H μεγάλη, οικονομική Adventure
Πρόκειται για τη ναυαρχίδα της γκάμας του κινέζικου κολοσσού που ακούει στο όνομα QJMotor. Μια δικύλινδρη μοτοσυκλέτα της κατηγορίας Adventure, η QJMotor SRT 800X ήρθε στην ελληνική αγορά με πολλά δώρα όσον αφορά τον εξοπλισμό της και συμφέρουσα τιμή στις 8.295€
H QJMotor επιστρατεύει την εμπειρία και την τεχνογνωσία της στον κατασκευαστικό τομέα και παρουσιάζει μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση σε μια εξίσου ενδιαφέρουσα κατηγορία.
Η συνολική κατασκευή της SRT 800X αποπνέει μια δυναμική αύρα μέσω της προσεγμένης σχεδίασής της.
Οι γραμμές που σχηματίζουν τα πλαστικά τμήματα, από το ρύγχος μέχρι την ουρά, μαζί με τους δίδυμους LED προβολείς και τα ενσωματωμένα (επίσης LED) φλας, κάνουν την SRT να μοιάζει με αρπακτικό έτοιμο να επιτεθεί στη λεία του.
Η μοτοσυκλέτα προσφέρει προστασία από τον αέρα, αφού υπάρχει ψηλή ζελατίνα και χούφτες που περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό, ενώ η αεροδυναμική μελέτη της μοτοσυκλέτας, ανεβάζει τα επίπεδα της άνεσης, σε συνδυασμό με το ειδικά επιλεγμένο εργονομικό τρίγωνο της θέσης οδήγησης, το οποίο δημιουργεί τέτοιες γωνίες για τα άκρα, ώστε να τοποθετεί τον αναβάτη περισσότερο “μέσα” στη μοτοσυκλέτα.
Καρδιά της QJMotor SRT 800Χ, είναι ένας τετράχρονος, υγρόψυκτος, δικύλινδρος εν σειρά κινητήρας, με υπερτετράγωνες διαστάσεις (88 x 62mm), γεγονός που τον καθιστά ιδιαίτερα εύστροφο, αλλά με χαμηλή σχετικά συμπίεση (11,5:1) προς όφελος της ροπής στις χαμηλές και μεσαίες στροφές.
Η απόδοσή του φτάνει στους 76,5 ίππους στις 8.500 rpm και η μέγιστη ροπή στα 67Nm που αποδίδεται στις 6.500 rpm.
Πέρα από τις ελαστικές βάσεις στα σημεία που εδράζεται στο πλαίσιο, ο κινητήρας της διαθέτει και αντικραδασμικό άξονα για την εξάλειψη των ενοχλητικών κραδασμών, ενώ το μειωμένο βάρος των εμβόλων και των μπιελών, ελαχιστοποιεί αντίστοιχα και την αδράνεια των κινούμενων μερών του.
Ο συμπλέκτης είναι μονόδρομος και υποβοηθούμενος, διασφαλίζοντας τη διατήρηση της δυναμικής ισορροπίας της μοτοσυκλέτας, ακόμη και σε πιο σπορ ρυθμούς οδήγησης, και ταυτόχρονα την άνεση του αναβάτη από τον οποίο απαιτείται μειωμένη πίεση στη μανέτα του συμπλέκτη.
Η επιλογή των περιφερειακών της QJMotor SRT 800Χ είναι προσεγμένη, ξεκινώντας από ατσάλινο σωληνωτό πλαίσιο τύπου χωροδικτύωμα, που συνεργάζεται με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις από επώνυμο προμηθευτή, ενώ οι διαδρομές των αναρτήσεων είναι στα 160mm.
Το σύστημα των φρένων αποτελείται από τρία δισκόφρενα, εμπρός-πίσω με (ακτινικές μπροστά) δαγκάνες της Brembo και το σύστημα ABS της Bosch 9.1MP.
