Σε δικούς της δρόμους κινείται η Norden…
Μετά από μπόλικο επικοινωνιακό “χτίσιμο” στα Μέσα παρουσιάστηκε επιτέλους επίσημα η Husqvarna Norden 901 παραγωγής, ένα μοντέλο Adventure με ιδιαίτερη, ρετρό εμφάνιση που χαρακτηρίζεται από έναν στρογγυλό προβολέα. “Ρετρό΄” είναι και η απόδοση του κινητήρα με 105 ίππους, ενώ εξοπλισμένη με ηλεκτρονικά συστήματα, θέλει να κατακτήσει την κορυφή της κατηγορίας, με βασικό αντίπαλο την Honda Africa Twin 1100 και όχι μόνο.
Τον δικό της ιδιαίτερο δρόμο έχει ακολουθήσει η Norden 901 στο κομμάτι του design ενώ στην πραγματικότητα, κάτω από τα ρούχα, ζει μια μοτοσυκλέτα της ΚΤΜ.
Ο κινητήρας είναι δικύλινδρος σε σειρά 889 cc και έρχεται (και αυτός) από το KTM 890 Adventure. Αποδίδει 105 ίππους και 10.2 kgm ροπής, με τα ηλεκτρονικά βοηθήματα να περιλαμβάνουν τρία Mode (Street, Rain, Offroad) κι ένα εξτρά (Explorer mode).
Παράλληλα η 901 διαθέτει δικάναλο Cornering ABS με Street και Off Road λειτουργίες (δυνατότητα απενεργοποίησης στο χώμα ή αλλού), Cornering Traction Control, Shifter, ενώ ο συμπλέκτης είναι μερικής ολίσθησης.
Το ατσάλινο πλαίσιο χρησιμοποιεί τον κινητήρα ως ενεργό τμήμα του, με το επίσης ατσάλινο υποπλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα να διατηρεί το βάρος της μοτοσυκλέτας σε λογικά πλαίσια στα 204 κιλά χωρίς υγρά. Σημειώστε ότι το ντεπόζιτο χωράει 19 λίτρα βενζίνης.
Οι τροχοί είναι με ακτίνες φυσικά, τα λάστιχα tubeless και έχουν διαστάσεις 21 ίντσες μπροστά και 18 πίσω. Οι αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες της WP.
Tο ανάποδο πιρούνι (καλάμια 43 mm) της WP είναι τύπου APEX, πλήρως ρυθμιζόμενο, με διαδρομή 220 mm.
Ρυθμιζόμενο είναι και το μονό αμορτισέρ πίσω (κι αυτό τύπου APEX) που προσφέρει 215 mm διαδρομής.
Η ρύθμιση της προφόρτισης του αμορτισέρ γίνεται εύκολα με το χέρι.
Στον τομέα των φρένων έχουμε μπροστά δυο δίσκους 320 mm με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες,
Στο τιμόνι υπάρχει έγχρωμη οθόνη TFT 5 ιντσών, με αυτόματα ρυθμιζόμενη αντίθεση ανάλογα με τις συνθήκες φωτισμού.
Η Husqvarna Norden 901 θα είναι διαθέσιμη στις ευρωπαϊκές, αλλά και την ελληνική αγορά, από τον Νοέμβριο του 2021 και σύντομα θα ανακοινωθεί η τιμή της.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ |
|
Κινητήρας |
Δικύλινδρος σε σειρά, Τετράχρονος, υγρόψυκτος, 8βάλβιδος |
Κυβισμός |
889 cc |
Ιπποδύναμη |
105 hp (77 kW) στις 8.000 rpm |
Ροπή |
10.2 Kgm (100 Nm) @ 6.500 rpm |
Κιβώτιο |
6 σχέσεων |
Τροφοδοσία |
DKK Dellorto (46mm) |
Πλαίσιο |
Ατσάλινο, τύπου διαμάντι |
Μπροστινή ανάρτηση |
Ανάποδο πιρούνι WP APEX Ø 43 mm, διαδρομής 220 mm, πλήρως ρυθμιζόμενο |
Πίσω ανάρτηση |
Ένα αμορτισέρ WP APEX διαδρομής 215 mm, ρυθμίσεις προφόρτισης – επαναφοράς |
Φρένα μπροστά |
Δύο δισκόφρενα διαμέτρου 320 mm με 4πίστονες δαγκάνες |
Φρένο πίσω |
Ένας δίσκος 260 mm με 2πίστονη δαγκάνα |
Τροχοί μπροστά / πίσω |
Tubeless αλουμινένιοι ακτινωτοί τροχοί 2.50 x 21”; 4.50 x 18” |
Ελαστικά μπροστά / πίσω |
Pirelli Scorpion Rallly STR 90/90 R 21; 150/70 R 18 |
Μεταξόνιο |
1,513 mm ± 15 mm |
Ελ. απόσταση από το έδαφος |
252 mm |
Ύψος σέλας |
854 / 874 mm |
Ρεζερβουάρ |
19.0 λίτρα |
Βάρος χωρίς καύσιμο |
204 kg |
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΑ |
|
ABS Mode |
Street (με cornering χαρακτηριστικά) / Offroad |
Ride Mode |
Street, Rain, Offroad |
Συστήματα διαχείρισης κινητήρα |
MTC, MSR, Easy Shift |