MotorBike.gr

QJMotor SRK 800: Τετρακύλινδρο και με πλούσιο εξοπλισμό

01/07/2025

Απόδοση 95 ίππων, αλουμινένιο πλαίσιο, αναρτήσεις από Marzocchi και φρένα της Brembo για το νέο μοντέλο της QJMotor

Η QJMotor συνεχίζει να επεκτείνει την παρουσία της στη μεσαία κατηγορία των γυμνών μοτοσυκλετών, και αυτή τη φορά το κάνει με μια πρόταση που δεν περνά απαρατήρητη.

Η ολοκαίνουργια QJMotor SRK 800 στοχεύει απευθείας σε μια αγορά που παραδοσιακά κυριαρχείται από ευρωπαϊκά και ιαπωνικά ονόματα, δηλαδή στα μεσαία (προς μεγάλα) τετρακύλινδρα γυμνά, κομίζοντας τόλμη στον σχεδιασμό και πλούσιο εξοπλισμό.

Σχεδιαστικά η SRK 800 κρατάει τις κλασικές γραμμές των γυμνών μοτοσυκλετών, με τα ελάχιστα πλαστικά γύρω από το ντεπόζιτο, τον διπλό LED προβολέα με το μασκάκι και την μινιμαλιστική και ανασηκωμένη ουρά που φιλοξενεί το πίσω φωτιστικό σώμα.

Κάτω από το ντεπόζιτο των 17,5 λίτρων, υπάρχει ένας υγρόψυκτος, τετρακύλινδρος εν σειρά κινητήρας 778cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους και τέσσερις βαλβίδες ανά κύλινδρο, καθώς και τρία Riding Modes (Standard, Sport, Rain).

Η απόδοση φτάνει τους 95 ίππους στις 10.000 rpm και τα 75 Nm ροπής στις 8.500 rpm, ενώ συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο, εξοπλισμένο με συμπλέκτη ολίσθησης της STM για πιο ελαφριά αίσθηση στη μανέτα και στάνταρ quickshifter δύο κατευθύνσεων για αλλαγές χωρίς συμπλέκτη.

Στις αρχές του χρόνου κυκλοφορούσε η φήμη ότι το συγκεκριμένο μοντέλο μπορεί να έφτανε και τους 100-110 ίππους, αλλά η τελική απόδοση των 95 ίππων τού επιτρέπει να μπορεί να “κλειδωθεί” και στα 35 kW για τους κατόχους διπλώματος Α2 (βάσει νόμου, η αρχική έκδοση δεν πρέπει να ξεπερνά τα 70 kW – δηλαδή 95 ίππους).

Το πλαίσιο, όπως και το ψαλίδι, είναι κατασκευασμένα από αλουμίνιο και συνεργάζονται με ένα πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι της Marzocchi εμπρός και μονοσόκ αμορτισέρ πίσω, με ρυθμιζόμενη επαναφορά και προφόρτιση.

Το φρενάρισμα αναλαμβάνει η Brembo, με δύο δίσκους 320 mm μπροστά και έναν δίσκο 260 mm πίσω, με τη διαδικασία πέδησης να επιβλέπεται από δικάναλο ABS.

Οι τροχοί 17” με ζάντες αλουμινίου φορούν tubeless ελαστικά Pirelli, διαστάσεων 120/70 εμπρός και 180/55 πίσω.

Ο εξοπλισμός της QJMotor SRK 800 είναι πληρέστατος για τα δεδομένα της κατηγορίας – και όχι μόνο. Το ηλεκτρονικό πακέτο περιλαμβάνει ride-by-wire, cruise control, traction control, ενώ η TFT οθόνη 5 ιντσών προσφέρει ενσωματωμένη πλοήγηση, Bluetooth, mirroring και ένδειξη πίεσης ελαστικών.

Το σύστημα εκκίνησης είναι Keyless, ενώ υπάρχουν θύρες USB και USB-C για φόρτιση συσκευών, και ο φωτισμός είναι πλήρως LED.

Δεν γνωρίζουμε ακόμα ποια θα είναι η τιμή της QJMotor SRK 800 στην Ελλάδα, όμως περιμένουμε –όπως σε όλα τα μοντέλα της εταιρίας– μια αρκετά ανταγωνιστική τιμή, ενώ στην Ιταλία η μοτοσυκλέτα λανσαρίστηκε στα 8.790 ευρώ.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!