά, γεγονός που, σε συνδυασμό με την επιτυχία που έχει σημειώσει μέχρι σήμερα στην Ευρώπη, της δίνει πολύ καλές προοπτικές και για το μέλλον.