Προϊόν μοτοσυκλετιστικού πάθους
Μόλις 300 μονάδες της Brutale Serie Oro θα παραχθούν στο Βαρέζε με σχολαστική προσοχή στη λεπτομέρεια. Μια ειδική έκδοση της MV Agusta Brutale Serie Oro CTG θα είναι διαθέσιμη σε κόκκινο και ασημί (Pearl Red και Silver Ago), τιμώντας την πλούσια αγωνιστική κληρονομιά της MV Agusta, και θέτοντας παράλληλα νέο σημείο αναφοράς στον σύγχρονο σχεδιασμό μοτοσυκλετών
Πρόκειται για την ολοκαίνουργια MV Agusta Brutale Serie Oro που επαναπροσδιορίζει τα πρότυπα της κατηγορίας των γυμνών μοτοσικλετών μεσαίας κατηγορίας, συνδυάζοντας καταπληκτική απόδοση με εκλεπτυσμένη μηχανολογία και αδιαμφισβήτητο ιταλικό σχεδιασμό.
Η νέα Brutale Serie Oro έχει εξελιχθεί σύμφωνα με την ανανεωμένη φιλοσοφία προϊόντων της MV Agusta: «Beyond Performance – Πέρα από τις Επιδόσεις», όπου η αξία της δεν ορίζεται μόνο από την ισχύ, τους χρόνους γύρου ή την τιμή, αλλά από την ολοκληρωμένη εμπειρία που προσφέρει.
Για την MV Agusta, η απόδοση είναι ένα σημείο εκκίνησης, όχι ένας προορισμός. Η νέα Brutale Serie Oro βασίζεται σε τέσσερις βασικούς πυλώνες – Σχεδιασμός, Επιδόσεις, Οδηγησιμότητα και Αξιοπιστία – αυτή η τελευταία εξέλιξη της οικογένειας Brutale ενσαρκώνει την επιδίωξη της MV Agusta για τελειότητα σε κάθε λεπτομέρεια.
Ο σχεδιασμός παραμένει αναμφισβήτητα Brutale: εξελικτικός και μοντέρνος, αλλά βαθιά πιστός στην εμβληματική αισθητική που έχει καταστήσει αυτό το μοντέλο σύμβολο της τέχνης της μοτοσυκλέτας.
Η απόδοση φτάνει σε νέα ύψη, με τα καλύτερα στοιχεία στην κατηγορία της – με 148 ίππους και 107 Nm ροπής – να αποδίδονται μέσω μιας ομαλής, εκλεπτυσμένης και ελεγχόμενης καμπύλης ισχύος.
Η οδική συμπεριφορά βρίσκεται στο επίκεντρο χάρη στη βελτιστοποιημένη εργονομία, την επαναπροσδιορισμένη γεωμετρία και ένα νέο πλαίσιο που εμπνέει εμπιστοσύνη και κάνει κάθε αναβάτη να αισθάνεται πιο γρήγορος και ασφαλέστερος από ποτέ.
Τέλος, η Αξιοπιστία σηματοδοτεί μια νέα εποχή για την MV Agusta, με προηγμένα πρωτόκολλα παραγωγής και βελτιωμένο ποιοτικό έλεγχο που διασφαλίζουν μακροχρόνια ανθεκτικότητα, συνέπεια και ηρεμία – που τώρα υποστηρίζεται από 5ετή εργοστασιακή εγγύηση.
Εξοπλισμένη με νέο προβολέα matrix LED με λειτουργία στροφών, πλήρες πακέτο ανάρτησης Öhlins, μπροστινές δαγκάνες Brembo Hypure και εξάτμιση Termignoni τιτανίου που εξελίχθηκε αποκλειστικά για την MV Agusta, η Brutale Serie Oro συνδυάζει τεχνολογία αιχμής με συναισθηματική απόδοση.
Στον πυρήνα της Brutale Serie Oro βρίσκεται ο ολοκαίνουργιος τρικύλινδρος σε σειρά κινητήρας 950 EVO, μια εξέλιξη της πλατφόρμας που τροφοδοτεί την Enduro Veloce, τώρα ενισχυμένη για να προσφέρει περισσότερη ισχύ, ροπή και οδηγική απόλαυση στο δρόμο.
Εξοπλισμένος με στρόφαλο αντίθετης περιστροφής, αυτός ο προηγμένος κινητήρας 931cc διαθέτει μια πλήρως ανασχεδιασμένη κυλινδροκεφαλή με βελτιστοποιημένο κύκλωμα ψύξης, βαλβίδες μεγαλύτερης διαμέτρου, επανασχεδιασμένες θύρες εισαγωγής και εξαγωγής και βελτιστοποιημένο θάλαμο καύσης για βελτιωμένη οδηγική ικανότητα και σταθερότητα καύσης.
