Επιτέλους μια ΚΤΜ σπορ δρόμου
Η KTM ανακοίνωσε ότι το πρωτότυπο 990 RC R θα κυκλοφορήσει στις αρχές του 2025 ως κανονικό μοντέλο παραγωγής, όχι περιορισμένης έκδοσης. Αυτές είναι οι πρώτες … ελάχιστες πληροφορίες που έχουμε στα χέρια μας
Παραπάνω απο 15 χρόνια έχουν περάσει από τότε που η KTM παρήγαγε για τελευταία φορά μια “πολιτική”, σπορ μοτοσυκλέτα δρόμου, με το τελευταίο μοντέλο που υπήρχε στην αγορά, το KTM 1190 RC8/RC8 R, να αφαιρείται από τη γκάμα της αυστριακής εταιρίας το 2016!
Από τότε η KTM παράγει μόνο την ιδιαίτερα περιορισμένου αριθμού έκδοση RC 8C, τα λιγοστά κομμάτια της οποίας παραδοσιακά εξαφανίζονται εν ριπή οφθαλμού.
Τα μεγάλα νέα έρχονται το 2025, καθώς η KTM ανακοινώνει την επιστροφή της στην κατηγορία των Supersport μοτοσυκλετών με το ολοκαίνουργιο 990 RC R.
Με δεδομένη τη μεγάλη της επιτυχία στο πρωτάθλημα MotoGP τα τελευταία χρόνια, αλλά και φέτος με την ΚΤΜ του rookie Pedro Acosta (ντυμένη στα κόκκινα, με τα λογότυπα της GasGas) η εταιρία αποφασίζει να κάνει την επόμενη λογική κίνηση, για να αποσβέσει εν μέρει και να εκμεταλλευτεί με ένα προϊόν τα τεράστια χρηματικά ποσά που έχουν επενδυθεί στα MotoGP.
Φυσικά μεγάλη και αυξανόμενη είναι και η ζήτηση από τους πελάτες της και τους οπαδούς της, που θα πάρουν πορτοκαλί supersport με κλειστά τα μάτια.
Θα υπάρξουν μερικές εκδόσεις σε αυτή τη νέα οικογένεια, συμπεριλαμβανομένης της απλής 990 RC R για χρήση σε δρόμο, και αργότερα μέσα στο 2025 θα έρθει η έκδοση 990 RC R Track, η τελευταία από τις οποίες θα είναι μια απογυμνωμένη έκδοση, που θα μοιάζει περισσότερο με την RC 8C.
Η KTM γνωρίζει ότι η ζήτηση είναι δεδομένη, βάσει του πόσο γρήγορα πουλήθηκαν οι δύο σειρές παραγωγής του RC 8C, με τιμή σχεδόν 35.000 ευρώ. Η πρώτη σειρά των 100 μονάδων που κυκλοφόρησε το 2021 εξαντλήθηκε σε μόλις τεσσεράμισι λεπτά, ενώ η δεύτερη σειρά των 200 μονάδων του 2023 πουλήθηκε στον μισό χρόνο!
«Το KTM 990 RC R είναι μια πρωτοποριακή καινοτομία για όσους αγαπούν τις στροφές», δήλωσε ο Riaan Neveling, επικεφαλής του παγκόσμιου μάρκετινγκ της KTM.
«Είναι για εκείνους που ξύνουν τα γόνατά τους και ξεπερνούν τα όρια, σέρνοντας ακόμα και τους αγκώνες τους στην άσφαλτο ή στην πίστα. Αυτή η μοτοσυκλέτα προσφέρει δύναμη και κύρος χωρίς να κοστίζει υπερβολικά», συμπλήρωσε.
Γνωρίζουμε ήδη ότι η μοτοσυκλέτα θα χρησιμοποιεί μια έκδοση του κινητήρα LC8c που χρησιμοποιείται αυτή τη στιγμή στο 990 Duke. Με 947cc, αποδίδει 123 ίππους στις 9.500 σ.α.λ., με αναβαθμίσεις που περιλαμβάνουν νέα πιστόνια, μπιέλες, στρόφαλο, χρονισμό εκκεντροφόρων και εξάτμιση. Γνωρίζουμε επίσης ότι η έκδοση 889cc στο τελευταίο RC 8C απέδιδε 135 ίππους, αν και είχε σημαντικές μικροδιαφορές από τον 947.
Επομένως, θα πρέπει να περιμένουμε περισσότερες πληροφορίες για να επιβεβαιώσουμε τις τελικές προδιαγραφές.
Αναμένεται πόλεμος λοιπόν από το στρατόπεδο της ΚΤΜ, ενώ μεγάλο ντόρο έχει κάνει το βάψιμο-καμουφλάζ του μοντέλου δοκιμής που βλέπετε στις φωτογραφίες, με πολύ κόσμο να παροτρύνει την εταιρία να το παρουσιάσει με τέτοια εμφάνιση στην αγορά!