Πιάστηκε σε δοκιμές στην Ινδία και δείχνει έτοιμο να βγει στις αγορές
To Brixton Storr 500 πρωτοπαρουσιάστηκε στην EICMA του 2022 ως concept, με την παρουσίασή του στην Κίνα να γίνεται αρκετά καθυστερημένα, μόλις το καλοκαίρι του 2024, ενώ το ίδιο φθινόπωρο το είδαμε ως τελικό μοντέλο στην Διεθνή Έκθεση Μοτοσυκλέτας της EICMA στο Μιλάνο.
Μετά από αυτό, όλοι πίστευαν ότι η εισαγωγή του στην αγορά θα ξεκινούσε στις αρχές του 2025, όμως… σιωπή.
Το Storr 500 δεν έχει ακόμα βγει στις αγορές, αλλά κάποιες νέες φωτογραφίες από την Ινδία το δείχνουν σε τελικό στάδιο δοκιμών, κάνοντάς μας να υποθέσουμε ότι η …Οδύσσεια με το συγκεκριμένο μοντέλο φτάνει στο τέλος της και σύντομα το Brixton Storr 500 θα βρει το δρόμο του για τις αγορές του κόσμου.
Εμφανισιακά το μοντέλο της Brixton δεν κρύβει τις… επιρροές του από το Norden 901 της Husqvarna, ειδικά στο μπροστινό μέρος, με την διάταξη των πλαστικών, της ζελατίνας και του στρογγυλού LED προβολέα να θυμίζουν έντονα το μοντέλο της σουηδικής εταιρίας.
Ο κινητήρας μάς είναι γνωστός από τα Scrambler μοντέλα της Brixton, Crossfire 500 και Crossfire 500X και πρόκειται για μια δικύλινδρη εν σειρά, υγρόψυκτη μονάδα στα 486cc, η οποία αποδίδει 47,6 ίππους στις 8.500 rpm και 43 Nm ροπής στις 6.750 rpm, ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων και η τελική μετάδοση γίνεται με αλυσίδα.
Ένα τηλεσκοπικό πιρούνι και ένα μονό αμορτισέρ αποτελούν τις αναρτήσεις του, χωρίς ακόμα να γνωρίζουμε διαδρομές ή δυνατότητες ρυθμίσεων, όμως θεωρούμε ότι θα υπάρχει σίγουρα ρύθμιση, τουλάχιστον της προφόρτισης, στο πίσω μέρος.
Τα φρένα του Brixton Storr 500 αποτελούνται από έναν δίσκο 320mm μπροστά με τετραπίστονη δαγκάνα και έναν δίσκο 240mm με μονοπίστονη πλωτή δαγκάνα, με το σύστημα πέδησης να επιβλέπεται από δικάναλο ABS, το οποίο μπορεί να απενεργοποιηθεί στον πίσω τροχό.
Οι ακτινωτές ζάντες έχουν διαστάσεις που “συμβαδίζουν” με τη φύση του μοντέλου που είναι μεν Adventure, χωρίς όμως να επικεντρώνεται μόνο στο χώμα.
Έτσι μπροστά έχουμε έναν τροχό 19” και 17” πίσω, ενώ τα τακουνάτα ελαστικά Pirelli Scorpion Rally STR έχουν διαστάσεις 110/80 και 150/60 αντίστοιχα.
Το βάρος του Brixton Storr 500 φτάνει τα 209 κιλά με γεμάτο το ντεπόζιτο των 16 λίτρων, ενώ μια κάθετα τοποθετημένη TFT οθόνη (στην στιλιστική λογική των Roadbook) αναλαμβάνει τον ρόλο του πίνακα οργάνων, με την ύπαρξη θύρας USB για τη φόρτιση των ηλεκτρονικών συσκευών του αναβάτη.
Το μοντέλο δοκιμών δεν έχει καμία διαφορά (εμφανισιακά τουλάχιστον) από το μοντέλο που έχει ήδη παρουσιαστεί στην EICMA, ενώ το γεγονός ότι κανένα μέρος του δεν είναι έστω και μερικώς καμουφλαρισμένο, μας οδηγεί στο συμπέρασμα ότι η ημερομηνία κυκλοφορίας του είναι πολύ κοντά.