Στον στάνταρ εξοπλισμό συμπεριλαμβάνεται η έγχρωμη οθόνη TFT 7” με δυνατότητα διασύνδεσης μέσω Bluetooth πρωτοκόλλου για διαχείριση κλήσεων και αυτορρυθμιζόμενο επίπεδο φωτισμού ανάλογα με το περιβάλλον, οι διακόπτες με τον οπίσθιο φωτισμό και η θύρα USB για τη φόρτιση έξυπνων ηλεκτρονικών συσκευών.
Οι διαστάσεις της SRT 800X, είναι μελετημένες για να ανταποκριθούν σε ένα μεγάλο εύρος αναβατών, με το συνολικό μήκος να φτάνει τα 2.240 εκατοστά και το ύψος 1.405 εκ.
Το ύψος της σέλας ανέρχεται στα 855mm, η απόσταση από το έδαφος είναι στα 220mm, ενώ το συνολικό βάρος της φτάνει 260kg (γεμάτη).
Οι τροχοί της είναι με ακτίνες για tubeless ελαστικά, με τη διάμετρο του εμπρόσθιου τροχού να είναι 19 ίντσες, προκειμένου να ανταποκριθεί σε ένα ευρύ φάσμα διαφορετικών τερέν (βλ. και στο χώμα).
Τα ελαστικά πρώτης τοποθέτησης είναι της Maxxis και οι διαστάσεις τους είναι 110/80-R19 και 150/70-R17.
Η τιμή της QJMotor SRT 800X έχει ανακοινωθεί στα 8.295€ και θα διατίθεται μέσα από το δίκτυο συνεργατών QJMotor της Γκοργκόλης Α.Ε.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | Τετράχρονος – Υγρόψυκτος |
ΚΥΛΙΝΔΡΟΙ | 2 |
ΒΑΛΒΙΔΕΣ | DOHC 8 |
ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ (mm) | 88.0 x 62.0 |
ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ | Ψεκασμός |
ΣΥΣΤΗΜΑ ΛΙΠΑΝΣΗΣ | Υγρό κάρτερ |
ΚΙΒΩΤΙΟ | 6 σχέσεων |
ΙΣΧΥΣ | 76.5 ps / 8.500rpm |
ΡΟΠΗ | 67 Nm / 6.500rpm |
ΣΧΕΣΗ ΣΥΜΠΙΕΣΗΣ | 11.5:1 |
ΣΧΕΣΗ ΤΕΛΙΚΗΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ | 2.875 |
ΕΚΚΙΝΗΣΗ | Μίζα |
ΡΕΖΕΡΒΟΥΑΡ (L) | 18,5L |
ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ | 4.6 L / 100km |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ (ΜxΠxΥ) (mm) | 2.260 x 950 x 1.405 |
ΜΕΤΑΞΟΝΙΟ (mm) | 1.540 |
ΥΨΟΣ ΣΕΛΑΣ | 855 |
ΑΠΟΣΤΑΣΗ ΑΠΟ ΕΔΑΦΟΣ (mm) | 220 |
ΒΑΡΟΣ (ΠΛΗΡΕΣ ΥΓΡΩΝ) | 260 |
ΓΩΝΙΑ ΚΑΣΤΕΡ (˚) | 25 |
ΦΡΕΝΑ ΕΜΠΡΟΣ | Δύο δίσκοι 320mm
Με ακτινική δαγκάνα τεσσάρων εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΦΡΕΝΑ ΠΙΣΩ | Δίσκος 260mm
με δαγκάνα δύο εμβόλων Brembo και ABS Bosch 9.1MB |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ x ΔΙΑΔΡΟΜΗ) | Ανεστραμμένο πιρούνι KYB
(43mm x 160mm) |
ΟΠΙΣΘΙΑ ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΔΙΑΜΕΤΡΟΣ) | Monoshock
(58mm) |
ΕΜΠΡΟΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 110/80-R19 Maxxis Masaventure |
ΟΠΙΣΘΙΟ ΕΛΑΣΤ. | 150/70-R17 Maxxis Masaventure |