Οι νέες έδρες βαλβίδων κατασκευασμένες από ένα πιο ανθεκτικό στη φθορά υλικό και ανασχεδιασμένα προφίλ εκκεντροφόρων, εξασφαλίζοντας ισχυρή απόδοση ροπής σε χαμηλές στροφές και ασυμβίβαστη απόδοση σε υψηλές στροφές.
Ο κινητήρας αποδίδει ισχύ 148 ίππων στις 11.200 σ.α.λ. και 107 Nm ροπής, στις 8.400 σ.α.λ., το 85% της οποίας είναι διαθέσιμο ήδη από τις 3.500 σ.α.λ., και εγγυάται εκρηκτική επιτάχυνση σε κάθε στρίψιμο του γκαζιού.
Πρόσθετες καινοτομίες περιλαμβάνουν έναν νέο συμπλέκτη ολίσθησης και υποβοήθησης ροπής που μειώνει την σκληρότητα της αριστερής μανέτας και ένα σύστημα ψεκασμού ride-by-wire 50 mm.
Η Brutale Serie Oro χρησιμοποιεί ένα εντελώς νέο πλαίσιο χωροδικτύωμα από χάλυβα σε συνδυασμό με ένα μακρύτερο ψαλίδι, σχεδιασμένο για να προσφέρει ιδανική ισορροπία μεταξύ ευελιξίας και σταθερότητας.
Το πλαίσιο έχει βελτιωθεί με αυξημένη στρεπτική ακαμψία, μειωμένο βάρος και μακρύτερο μεταξόνιο, ενώ η γωνία κάστερ έχει μεγαλώσει για περαιτέρω ενίσχυση της ακρίβειας και του ελέγχου.
Το ψαλίδι έχει επιμηκυνθεί, βελτιστοποιώντας τη γεωμετρία μεταφοράς φορτίου για να εξασφαλίσει ομαλότερη και πιο προβλέψιμη συμπεριφορά κατά την επιτάχυνση ή όταν η πρόσφυση στο πίσω μέρος είναι μειωμένη.
Το αποτέλεσμα είναι μια μοτοσυκλέτα που είναι πιο σταθερή και ακριβείς στις αντιδράσεις τηςπου ακολουθεί φυσικά την προβλεπόμενη γραμμή και βοηθά τον αναβάτη κατά τη διάρκεια διορθώσεων στη μέση της στροφής ή φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης χωρίς να παρεκκλίνει από την τροχιά της.
Το νέο εργονομικό τρίγωνο – με επανασχεδιασμένο τιμόνι και επανατοποθετημένα μαρσπιέ – προσφέρει μια φυσική στάση οδήγησης, ενώ η ανανεωμένη επιφάνεια του ρεζερβουάρ ενισχύει την στήριξή του από αυτό και τον έλεγχο κατά τη διάρκεια δυναμικής οδήγησης.
Η θέση οδήγησης του Brutale Serie Oro έχει επαναπροσδιοριστεί ριζικά για να προσφέρει μεγαλύτερη άνεση χωρίς να διακυβεύεται η σπορτίφ του εμφάνιση.
Το τιμόνι έχει ανυψωθεί και μετακινηθεί προς τα εμπρός, με τα άκρα του να διαθέτουν ευρύτερη και υψηλότερη γωνία για ενίσχυση της μόχλευσης και του ελέγχου.
Η σέλα έχει ξανασχεδιαστεί και είναι εξοπλισμένη με ταπετσαρία από κόκκινο Alcantara υψηλής ποιότητας, συνδυάζοντας την πολυτελή αίσθηση με την άνεση σε μεγαλύτερες διαδρομές.
Ένας νέος πίνακας οργάνων TFT 5″ με επανασχεδιασμένα γραφικά, βελτιωμένο περιεχόμενο και εκτεταμένες επιλογές προσαρμογής, αναβαθμίζει την αναγνωσιμότητα και τη χρηστικότητα, διασφαλίζοντας ότι οι αναβάτες έχουν πρόσβαση σε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες με μια ματιά.
Η Brutale Serie Oro εισάγει επίσης νέα χειριστήρια στο τιμόνι, προσφέροντας μια πιο εξελιγμένη διεπαφή μεταξύ αναβάτη και μοτοσυκλέτας.
