Με λίγη βοήθεια από MV Agusta
Η QJMotor ερευνά και προχωράει προς την παρουσίαση νέων μοντέλων, πέρα από αυτά που βλέπουμε να πωλούνται στην ελληνική και ευρωπαϊκή αγορά. Με αυτό το σκεπτικό παρουσιάστηκε στην Κίνα το νέο σπορ QJMotor GS550, ένα δικύλινδρο σε σειρά 554cc, το οποίο θα χρησιμοποιήσει τον κινητήρα που θα βλέπαμε στο MV Agusta Lucky Explorer 5.5.
Το MV Agusta Lucky Explorer 5.5 ήταν ένα πολύ κομψό Adventure που φιγουράριζε εδώ και δύο χρόνια στα διεθνή σαλόνια μοτοσυκλέτας και υποτίθεται ότι θα έβαζε την ιταλική φίρμα σε αυτή την δημοφιλή κατηγορία. Οι αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της εταιρίας (βλ. είσοδος ΚΤΜ) έφεραν αλλαγές και στα μελλοντικά σχέδια κι έτσι το 5.5 έμεινε μόνο … στη μνήμη όσων το είχαν δει στις εκθέσεις.
Η QJMotor, λοιπόν, που είναι συνεργάτιδα της MV και θα κατασκεύαζε τη μοτοσυκλέτα και τον κινητήρα του 5.5, δεν χάνει χρόνο και παρουσιάζει το νέο sport GS550, τη στιγμή που η δημοτικότητά της αυξάνεται ταχύτατα σε όλη την Ασία και την Ευρώπη.
Η εταιρία, όπως και άλλες κινεζικές μάρκες, προσεγγίζει την αγορά με βάση την οικονομική απόκτηση μιας τέτοιας μοτοσυκλέτας, παρέχοντας συγκρίσιμες επιδόσεις με τους μεγάλους ανταγωνιστές της σε πολύ χαμηλότερη τιμή.
Λόγω των μεγάλων εγκαταστάσεων παραγωγής της στην Κίνα και των σύγχρονων πρότυπων ποιότητας, η QJ Motor έχει δημιουργήσει συνεργασίες με μερικές από τις κορυφαίες εταιρίες του κλάδου. Μια από αυτές είναι και η MV Agusta, η οποία έβαλε λίγη από την τέχνη και την πείρα της ειδικά όσον αφορά τη σχεδίαση της νέας μοτοσυκλέτας… και όχι μόνο.
Το QJMotor GS550 αποτελεί μια ένδειξη του παραπάνω, αφού βλέπουμε ότι το GS550 έχει δεχθεί πινελιές υψηλού αισθητικού – ιταλικού – επιπέδου που το διαφοροποιούν από μοτοσυκλέτες της κατηγορίας του, παρά το γεγονός ότι είναι ένα μεσαίων επιδόσεων σπορ μοντέλο, προσανατολισμένο περισσότερο προς αρχάριους αναβάτες.
Διαθέτει ένα σπορ φέρινγκ με αεροδυναμικά πτερύγια στα πλάγιά του, μονόμπρατσο ψαλίδι και εμφάνιση που είναι εμπνευσμένη από αγώνες. Επίσης χρησιμοποιεί ποιοτικά περιφερειακά, όπως αναρτήσεις της Kayaba και φρένα της Brembo.
Ο δικύλινδρος σε σειρά κινητήρας των 554cc του GS550 παράγει μια – καθόλου άσχημη – ισχύ 61 ίππων στις 8.500 rpm και 55 Nm ροπής στις 6.000 rpm.
Διαθέτει δύο εκκεντροφόρους επί κεφαλής, τέσσερις βαλβίδες και τελική ταχύτητα άνω των 190 km/h, αλλά και μια σειρά από τεχνολογικές λύσεις/ανέσεις, όπως ανάφλεξη χωρίς κλειδί, έγχρωμη οθόνη TFT και συνδεσιμότητα smartphone.
Το μπροστινό ανάποδο πιρούνι είναι ρυθμιζόμενο με χρυσά ανωδιωμένα στελέχη και καλάμια διαμέτρου 41 mm, ενώ πίσω υπάρχει μονό αμορτισέρ, αμφότερα της γιαπωνέζικης ΚΥΒ.
Στον τομέα των φρένων βλέπουμε ένα ζευγάρι μεγάλης διαμέτρου δίσκων μπροστά 320 mm της Brembo, οι οποίοι μάλιστα διαθέτουν 4πίστονες ακτινικές δαγκάνες και δισκόφρενο διαμέτρου 260 mm πίσω με δαγκάνα ενός εμβόλου και δικάναλο ABS.
Οι απλές, κομψές επτάμπρατσες, χυτές αλουμινένιες ζάντες διαμέτρου 17 ιντσών φορούν λάστιχα διαστάσεων 120/70 μπροστά και 160/70 πίσω.
Το ύψος σέλας φτάνει τα 770 mm, το μεταξόνιο τα 1.420 mm και το ρεζερβουάρ χωράει 15 λίτρα. Το βάρος του QJMotor GS550 φτάνει τα 186 κιλά.
Στην Κίνα η 550 κυκλοφορεί σε δύο χρώματα: πράσινο-ασημί και κόκκινο-ασημί και μετά την κινεζική δοκιμασία της QJMotor GS550 στην εκεί αγορά θα ακολουθήσει η σειρά της Ευρώπης.