MotorBike.gr

Daytona Explorer 125 2022: Απλότητα, πολυχρηστικότητα

17/02/2022

Η δύναμη της απλότητας

Το Daytona Explorer 125 είναι ένα μονοκύλινδρο, απλής κατασκευής μοτοσυκλετάκι με μονοκύλινδρο κινητήρα. Στοχεύει στην οικονομική μετακίνηση και – γιατί όχι – την εξερεύνηση “άγνωστων” χωμάτινων διαδρομών.

Το σλόγκαν με το οποίο προωθείται το Explorer από την αντιπροσωπεία είναι πολύ εύστοχο, αφού λέει: “Θυμάσαι πάντα την πρώτη σου μοτοσυκλέτα”.

Η ελληνική αγορά και το κοινό της έχει ιδιαίτερα χαρακτηριστικά και ειδικές προτιμήσεις. Αγοράζουμε για παράδειγμα χιλιάδες παπιά και σχεδόν περιφρονούμε τα πολύ χρήσιμα και ικανά, μονοκύλινδρα 125άρια μοτοσυκλετάκια, που τόσο τιμούν οι Ευρωπαίοι.

Τα τελευταία, τα οποία αποτελούν αρχετυπικό σχήμα για τη μοτοσυκλέτα, δείχνουν να μην “συμπαθούν” ιδιαίτερα την προηγμένη τεχνολογία, γιατί θέλουν να κρατούν την τιμή τους χαμηλή και να απευθύνονται σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό.

Για παράδειγμα, το Daytona Explorer 125 που παρουσιάζουμε σήμερα κοστίζει 2,6 χιλιάδες ευρώ περίπου (2.595 ευρώ για την ακρίβεια), μια ανταγωνιστικότατη τιμή που θα δελεάσει έναν αγοραστή να το προτιμήσει έναντι ενός παπιού.

Τι είναι λοιπόν το Daytona Explorer 125 και ποια είναι τα κύρια χαρακτηριστικά του;

Με Full LED φωτιστικά σώματα, προστατευτικές χούφτες χεριών με ενσωματωμένα φλας, χαρακτηριστικό σχεδιασμό στον προβολέα και κινητήρα 125cc, το Daytona Explorer 125 είναι έτοιμο να εξερευνήσει τις δυνατότητες ενός νέου οδηγού αλλά και να προσφέρει άνεση και πρακτικότητα στις καθημερινές μετακινήσεις.

Κατά πρώτον ο κινητήρας του είναι αερο-ελαιόψυκτος και έχει 4 βαλβίδες, τροφοδοσία με ψεκασμό και αποδίδει 12.2 ίππους στις 9.500rpm και ροπή 9.5Nm στις 8.000rpm.

Το κιβώτιό του διαθέτει 5 σχέσεις.

Το δεύτερο ενδιαφέρον είναι η εμφάνισή του που κινείται προς την κατηγορία των ψευδοεντούρο adventure, ενώ παράλληλα διαθέτει 19άρη μπροστινό τροχό για ευκολότερη κίνηση στο χώμα.

Ένα ακόμα στοιχείο που – μας έχει λείψει είναι αλήθεια – είναι η ύπαρξη μανιβέλας, εκτός από τη μίζα, για την εκκίνηση του κινητήρα. Η καλή κατανάλωσή του, στα 2,8L/100km (WMTC3), σε συνδυασμό με το μεγάλο 15λιτρο ντεπόζιτο θα δώσει στο Explorer μεγάλη αυτονομία που θεωρητικά ξεπερνάει τα 500 χιλιόμετρα.

Δισκόφρενα υπάρχουν και στους δυο τροχούς, διαμέτρου 267 χιλιοστών μπροστά και 220 πίσω και υπάρχει σύστημα συνδυασμένης πέδησης CBS.

To μεταξόνιο του 125 είναι μικρό στα 1.380 χιλιοστά, η σέλα απέχει από το έδαφος 850 χιλιοστά και το βάρος του δεν ξεπερνάει τα 149 κιλά.

Η εμπρόσθια ανάρτηση αποτελείται από ανεστραμμένο πιρούνι διαδρομής 150mm και στην πίσω ανάρτηση υπάρχει μονό αμορτισέρ με διαδρομή 38mm.

Το Explorer 125 φέρει τροχούς 19” εμπρός και 17” πίσω, ζάντες με ακτίνες, ελαστικά διαστάσεων 90/90-19 52P μπροστά και 110/90-17 60P πίσω, με σχεδιασμό πέλματος ελαστικών που ενδείκνυται για χρήση εντός και εκτός δρόμου.

Την πέδηση στο Explorer 125 αναλαμβάνουν δύο κυματιστοί δίσκοι, διαμέτρου 267mm μπροστά και πίσω 220mm με διπίστονες δαγκάνα εμβόλων 25mm, με σύστημα συνδυασμένης πέδησης (CBS).

Μια χαρά πρόταση αποτελεί το Daytona Explorer 125 για αρχάριους και αρχάριες, για ανθρώπους της πόλης που θέλουν να μετακινούνται οικονομικά καθημερινά και επίσης να μπορούν να κάνουν όποτε θελήσουν τη δική τους εξερεύνηση σε πιο δύσβατους δρόμους του κόσμου. Γι’ αυτό το λένε, εξάλλου, και Explorer

Περισσότερες πληροφορίες; www.daytonamotors.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!