Επιβεβαιώνεται η παρουσίαση των νέων Benelli TRK 902 και TRK 902 X στην Κίνα
Τα νέα Benelli TRK 902 και TRK 902 X έχουν ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα και λανσάρουν έναν καινούριο δικύλινδρο κινητήρα σε σειρά 105 ίππων. Υπάρχει προοπτική να κάνουν απόβαση τα νέα μοντέλα μέσα στον επόμενο ή μεθεπόμενο χρόνο στην Ευρώπη; Αυτό το γνωρίζει μόνο η Benelli
Η οικογένεια των TRK της Benelli διευρύνεται, και μετά την προσθήκη του πετυχημένου 702, η Benelli ετοιμάζει και μεγαλύτερα μοντέλα.
Από την ημέρα που έφτασε στην αγορά και μέσα σε λίγα χρόνια, το Benelli TRK 502 κατάφερε να γίνει ευπώλητο σε διάφορες αγορές της Ευρώπης, αλλά κυρίως στη “μητέρα” Ιταλία.
Έχοντας πλέον μια γκάμα τριών μοντέλων Adventure στις τάξεις της θρυλικής ιταλικής μάρκας, με τους αντίστοιχους κυβισμούς τους, δηλαδή TRK 251, TRK 502 και TRK 702, η εταιρία στοχεύει όχι μόνο προς τα πάνω (902) αλλά και προς τα κάτω (δηλαδή σε ένα μελλοντικό TRK 125).
H εταιρία που ανήκει στον όμιλο Geely κινείται άμεσα προς τα πάνω και καλύπτει μια δημοφιλή στην Ευρώπη κατηγορία παρουσιάζοντας το Benelli TRK 902.
Από τη στιγμή που δημιουργήθηκε ένας νέος δικύλινδρος κινητήρας 902 κ.εκ., (και τοποθετήθηκε σε ένα γυμνό 902S που μόλις παρουσιάστηκε στην Κίνα) η εμφάνιση καινούργιων μοντέλων όπως το TRK, ήταν θέμα χρόνου.
Ακολουθώντας την πετυχημένη συνταγή των TRK, η νέα μοτοσυκλέτα της Benelli έχει ήδη παρουσιαστεί στην Κίνα, αν και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα εξαχθεί και στην Ευρώπη.
Θα πρέπει να περιμένουμε να δούμε τι θέλουν να κάνουν οι ιδιοκτήτες της μάρκας. Ξέρουμε πάντως ότι το συγκεκριμένο Benelli TRK 902 που παρουσιάζουμε, είναι μοντέλο παραγωγής και ότι θα είναι διαθέσιμο και σε έκδοση Χ, με μεγαλύτερη εστίαση στην εκτός δρόμου οδήγηση.
Επίσης, ότι είναι εξοπλισμένο με έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 902 cc, με ισχύ 105 ίππων και ροπή 90 Nm. Κατά τ’ άλλα, έχουμε λίγες πληροφορίες στη διάθεσή μας, αν και τα περισσότερα χαρακτηριστικά της μοτοσυκλέτας μπορούμε να τα δούμε και στις φωτογραφίες.
Έτσι βλέπουμε ότι έχει ανεστραμμένο πιρούνι, δύο μπροστινούς δίσκους μεγάλης διαμέτρου με ακτινικές δαγκάνες, πιθανώς με τις υπογραφές των Marzocchi και Brembo αντίστοιχα.
Όπως βλέπουμε, η εμφάνιση είναι κοινή και στις δύο εκδόσεις (αν και αναφερόμαστε σε design που λανσάρεται στην Κίνα, ενώ η Ευρώπη δέχεται πιο περίτεχνα σύνολα), με τη διαφορά ότι το Benelli TRK 902 έχει χυτές ζάντες αλουμινίου 17” μπροστά και πίσω, ενώ το Benelli TRK 902 X έχει ζάντες με ακτίνες και μπροστινό τροχό 19 ιντσών και 17” πίσω.
Και στις δύο περιπτώσεις, τα μοντέλα είναι έτοιμα να δεχθούν σύστημα τριών βαλιτσών αλουμινίου, όπως μπορείτε να δείτε στις φωτογραφίες.
Το ύψος σέλας είναι 830 mm και ο κινητήρας θα διαθέτει ηλεκτρονικά βοηθήματα όπως traction control και προγράμματα οδήγησης, με το μεταξόνιο να φτάνει τα 1.540 mm.
Το ρεζερβουάρ έχει μεγάλη χωρητικότητα 24 λίτρων και το πλήρες βάρος των μοτοσυκλετών θα φτάνει τα 230 περίπου κιλά. Υπάρχει μια οθόνη TFT 7 ιντσών με συνδεσιμότητα και πλοήγηση στροφή τη στροφή, ενώ τα προστατευτικά σίδερα θα περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Επίσης θα είναι εφοδιασμένα με σύστημα παρακολούθησης της πίεσης των ελαστικών και θερμαινόμενα γκριπ και σέλες.
Η τιμή των 902 στην Κίνα θα είναι κοντά στις 7.000 ευρώ, αν και σε περίπτωση που έρθει το μοντέλο στην Ευρώπη υπολογίστε 2.000 περίπου ευρώ παραπάνω.
Ο χρόνος θα δείξει…