Και τώρα… fun και στους μικρούς κυβισμούς!
Για το 2025, η κατηγορία supermoto, την οποία ξαναζωντανεύει η ΚΤΜ, θα έχει δυο καλοδεχούμενες προσθήκες στη μορφή των KTM 125 SMC R και KTM 390 SMC R
Τα μικρότερου κυβισμού SMC R προσφέρουν προσιτές επιδόσεις, αλλά και ευχρηστία στην καθημερινή οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα χαρίζουν δυναμική εμπειρία οδήγησης τύπου “Ready to Race”, όπως κάνουν συνήθως οι μοτοσυκλέτες της ΚΤΜ.
Οι KTM 125 SMC R και KTM 390 SMC R κάνουν την κίνηση και επαναφέρουν τον κόσμο του supermoto σε ένα πιο ευρύ κοινό και μάλιστα με μικρούς κυβισμούς.
Οι δύο SMC R διαθέτουν αναρτήσεις με μεγάλες διαδρομές, τροχούς 17″, ελαστικά υψηλής πρόσφυσης, ηλεκτρονικά ειδικής σχεδίασης και τεχνολογία. Όλα μαζί δημιουργούν ένα μοναδικό πακέτο σπορ οδήγησης, χωρίς να χάνεται η φιλικότητα προς τον αναβάτη.
Μεγάλη λοιπόν η χαρά για τους φίλους των μικρών supermoto μοτοσυκλετών, με την προσθήκη των KTM 125 SMC R και 390 SMC R στη γκάμα της αυστριακής εταιρίας.
Όπως λέει και η ίδια η ΚΤΜ: Μπορεί τα KTM SMC R να είναι μικρά, αλλά μην ξεγελιέστε, αφού φτιάχτηκαν για να φέρνουν χαμόγελα και να κυνηγούν την κορυφή.
Με ευελιξία, επιδόσεις, υπερσύγχρονα βοηθήματα αναβάτη και εξαρτήματα υψηλής ποιότητας, τα 125 και 390 SMC R του 2025 έρχονται για να κυριαρχήσουν στις κατηγορίες τους. Οι μοτοσυκλέτες σχεδιάστηκαν και εξελίχθηκαν στην Αυστρία και συναρμολογούνται στην Ινδία.
Με εμφάνιση που αναφέρεται στα 690, τα KTM 125 SMC R και 390 SMC R χρησιμοποιούν μεγάλες μάσκες προβολέα και πλαϊνά ψυγείων, ενώ ένα πυργωτό μεταλλικό μαύρο ρεζερβουάρ κρύβεται πίσω τους.
Το 9λιτρο ντεπόζιτο είναι σχεδιασμένο ώστε να βοηθάει στην ευκολία χειρισμού των SMC R και την οδήγηση Supermoto, ενώ τα πλαστικά είναι φτιαγμένα από ανθεκτικό, αλλά και εύκαμπτο πλαστικό που ταιριάζει στην επιθετική οδήγηση Supermoto.
Tα γραφικά είναι πιο “χαρούμενα και νεανικά” και λίγο διαφορετικά απ’ ό,τι συναντάμε συνήθως στις ΚΤΜ, ενώ έχουν μπει μωβ – ελαφρώς ρετρό – πινελιές.
Οι κινητήρας του 390 είναι τελευταίας γενιάς με 399 κυβικά εκατοστά, απόδοσης 45 ίππων, αποτελώντας την βελτιωμένη έκδοση του προηγούμενου κινητήρα, με μειωμένο βάρος, νέα μικρότερη κυλινδροκεφαλή και μπεκ ψεκασμού, αλλά και φιλτροκούτι και μειωμένων διαστάσεων εξάτμιση.
Ο μονόδρομος συμπλέκτης συνεργάζεται με ένα εξάρι σαζμάν. Διαθέτει τρία Riding Modes: Street σαν βασικό, Rain σαν το πιο “ήπιο” και Sport για πιο σπορ χρήση. Όλα ρυθμίζονται από την οθόνη TFT, όπως και οι ρυθμίσεις του ABS.
Νέο είναι και το σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα της πλατφόρμας Gen 3 (κοινό και στα δύο μοντέλα), ίδιο με το 390 Duke, με διαφορετική γωνία κάστερ και τιμονόπλακες για χρήση Supermoto και διαφορετικές βάσεις για το αλουμινένιο, αφαιρούμενο υποπλαίσιο.
Aντίστοιχα νέος είναι και ο τετραβάλβιδος κινητήρας του 125 με ιπποδύναμη 15 ίππων.
Tα KTM 125 SMC R και 390 SMC R διαθέτουν ανάποδα πιρούνια ανοιχτού φυσιγγίου WP APEX με καλάμια διαμέτρου 43 mm (!), με διαδρομή 230 mm.
Το KTM 390 SMC R έχει ρυθμίσεις απόσβεσης συμπίεσης και επαναφοράς, ενώ το 125 SMC R φοράει το ίδιο πιρούνι, αλλά χωρίς ρυθμίσεις.
Στην πίσω ανάρτηση αμφότερα τα SMC R χρησιμοποιούν αμορτισέρ WP APEX που δίνει διαδρομή 230 mm, με το KTM 390 SMC R να έχει ρυθμίσεις απόσβεσης επαναφοράς και προφόρτισης ελατηρίου, ενώ το αμορτισέρ του 125 SMC R να ρυθμίζεται μόνο ως προς την προφόρτιση.
Οι τροχοί είναι 17 ιντσών (ελαστικά διαστάσεων 110/70 R17 μπροστά και 150/60 R17 πίσω) με το KTM 390 SMC R να φοράει ακτίνες, ενώ το KTM 125 SMC R να χρησιμοποιεί χυτές αλουμινένιες ζάντες.
Στον τομέα των φρένων 125 SMC R και το 390 SMC R είναι εξοπλισμένα με έναν δίσκο διαμέτρου 320 mm μπροστά με ακτινική δαγκάνα κι έναν δίσκο 240 mm στον πίσω τροχό.
Τα βάρη των δύο μοτοσυκλετών, χωρίς υγρά, είναι 154 κιλά για το 390 και 145 κιλά για το 125.
Το 390 SMC R είναι εξοπλισμένο με Motorcycle Traction Control (MTC) που μπορεί να απενεργοποιηθεί και δικάναλο ABS, 10.3 MB της Bosch.
Και τα δύο SMC R διαθέτουν φώτα LED, αλλά και νέα οθόνη/όργανο TFT 4,2 ιντσών με συμπαγείς διαστάσεις, ειδική επίστρωση στο τζάμι για μείωση της αντανάκλασης και ευκρίνεια των ενδείξεων.
Διαθέτει φυσικά λειτουργίες συνδεσιμότητας, μέσα από την εφαρμογή KTM Connect, με δυνατότητα απάντησης σε εισερχόμενες κλήσεις και πλοήγηση από στροφή σε στροφή.
Οι νέες 2025 KTM 125 SMC R και KTM 390 SMC R θα φτάσουν στα καταστήματα του επίσημου δικτύου της εταιρίας μέχρι το τέλος του πρώτου τριμήνου του 2025 και οι τιμές τους μένουν να ανακοινωθούν.
Περισσότερες πληροφορίες: KTM.com