Φτιαγμένο ειδικά για Έλληνες Adventurers
Με την Benelli να έχει ανακοινώσει μέσα στο 2020 την άφιξη ενός ολοκαίνουργιου μεγάλου ψευδοεντούρο με δικύλινδρο κινητήρα, του Benelli TRK 800, οι Έλληνες μοτοσυκλετιστές του χώρου των Adventure τρίβουν τα χέρια τους. Γιατί, όπως έχουν αποδείξει τα Benelli, και προσεγμένες κατασκευές είναι και κυρίως φροντίζουν ιδιαίτερα την τιμή τους ώστε να είναι συμφέροντα ως αγορές.
Οι συμφέρουσες τιμές είναι μέσα στα πλεονεκτήματα των Benelli, κι αυτό είναι κάτι που έχουν αναγνωρίσει οι μοτοσυκλετιστές, τιμώντας τες με πωλήσεις που έκαναν την ιταλική φίρμα επιτυχία στην ευρωπαϊκή και την ελληνική αγορά.
Από τον Σεπτέμβριο του 2020 και μετά θα ξεκινήσουν οι πρώτες παραδόσεις στις ευρωπαϊκές αγορές για το Benelli TRK 800, σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ανακοίνωσε πρόσφατα η εταιρία στους συνεργάτες της. Το Benelli TRK 800 θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα που είδαμε στο σαλόνι του Μιλάνου τον Νοέμβριο στο Leoncino 800, ενώ θα τοποθετηθεί πάνω στο πλαίσιο του γνωστού μας TRK 502.
Το μεγάλο Adventure με τον κωδικό TRK θα φοράει τον δικύλινδρο σε σειρά, 8βάλβιδο υγρόψυκτο κινητήρα, με ιπποδύναμη 77 ίππων στις 8.500 σ.α.λ. και 67 Nm μέγιστης ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Το TRK 800 θα έχει διαφορετικές σχέσεις από τα Leoncino οι οποίες θα ταιριάζουν με τον χαρακτήρα του.
Φυσικά και η εμφάνιση θα είναι πανομοιότυπη με αυτή των TRK 502, που τόσο καλή απήχηση είχε στην αγορά, ενώ ο εξοπλισμός του 800 θα είναι πλούσιος, θα διαθέτει LED προβολέα, θα υπάρχει πρόβλεψη για συνδεσιμότητα με smartphone, ενώ το μεγαλύτερο TRK πιστεύουμε ότι θα πρέπει να διαθέτει ηλεκτρονικό γκάζι που θα επιτρέπει την ύπαρξη διαφορετικών riding mode.
Aν κρίνουμε από το πώς κινήθηκε η Benelli στην περίπτωση των TRK 502, και το TRK 800 θα διατεθεί (αν όχι αμέσως, εν καιρώ) σε δύο εκδόσεις, μια με ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών μπροστά- πίσω για πιο ασφάλτινη χρήση και μια έκδοση “Χ” που θα είναι περισσότερο off-road, με τροχό 19″ μπροστά και 17 ιντσών πίσω.
Το φρενάρισμα θα γίνεται με δυο δίσκους μπροστά και φυσικά θα υπάρχει ABS. Το πιρούνι θα είναι ανάποδο με τα καλάμια των 50 χιλιοστών, ίδιο με αυτό που φοράει το TRK 502, μιας και είναι επαρκές και για τις επιδόσεις του 800.
Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που παρουσιάστηκε στους συνεργάτες της εταιρίας, το νέο Leoncino 800 θα φθάσει στην αγορά στα μέσα του έτους και το TRK μέσα στο Σεπτέμβριο, ενώ μεγάλο ενδιαφέρον έχει να δούμε πότε θα φτάσει το TRK 800 στην Ελλάδα και σε τι τιμή, αφού θα έχει να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό των BMW F 750/850 GS, Triumph Tiger 800 και Yamaha Tracer 700. Υποψιαζόμαστε ότι η τιμή του θα βρίσκεται στα επίπεδα των 650αριών Suzuki VStrom και Kawasaki Versys. Kοντά στις 8.500 ευρώ δηλαδή.
Αναμένουμε περισσότερες λεπτομέρειες μέσα στη χρονιά, με το τελικό ραντεβού να έρχεται γύρω στον Σεπτέμβριο.