V2 κινητήρας 55,7 ίππων, φαρδιά ελαστικά και αναλογικό ταχύμετρο για την Morbidelli C652V
Η Morbidelli παρουσίασε στην EICMA 2025 τη νέα C652V, μια μοτοσυκλέτα που σηματοδοτεί την επιστροφή της εταιρίας στην κατηγορία των cruiser, επιχειρώντας να τοποθετηθεί εκ νέου στο ευρωπαϊκό προσκήνιο.
Το νέο μοντέλο ανήκει στην κατηγορία των μεσαίου κυβισμού power cruiser και αποτελεί μέρος της στρατηγικής αναβίωσης του ιστορικού ονόματος της Morbidelli από τον όμιλο Keeway, που επιδιώκει να συνδυάσει την ιταλική σχεδιαστική παράδοση με πιο σύγχρονη τεχνολογία και παραγωγικές μεθόδους.
Ο κινητήρας της C652V είναι ένας δικύλινδρος V, 649 κυβικών εκατοστών, με οκτώ βαλβίδες και υγρόψυξη, ενώ η μέγιστη ισχύς φτάνει τους 55,7 ίππους στις 7.500 rpm, ενώ η ροπή αγγίζει τα 62 Nm στις 6.000 rpm.
Πρόκειται για ένα σύνολο με ήπια και προοδευτική απόδοση, που εστιάζει στη ροπή στις μεσαίες στροφές και στην ομαλή λειτουργία, περισσότερο παρά στην απόλυτη επιτάχυνση.
Η μετάδοση γίνεται με ιμάντα, μια επιλογή που προτιμάται σε cruiser για την απλότητα στη συντήρηση και την αθόρυβη λειτουργία, ενώ το εξατάχυτο κιβώτιο συνοδεύεται από συμπλέκτη περιορισμένης ολίσθησης.
Η Morbidelli έχει ενσωματώσει επίσης Traction Control και δύο χαρτογραφήσεις λειτουργίας, Economic και Sport, που διαφοροποιούν την απόκριση του γκαζιού και το επίπεδο παρέμβασης των ηλεκτρονικών.
Το πλαίσιο είναι διπλής ραχοκοκαλιάς, με τη Morbidelli να επιλέγει κατασκευή χωρίς εμφανείς συγκολλήσεις, κάτι σπάνιο για την κατηγορία, με τη λύση αυτή να στοχεύει στη βελτίωση της ακαμψίας και στην καθαρότερη αισθητική.
Το μεταξόνιο των 1.645 χιλιοστών δίνει στη μοτοσυκλέτα μακρύ αποτύπωμα και σταθερότητα, ενώ το χαμηλό ύψος σέλας στα 710 χιλιοστά εξασφαλίζει εύκολη πρόσβαση στο έδαφος σε όλους τους αναβάτες.
Οι αναρτήσεις αποτελούνται από ανεστραμμένο πιρούνι 43 χιλιοστών με διαδρομή 138 mm μπροστά και μονό αμορτισέρ τύπου Pro-Link με 48 mm διαδρομής πίσω.
Το σύστημα φρένων περιλαμβάνει δύο δίσκους 300 mm με διπίστονες δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 240 mm πίσω, με δικάναλο ABS.
Οι τροχοί ντύνονται με φαρδιά ελαστικά – 130/70-18 μπροστά και 200/55-16 πίσω – που ενισχύουν τον οπτικό όγκο αλλά και τη σταθερότητα, ειδικά στις χαμηλές ταχύτητες.
Ο πίνακας οργάνων συνδυάζει αναλογικό στροφόμετρο με μια κεντρική ψηφιακή οθόνη, ενώ τα φωτιστικά σώματα είναι πλήρως LED, με στρογγυλό προβολέα που παραπέμπει σε κλασικές cruiser γραμμές.
Στον εξοπλισμό υπάρχει και θύρα USB-A για φόρτιση συσκευών, ενώ η σέλα του συνεπιβάτη αφαιρείται, επιτρέποντας μετατροπή σε μονοθέσια διαμόρφωση τύπου bobber.
Αν και η τελική λίστα χρωματισμών δεν έχει ανακοινωθεί, αναμένεται να περιλαμβάνει σκούρες, διακριτικές αποχρώσεις όπως μαύρο, γκρι τιτανίου και πιθανώς συνδυασμούς με μεταλλικά στοιχεία.
Η διάθεση της C652V προβλέπεται να ξεκινήσει στις αρχές του 2026, με πρώτη προτεραιότητα τις αγορές της Ιταλίας και της Ισπανίας, πριν επεκταθεί στην υπόλοιπη Ευρώπη.
Η τιμή δεν έχει ακόμη ανακοινωθεί, αλλά αναμένεται να τοποθετηθεί σε ανταγωνιστικό επίπεδο για την κατηγορία.






































