Προθερμαίνεται η μικρή GS
Η BMW F 450 GS, η οποία έχει προγραμματιστεί να λανσαριστεί μέσα στο 2025, θα κατασκευάζεται στην Ινδία. Οι τελευταίες πληροφορίες εντείνουν το ενδιαφέρον του κοινού, που ήταν έντονο ήδη από την πρώτη φορά που παρουσιάστηκε σαν πρωτότυπο στην περσινή έκθεση της EICMA.
Η BMW F 450 GS, αυτή η μικρότερη έκδοση της οικογένειας των BMW GS, σχεδιάζεται να βγει στην αγορά, πιθανόν προς τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Η τελική έκδοση της BMW F 450 GS θα παρουσιαστεί τον Νοέμβριο του 2025 στην έκθεση EICMA στο Μιλάνο … ενώ υπάρχει περίπτωση να την δούμε και νωρίτερα για να μην πέσει η επίσημη παρουσίασή της μέσα στον συνωστισμό των νέων μοντέλων του 2026.
Εκείνο που παρατηρούμε από τα τελευταία μηνύματα στα social media του επίσημου λογαριασμού της μάρκας είναι μια κινητικότητα γύρω από το συγκεκριμένο μοντέλο.
Η BMW σχεδιάζει να πραγματοποιήσει σύντομα το όνειρο όλων των αναβατών και αναβατριών με άδεια οδήγησης Α2: να μπορέσουν δηλαδή να αποκτήσουν ένα GS.
Αυτό που είναι γνωστό είναι ότι η κατασκευαστική προέλευση αυτής της νέας BMW F 450 GS θα είναι η Ινδία, όπως συμβαίνει με το μικρότερο GS, το G 310 GS.
Για την ακρίβεια, θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της TVS και οι πληροφορίες από την Ινδία λένε ότι θα κοστίζει περίπου 500.000 ρουπίες, δηλαδή 5.520 ευρώ.
Η συγκεκριμένη τιμή του F 450 GS στην Ινδία αντιπροσωπεύει μια αύξηση σχεδόν 40% σε σχέση με το μικρότερο G 310 GS, το οποίο κοστίζει 330.000 ρουπίες.
Η BMW F 450 GS προορίζεται να καλύψει το κενό μεταξύ της μικρής G 310 GS και των F 900 GS, R 1300 GS, με σαφή εστίαση στην οδήγηση εκτός δρόμου.
Τα δεδομένα που έχουμε αυτή τη στιγμή είναι πως θα χρησιμοποιεί έναν δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 450 κ.εκ., με μέγιστη ισχύ 48 ίππων, στο όριο των διπλωμάτων Α2 και μέγιστο βάρος 175 κιλά, χωρίς να γνωρίζουμε αν αυτό το νούμερο αναφέρεται σε γεμάτη ή άδεια μοτοσυκλέτα.
Από εκεί και πέρα, βλέπουμε ένα ανεστραμμένο πιρούνι, μπροστινό δισκόφρενο με ακτινική δαγκάνα, αισθητική εμπνευσμένη από το μεγαλύτερο όλων των GS, το 1300, ελαφρύ αλουμινένιο ψαλίδι και θέση οδήγησης “χωματερή”, καθώς και διάφορα προστατευτικά, ποδιά κινητήρα, χούφτες, κ.α.
Όπως γίνεται αντιληπτό, μιλάμε και για τις ανάγκες των ντόπιων μοτοσυκλετιστών και “αντβεντσουράδων”, οι οποίοι τα τελευταία χρόνια “αυξάνονται και πληθύνονται” πολύ δυναμικά.