Την Παρασκευή είχαμε την ευκαιρία να θαυμάσουμε από κοντά τη νέα QJMOTOR SRK 921 RR, η οποία παρουσιάστηκε στον καινούριο εκθεσιακό χώρο της Γκοργκόλης Α.Ε. στο Athens Moto Hall, σε μια από τις πρώτες της εμφανίσεις στην Ευρώπη.
Η QJMOTOR έχει πάρει στα σοβαρά την υπόθεση των Supersport μοτοσυκλετών, συμμετέχει ήδη από φέτος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Supersport, ενώ από του χρόνου θα τη δούμε και στην κατηγορία των Superbikes. Είναι ο πρώτος Κινέζος κατασκευαστής που θα αγωνιστεί με δική του μοτοσυκλέτα σε ένα Παγκόσμιο Πρωτάθλημα τόσο υψηλού επιπέδου.
Η εμπειρία αυτή και η τεχνογνωσία (όπως συμβαίνει με κάθε κατασκευαστή που αγωνίζεται σε Παγκόσμια Πρωταθλήματα) μεταφέρεται και στις μοτοσυκλέτες δρόμου και η SRK 921 RR είναι ένα από αυτά τα μοντέλα.
Εμφανισιακά θυμίζει ιταλική μοτοσυκλέτα και συγκεκριμένα MV Agusta, με τις δύο εταιρίες να συνεργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια στην εξέλιξη και κατασκευή μοτοσυκλετών.
Η σιλουέτα της είναι λεπτή και επιθετική, με ένα σετ αεροδυναμικών φτερών μπροστά, ενώ οι κόκκινες ζάντες κάνουν πολύ ωραία αντίθεση με τον μαύρο χρωματισμό, ειδικά στον πίσω τροχό που αποκαλύπτεται πλήρως από τη δεξιά μεριά λόγω του μονόμπρατσου ψαλιδιού.
Τον χρωματισμό συμπληρώνουν γκρι και κόκκινες λεπτομέρειες που δίνουν μια “ρέουσα” μορφή στην QJMOTOR SRK 921 RR.
Εφοδιάζεται με έναν υγρόψυκτο , τετρακύλινδρο εν σειρά, κινητήρα 921cc με δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους που αποδίδει 129,3 ίππους στις 10.000 σ.α.λ. και 93 Nm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. Συνεργάζεται με εξατάχυτο κιβώτιο και υγρό, πολύδισκο συμπλέκτη. Ακόμη, στον εξοπλισμό της συναντάμε Quickshifter και Cruise Control.
Όπως συνήθως, η QJMOTOR έχει ρίξει βάρος στα περιφερειακά (κάτι που αναμέναμε σε μια σπορ μοτοσυκλέτα), με την Marzocchi να εξοπλίζει την SRK 921 RR με πλήρως ρυθμιζόμενο ανεστραμμένο πιρούνι (και σταμπιλιζατέρ τιμονιού), ενώ στο πίσω μέρος έχουμε ένα κεντρικά τοποθετημένο μονοσόκ αμορτισέρ, ρυθμιζόμενο με μοχλικό και εξωτερικό δοχείο αζώτου, που συνεργάζεται με μονόμπρατσο ψαλίδι.
Η Brembo αναλαμβάνει το φρενάρισμα της SRK 921 RR, με 2 δίσκους 320mm και τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες μπροστά και έναν δίσκο 260mm με δαγκάνα της ίδιας εταιρίας.
Οι αλουμινένιες ζάντες έχουν διάμετρο 17”, με τα ελαστικά που τις ντύνουν να είναι τα Pirelli Diablo Rosso 2, με διαστάσεις 120/70 και 190/50 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.
Το ύψος της σέλας φτάνει τα 835mm, ενώ οι διαστάσεις της είναι αρκετά μαζεμένες, με μεταξόνιο 1425mm και πλάτος μόλις 790mm. Τον εξοπλισμό συμπληρώνουν το σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών (TPMS), τα Full LED φωτιστικά σώματα, η TFT οθόνη με συνδεσιμότητα, η Dash Cam, τα ρυθμιζόμενα μαρσπιέ και το ρυθμιζόμενο ύψος ουράς.
Η QJMOTOR SRK 921 RR είναι διαθέσιμη σε ειδική τιμή προπαραγγελίας στα 10.850 € και οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αναζητήσουν περισσότερες πληροφορίες εδώ.