Η κινέζικη εταιρία συμπληρώνει διαρκώς τη γκάμα της
Στη σταθερά αυξανόμενη κατηγορία των μεσαίων Adventure προσθέστε ένα ακόμα, το καλαίσθητο RX600, που έρχεται από την Κίνα και την Zonsen, η οποία το παρουσιάζει κάτω από το όνομα της ευρωπαϊκής της μάρκας, της Cyclone.
Η Cyclone Motor ανακοίνωσε πριν από λίγους μήνες την έναρξη της εμπορικής της δραστηριότητας στην Ισπανία και την Πορτογαλία, ενώ στην έκθεση EICMA του Μιλάνου παρουσίασε τα νέα της μοντέλα, ένα εκ των οποίων ήταν και το ενδιαφέρον, μεσαίου κυβισμού Adventure, Cyclone RX600.
Ο Όμιλος Zonsen παράγει εδώ και δεκαετίες δίκυκλα για διάφορες αγορές του κόσμου και μέσω της Cyclone Motor ανακοινώνει τα 10 νέα μοντέλα (!) με τα οποία σκοπεύει να επιτεθεί στην ευρωπαϊκή αγορά, σε διάφορες κατηγορίες και κυβισμούς.
Δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι η Zonsen (πρώην Zongshen) είναι ένας από τους μεγαλύτερους παραγωγούς κινητήρων στην Κίνα και μία από τις κορυφαίες εταιρίες στην κατασκευή μοτοσυκλετών, με περισσότερα από 40 χρόνια εμπειρίας και καινοτομίας.
Από την πρώτη στιγμή, η ασιατική μάρκα δεσμεύτηκε για τη δημιουργία μοτοσυκλετών Adventure, όπως τα Cyclone RX1 125 και Cyclone RX4 401 που βρίσκονται ήδη στην Ισπανία και Πορτογαλία.
Ως συνέχιση της επέκτασης της γκάμας της, εμφανίζεται το Cyclone RX600, ένα μοντέλο πολλαπλών χρήσεων για άσφαλτο και χώμα, που φοράει τροχούς με ακτίνες (19″ μπροστά).
Ο κινητήρας του είναι υγρόψυκτος, δικύλινδρος σε σειρά, οκταβάλβιδος, κυβισμού 550,4 cc με ψεκασμό και ισχύ 59,16 ίππων, άρα δεν καλύπτει τα διπλώματα οδήγησης Α2 (αν και πιστεύουμε πως σύντομα θα παρουσιαστεί και μια τέτοια έκδοση με μειωμένη ιπποδύναμη).
Στον βασικό εξοπλισμό ξεχωρίζουν το αποσυνδεόμενο ABS δύο καναλιών, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις μπροστά και πίσω, τα δύο μεγάλης διαμέτρου δισκόφρενα μπροστά, έλεγχος της πρόσφυσης (traction control), διακόπτες με οπίσθιο φωτισμό, αισθητήρας πίεσης ελαστικών, ρυθμιζόμενες μανέτες, φωτισμός full-LED και οθόνη TFT με συνδεσιμότητα Mirror Link.
To RX600 διαθέτει ένα “γενναίο” περιμετρικό πλαίσιο, δύο δοκών από ατσάλι που αγκαλιάζει τον κινητήρα με τις σωλήνες να περνούν και κάτω από αυτόν.
Το ύψος σέλας είναι στα λογικά 790 mm και το μεταξόνιο φτάνει τα 1.425 mm, με το ύψος από το έδαφος στα 175 mm.
Το συνολικό βάρος βρίσκεται στα 200 κιλά, με τη μοτοσυκλέτα πλήρη υγρών. Το ντεπόζιτο χωράει 18 λίτρα.
Το Cyclone RX600 διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό του σχάρα και τριπλέτα βαλιτσών, όπως και κεντρικό σταντ, αλλά και ζάντες για tubeless ελαστικά εκτός των άλλων, ενώ γενικότερα και εδώ συναντάμε μια προσεγμένης εμφάνισης μοτοσυκλέτα, που είναι κοντά στα ευρωπαϊκά γούστα, ενώ δεν της λείπει το χαρακτηριστικό ράμφος κάτω από τον κομψό/διπλό προβολέα.