Ειδικοί χρωματισμοί, ελαφρώς διαφορετική εργονομία και διαφορετικές ρυθμίσεις κινητήρα και αναρτήσεων για τις επετειακές Ducati Panigale V2 του 2026
Η Ducati παρουσίασε τρεις νέες εκδόσεις της Panigale V2, δίνοντας ξεχωριστή έμφαση τόσο στη χρωματική ταυτότητα όσο και στη σύνδεση με τους δύο κορυφαίους αναβάτες της ομάδας της στα MotoGP, Francesco Bagnaia και Marc Márquez.
Η πρώτη από αυτές, η Panigale V2 S με τον νέο χρωματισμό “Giallo Ducati”, σηματοδοτεί την επιστροφή του χαρακτηριστικού κίτρινου στη γκάμα της εταιρίας, ενός χρώματος που έχει βαθιές ρίζες στην ιστορία της Ducati και συνδέεται με παλιότερες αγωνιστικές εκδόσεις και επετειακά μοντέλα.
Η επιλογή του κίτρινου δεν έχει μόνο αισθητική σημασία, αλλά και συμβολική, καθώς το 2026 η Ducati συμπληρώνει 100 χρόνια από την ίδρυσή της, το 1926.
Μαζί με αυτήν την έκδοση, παρουσιάστηκαν δύο ακόμα, η FB63 και η MM93, αφιερωμένες αντίστοιχα στους Bagnaia και Márquez.
Οι δύο μοτοσυκλέτες βασίζονται τεχνικά στην Panigale V2 S, αλλά ξεχωρίζουν χάρη στη θεματική τους προσέγγιση και στα ειδικά διακοσμητικά τους στοιχεία.
Η έκδοση FB63 εμπνέεται από τα χρώματα και τη σχεδίαση του κράνους και της αγωνιστικής φόρμας του Francesco Bagnaia, με συνδυασμό κόκκινου και μαύρου, ενώ η MM93 τιμά τον Marc Márquez με χρωματισμό που παραπέμπει στο προσωπικό του στυλ και φυσικά το νούμερο 93.
Και οι δύο φέρουν αριθμημένες πλακέτες, διακριτικά των αναβατών και λεπτομέρειες που δίνουν συλλεκτική αξία στις μοτοσυκλέτες, με τη Ducati να αναφέρει πως πρόκειται για ειδικές, περιορισμένες εκδόσεις.
Κοινή βάση για όλες τις εκδόσεις αποτελεί ο δικύλινδρος κινητήρας Superquadro των 955 cc, με απόδοση 155 ίππων στις 10.750 rpm και 104 Nm ροπής στις 9.000 rpm, σε συνδυασμό με εξατάχυτο κιβώτιο και σύστημα Ducati Quick Shift up/down.
Ο κινητήρας είναι δομικό μέρος του Monocoque αλουμινένιου πλαισίου, συμβάλλοντας στη μείωση του βάρους, το οποίο διαμορφώνεται στα 176 κιλά (ξηρό) ή περίπου 200 κιλά με υγρά.
Η ανάρτηση προέρχεται από την Showa με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι 43 mm μπροστά και Sachs μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, ενώ στην έκδοση V2 S – όπως και στις FB63 και MM93 – τοποθετείται ανάρτηση Öhlins (NIX30 μπροστά, TTX36 πίσω), σταμπιλιζατέρ τιμονιού της ίδιας εταιρίας και ελαφρύτερες, αλουμινένιες ζάντες Marchesini.
Η πέδηση στηρίζεται σε δίσκους 320 mm με Brembo Monobloc M4.32 τετραπίστονες δαγκάνες μπροστά και 240 mm πίσω, ενώ το ηλεκτρονικό πακέτο της Ducati περιλαμβάνει Cornering ABS, Ducati Traction Control EVO2, Wheelie Control, Engine Brake Control και Riding Modes (Sport, Street και Race).
Η TFT οθόνη 4,3 ιντσών παρέχει πλήρη πληροφόρηση και συνδέεται με το σύστημα Ducati Multimedia System για έλεγχο τηλεφώνου και πλοήγησης.
Στις νέες επετειακές εκδόσεις έχουν γίνει μικρές αλλά ουσιαστικές παρεμβάσεις σε ρυθμίσεις αναρτήσεων και χαρτογράφηση κινητήρα, ώστε η απόδοση να παραμένει ομαλή αλλά και πιο γραμμική στις μεσαίες στροφές, επιτρέποντας ευκολότερο χειρισμό σε πίστα ή σε κλειστές διαδρομές με πολλές στροφές.
Παράλληλα, η γεωμετρία του πλαισίου έχει τροποποιηθεί ελαφρώς, με πιο μικρή γωνία κάστερ και διαφορετική κατανομή βάρους (52/48), βελτιώνοντας την ευελιξία σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο.
Η Ducati με αυτές τις εκδόσεις συνεχίζει να επενδύει στη συναισθηματική σχέση ανάμεσα στο αγωνιστικό DNA της και την εμπειρία της οδήγησης στον δρόμο.
Οι Panigale V2 Giallo Ducati, FB63 και MM93 δεν είναι απλώς αισθητικές παραλλαγές, αλλά μια δήλωση του πώς η τεχνολογία και η αγωνιστική κληρονομιά μπορούν να συνυπάρχουν σε ένα πακέτο καθημερινά οδηγήσιμο και συλλεκτικά ελκυστικό.







































