Η Honda ετοιμάζει για το 2026 τη νέα CB 1000 GT, ένα Adventure/Touring μοντέλο, βασισμένο στην CB 1000 Hornet που παρουσιάστηκε πρόσφατα.
Στοχεύει να καλύψει το κενό ανάμεσα στα sport touring και τα adventure street μοντέλα, ενώ οι πρώτες πληροφορίες και φωτογραφίες προέρχονται από την Αυστραλία, όπου το μοντέλο εμφανίστηκε πρόωρα στα τέλη του 2025.
Η Honda CB 1000 GT χρησιμοποιεί την ίδια βασική πλατφόρμα με τη Hornet, ωστόσο έχει δεχθεί σειρά αλλαγών που της δίνουν πιο τουριστικό προσανατολισμό.
Οι αναρτήσεις έχουν μεγαλύτερη διαδρομή – περίπου 150 χιλιοστά – και πιο μαλακή ρύθμιση, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω.
Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί ελαφρά, στα 1.465 χιλιοστά, για μεγαλύτερη σταθερότητα στις υψηλές ταχύτητες.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, χυτοί αλουμινένιοι, με ελαστικά δρόμου διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω.
Ο τετρακύλινδρος κινητήρας προέρχεται από το CB 1000 Hornet και αποδίδει 150 ίππους στις 11.000 rpm, σύμφωνα με τα αυστραλιανά έγγραφα έγκρισης τύπου.
Συνδυάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και quickshifter, ενώ οι επιδόσεις του βρίσκονται πολύ κοντά σε αυτές της CB 1000 Hornet (152 ίπποι).
Το βάρος της Honda CB 1000 GT ανακοινώνεται στα 213 κιλά γεμάτη, αλλά στην Αυστραλία το “γεμάτη” αναφέρεται σε 10 λίτρα καυσίμου.
Με πιθανή χωρητικότητα ρεζερβουάρ γύρω στα 20 λίτρα, το πραγματικό βάρος αναμένεται λίγο πάνω από τα 220 κιλά.
Η Honda τοποθετεί τη CB 1000 GT απέναντι σε καθιερωμένα ονόματα, όπως η Suzuki GSX-S 1000 GX (152 ίπποι, 231 κιλά), η BMW S 1000 XR (170 ίπποι, 227 κιλά), η Kawasaki Versys 1100 (135 ίπποι, 255 κιλά) και η Yamaha Tracer 9 (119 ίπποι, 231 κιλά).
Με αυτή τη σύνθεση, η νέα CB 1000 GT στοχεύει να προσφέρει σπορ απόδοση, άνεση ταξιδιού και συγκρατημένο βάρος, χωρίς να απομακρύνεται από τη λογική ενός καθημερινού street μοντέλου.
Η τιμή της στην Ευρώπη αναμένεται κάτω από τις 15.000 ευρώ, πιθανώς πιο κοντά στις 14.000, αξιοποιώντας την απλή τεχνική βάση της Hornet.
Αν επιβεβαιωθεί, η τοποθέτηση αυτή θα κάνει το μοντέλο ανταγωνιστικό σε μια κατηγορία όπου η τιμή συχνά ξεπερνά τις 17.000 ευρώ.
Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται cornering ABS, traction control με αισθητήρες κλίσης, cruise control και μεγάλη έγχρωμη οθόνη με συνδεσιμότητα.
Η CB 1000 GT δείχνει να ακολουθεί μια ρεαλιστική προσέγγιση: ισχυρός τετρακύλινδρος κινητήρας, προσεγμένο στήσιμο για τουριστική χρήση και εξοπλισμός σύγχρονου επιπέδου, χωρίς υπερβολές και με στόχο τη λογική τιμή.
Ένα crossover με σπορ βάση και τουριστικό χαρακτήρα, που έρχεται να καλύψει το κενό ανάμεσα στις γυμνές street και τις μεγάλες adventure μοτοσυκλέτες της Honda.