MotorBike.gr

Kove 450RR: Ανανέωση για το τετρακύλινδρο μικρό Supersport μοντέλο

26/06/2025

Αισθητική αναβάθμιση, με αεροδυναμικά φτεράκια και νέα φέρινγκ 

Η Kove, μία από τις πιο φιλόδοξες εταιρείες της νέας γενιάς Κινέζων κατασκευαστών, έχει ήδη κάνει αισθητή την παρουσία της στις διεθνείς αγορές – ακόμη και στην Ευρώπη και στις ΗΠΑ. Παρόλα αυτά, ένα από τα πιο ενδιαφέροντα μοντέλα της, το τετρακύλινδρο 450RR, παραμένει (προς το παρόν) αποκλειστικότητα της Ασίας. 

Αυτό όμως δεν την εμποδίζει από το να προχωρά μπροστά: το 450RR ετοιμάζεται να δεχθεί αισθητικό φρεσκάρισμα, καθώς ο ανταγωνισμός στην κατηγορία των μικρού κυβισμού supersport με τετρακύλινδρους κινητήρες φουντώνει ξανά — με αντίπαλο την Kawasaki ZX-4RR, διάφορες ανερχόμενες κινέζικες προτάσεις και στο βάθος… την επιστροφή της Honda στην κατηγορία, με ένα φημολογούμενο νέο CBR400R Four που αναμένεται το 2026. 

 

Το Kove 450RR λανσαρίστηκε το 2022 (αρχικά ως 400cc) και πολύ γρήγορα μεγάλωσε στα 443cc, αποκτώντας και νέα εμφάνιση μόλις έναν χρόνο αργότερα, πριν καν ξεκινήσουν οι παραδόσεις. Τώρα, για δεύτερη φορά στην (ακόμα σύντομη) ζωή του, το μοντέλο ανανεώνεται ξανά, με τις πρώτες εικόνες να εμφανίζονται σε έγγραφα έγκρισης τύπου στην Κίνα, λίγο πριν την επίσημη παρουσίαση που αναμένεται εντός του 2025. 

Το νέο φέρινγκ παραπέμπει έντονα στην Ducati Panigale V4 του 2025, χωρίς να την αντιγράφει κατά γράμμα.  

 

Οι δύο ξεχωριστοί LED προβολείς πλαισιώνουν μια κεντρική εισαγωγή αέρα, η οποία υπήρχε εκεί από την “πρώτη μέρα” του μοντέλου.  

Το μοντέλο του 2023

Αυτό που αλλάζει τώρα είναι ότι από κάτω τους υπάρχει ένα κεντρικό αεροδυναμικό φτερό, που ενώνεται πλέον με τα προηγουμένως ξεχωριστά μικρά πλαϊνά φτεράκια, με στιλ που θυμίζει έντονα τις ιταλικές μοτοσυκλέτες. 

 

Τα πλευρικά φέρινγκ επίσης επανασχεδιάστηκαν, κυρίως στο επάνω μέρος και τις εξαγωγές αέρα, ενώ το ντεπόζιτο, η σέλα, το φτερό και η ουρά παραμένουν αμετάβλητα. 

Η «καρδιά» του 450RR παραμένει ο ίδιος τετρακύλινδρος εν σειρά, υγρόψυκτος κινητήρας στα 443cc , με απόδοση 70 ίππους στις 13.000 rpm και 39 Nm ροπής στις 9.000 rpm.  

Παρότι υστερεί ελαφρώς σε μέγιστη ισχύ έναντι της Kawasaki ZX-4RR (77 ίπποι), την ισοφαρίζει σε ροπή και αποδίδει σε χαμηλότερες στροφές, κάνοντάς την Kove 450RR πιο χρηστικό στην καθημερινή χρήση. 

 

Το πλαίσιο παραμένει αλουμινένιο τύπου trellis, βοηθώντας στη διατήρηση ενός ιδιαίτερα χαμηλού βάρους: μόλις 165 κιλά γεμάτη.  

Οι αναρτήσεις είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, με ανεστραμμένο πιρούνι 41mm και μονοσόκ αμορτισέρ στο πίσω μέρος.  

Τα φρένα αποτελούνται από δύο δίσκους 300mm μπροστά με ακτινικές τετραπίστονες δαγκάνες, ενώ σύμφωνα με την έγκριση τύπου, θα κυκλοφορήσουν δύο εκδόσεις: μία με δαγκάνες Taisko, όπως το τρέχον μοντέλο, και μία με απλές αλλά στιβαρές unbranded δαγκάνες. 

 

Το μεγάλο ερώτημα που παραμένει είναι αν η Kove θα φέρει το 450RR σε αγορές όπως η ευρωπαϊκή ή η αμερικανική. Η εταιρεία έχει ήδη δείξει εξαγωγικές διαθέσεις με μοντέλα όπως τα 800X Pro και το 450 Rally, ενώ δεν κρύβει τα σχέδιά της για κάτι ακόμα πιο δυνατό: ένα νέο τετρακύλινδρο μοντέλο μεταξύ 600 και 800 κυβικών, βασισμένο στο 450RR, που αναμένεται το 2026 με ξεκάθαρο στόχο τις παγκόσμιες αγορές. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!