Ο αναβάτης μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε πέντε λειτουργίες οδήγησης – Rain, Urban, Sport, Race και Custom – καθεμία από τις οποίες βαθμονομεί λεπτομερώς παραμέτρους όπως ABS, Traction Control, Front Lift Control, Throttle Response και Engine Braking για μια τέλεια προσαρμοσμένη εμπειρία οδήγησης.
Από την πλευρά της δυναμικής οδήγησης, το νέο quickshifter εξασφαλίζει ταχύτερες, ομαλότερες αλλαγές ταχυτήτων με αυξημένη ευαισθησία και καλύτερες αλλαγές ταχυτήτων.
Η ασφάλεια και η απόδοση κάνουν ένα άλμα μπροστά με τη νέα βαθμονόμηση Cornering ABS, προσφέροντας τώρα τρεις βελτιωμένες λειτουργίες με αυξημένη ευαισθησία για μέγιστο έλεγχο σε κάθε συνθήκη.
Η Serie Oro λανσάρει ένα προοδευτικό σύστημα προβολέων στροφής που προσφέρουν απαράμιλλο φωτισμό σε δυναμική οδήγηση, μειώνοντας παράλληλα το βάρος.
Οι μπροστινές δαγκάνες Brembo Hypure, σε συνδυασμό με μια νέα ακτινική κεντρική αντλία Brembo 17 mm με αυτόματη εξαέρωση, λειτουργούν με διπλούς πλευστούς μπροστινούς δίσκους 320 mm.
Στον πίσω τροχό ένας δίσκος 220 mm με δαγκάνες Brembo δύο εμβόλων 34 mm εξασφαλίζει ισορροπημένη απόδοση φρεναρίσματος, ακρίβεια και έλεγχο υπό όλες τις συνθήκες οδήγησης.
Σε συνεργασία με την Öhlins, οι αναρτήσεις αντιπροσωπεύουν ένα σημείο αναφοράς για την κατηγορία.
Το ανεστραμμένο πιρούνι Öhlins NIX 30 με καλάμια επικαλυμμένα με νιτρίδιο του τιτανίου TiN, διαμέτρου 43 mm, προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ρυθμίσεων και εξαιρετική ευαισθησία, βελτιώνοντας σημαντικά το κράτημα.
Τόσο οι υδραυλικές όσο και οι μηχανικές ρυθμίσεις – συμπίεση, επαναφορά και προφόρτιση ελατηρίου – είναι πλήρως ρυθμιζόμενες, με όλα τα χειριστήρια να βρίσκονται βολικά στο πάνω μέρος του πιρουνιού (αριστερό καλάμι για συμπίεση, δεξί για επαναφορά), καθιστώντας τις αλλαγές ρύθμισης εύκολες τόσο για χρήση σε δρόμο όσο και σε πίστα.
Στον πίσω τροχό το αμορτισέρ Öhlins TTX 36 παρέχει εξίσου ακριβή ανατροφοδότηση και πλήρη ρύθμιση μέσω εξωτερικών χειριστηρίων συμπίεσης και επαναφοράς.
Τα ελαστικά Pirelli Diablo Rosso IV (120/70–17 μπροστά, 190/55–17 πίσω) συμπληρώνουν τη μοτοσυκλέτα, προσφέροντας εξαιρετική πρόσφυση, σταθερότητα και προβλεψιμότητα σε ακραίες γωνίες κλίσης.
Η βελτιστοποιημένη μεταφορά φορτίου του πίσω ελαστικού εξασφαλίζει σταθερή και επικοινωνιακή απόκριση υπό έντονη επιτάχυνση.
Οι ελαφριές σφυρήλατες ζάντες μειώνουν τη μη αναρτημένη μάζα για ακόμη πιο γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, ενώ η εξάτμιση Termignoni από τιτάνιο εξελίχθηκε αποκλειστικά για την MV Agusta και βελτιώνει την απόδοση, εξοικονομεί βάρος και προσφέρει έναν αδιαμφισβήτητο ήχο.
Μια ελαφριά μπαταρία λιθίου ολοκληρώνει το τεχνικό πακέτο, διατηρώντας την Brutale Serie Oro στα 195 κιλά χωρίς υγρά.
Μόλις 300 μονάδες της Brutale Serie Oro θα παραχθούν στην Ιταλία, παραδοσιακά στην πόλη του Βαρέζε με πάθος για τη μοτοσυκλέτα.



















































