MotorBike.gr

Husqvarna 701: Νέες Enduro και Supermoto για το 2026

12/09/2025

Δυνατότερος κινητήρας, βελτιωμένη εργονομία και αισθητική ανανέωση για το 2026

Η Husqvarna μόλις παρουσίασε για το 2026 δύο ανανεωμένα μοντέλα, τα 701 Enduro και 701 Supermoto, που φέρνουν μαζί τους περισσότερη ισχύ, νέα τεχνολογία και αισθητική που ξεχωρίζει, με τις αλλαγές να μην περιορίζονται μόνο στον κινητήρα, αλλά να αγγίζουν σχεδόν κάθε τομέα της κατασκευής.

Η διάθεση τους αναμένεται στο τελευταίο τρίμηνο του έτους, με την τιμή να είναι ακόμα άγνωστη.

Η καρδιά και των δύο μοντέλων είναι ο νέος μονοκύλινδρος LC4 των 692,7cc, ο οποίος έχει υποστεί σημαντική αναθεώρηση για να πληροί το πρότυπο Euro 5+, αλλά και για να προσφέρει υψηλότερη απόδοση.

Η ισχύς αυξήθηκε κατά 5 ίππους, φτάνοντας τους 79, με μια καμπύλη ροπής πιο γραμμική και πιο εύχρηστη σε όλο το φάσμα των στροφών.

Πρόκειται για τον ισχυρότερο μονοκύλινδρο 700cc της αγοράς, και η Husqvarna δούλεψε σε λεπτομέρειες όπως το προφίλ του θαλάμου καύσης, τη νέα αντλία καυσίμου υψηλής πίεσης και το ανασχεδιασμένο καπάκι του φιλτροκούτι για να διατηρήσει αυτή την εικόνα.

Ακόμα και ο καταλύτης μετακινήθηκε, ώστε να συνδυάζει απόδοση και συμμόρφωση με τις προδιαγραφές.

Η καθημερινή χρήση φαίνεται να έχει ληφθεί σοβαρά υπόψη, με την κατανάλωση να βελτιώνεται στις χαμηλές στροφές και τα διαστήματα συντήρησης να μεγαλώνουν, μειώνοντας το κόστος κατοχής.

Οι αλλαγές λαδιών πλέον προβλέπονται κάθε 15.000 χιλιόμετρα και οι έλεγχοι βαλβίδων στα 30.000.

Στον τομέα της πληροφόρησης, το αναλογικό παρελθόν μένει πίσω, καθώς οι νέες 701 εφοδιάζονται με έγχρωμη TFT οθόνη 4,2” σε οριζόντια διάταξη.

Η απεικόνιση είναι καθαρή και σύγχρονη, με τις βασικές ενδείξεις να εμφανίζονται με άμεση αναγνωσιμότητα.

Η συνδεσιμότητα μέσω της εφαρμογής Ride HQV προσφέρει δυνατότητα χειρισμού κλήσεων, μουσικής και πλοήγησης κατευθείαν από το τιμόνι, ενώ η ύπαρξη θύρας USB-C και επιτρέπει την φόρτιση των ηλεκτρικονικών συσκευών του αναβάτη.

Η Enduro έκδοση διαθέτει επιπλέον το Dynamic Slip Adjust, ένα έξυπνο σύστημα που ενεργοποιείται στο προαιρετικό Rally Mode και επιτρέπει πιο ελεγχόμενο γλίστρημα του πίσω τροχού.

Το ABS μπορεί να απενεργοποιηθεί πλήρως, ενώ η ανάρτηση της WP έχει βελτιωθεί ώστε να ανταποκρίνεται καλύτερα σε κάθε είδους έδαφος.

Από την άλλη, η Supermoto εστιάζει στην άσφαλτο, με νέα προγράμματα όπως το Supermoto+ και το Sport ABS.

Το πρώτο αφήνει τον πίσω τροχό ελεύθερο, κρατώντας μόνο τον έλεγχο μπροστά, ενώ το δεύτερο επιτρέπει ένα πιο επιθετικό φρενάρισμα, πριν αρχίσει να επεμβαίνει.

Υπάρχει επίσης η δυνατότητα για Track Mode, με Launch Control, Anti-Wheelie πέντε επιπέδων και εξειδικευμένο traction control.

Παρά τις εξελίξεις, η Husqvarna κράτησε το πλαίσιο χωροδικτύωμα από χρωμομολυβδένιο ατσάλι και το αλουμινένιο ψαλίδι, καθώς έχουν αποδείξει την αξία τους, ενώ το υποπλαίσιο με το ενσωματωμένο ρεζερβουάρ συμβάλλει στην καλύτερη κατανομή βάρους.

Σχεδιαστικά, τα νέα γραφικά με λευκό, μπλε και κίτρινο χρώμα διατηρούν τη γνωστή ταυτότητα της μάρκας, ενώ ο νέος LED προβολέας βελτιώνει την ορατότητα και την ασφάλεια.

Οι Husqvarna 701 Enduro και 701 Supermoto για το 2026 δείχνουν ξεκάθαρα πως η εταιρεία δεν αρκείται στο να διατηρεί ζωντανή την παράδοση των μονοκύλινδρων, αλλά επιχειρεί να θέσει νέα στάνταρ στην κατηγορία, συνδυάζοντας δύναμη, τεχνολογία και καθημερινή χρηστικότητα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!