Ρετρο-ηλεκτρική Σουηδέζα
Η RGNT Scrambler είναι μια ηλεκτρική μοτοσυκλέτα από τη Σουηδία που αποτίει φόρο τιμής όχι μόνο στις παλαιότερες μοτοσυκλέτες του ’60, αλλά και στους κινητήρες εσωτερικής καύσης… τουλάχιστον εμφανισιακά.
Ζάντες με ακτίνες, χρώμια, διχρωμίες, σιρίτια, φυσούνες στο πιρούνι, επίπεδη σέλα και “ψευδο-κινητήρας” στη θέση ενός συμβατικού κινητήρα.
Είναι το δεύτερο μοντέλο της σουηδικής εταιρίας RGNT: το πρώτο ήταν το Classic, αυτό είναι το Scrambler.
Η ξεκάθαρα κλασικών γραμμών RGNT είναι μια πολύ προσεγμένης σχεδίασης και κατασκευής, μοντέρνα-κλασική ηλεκτρική μοτοσυκλέτα που φτιάχνεται στη Σουηδία.
Στο μοντέλο Scrambler, σε σχέση με το πρώτο μοντέλο το Classic, τίποτε δεν αλλάζει πέρα από τις φαρδύτερες ζάντες και τα ελαστικά διπλής χρήσης που κάνουν τη διαφορά.
Το RGNT διαθέτει ένα κλασικό σωληνωτό ημίδιπλο πλαίσιο, που περικλείει τη μπαταρία και την “θήκη” της, η οποία είναι πολύ έξυπνα διαμορφωμένη ώστε να θυμίζει οπτικά έναν κλασικό κινητήρα.
Ο κινητήρας με μέγιστη ισχύ 21 kW βρίσκεται πάνω στον πίσω τροχό και επιταχύνει το Scrambler στα 120 km/h τελικής και, σε συνδυασμό με τη χωρητικότητα 9,5 kWh της μπαταρίας, εξασφαλίζει αυτονομία έως και 150 χιλιόμετρα, αλλά μια τέτοια επίδοση μόνο στην πόλη είναι πιθανό να επιτευχθεί.
Η RGNT Scrambler κυλά πάνω σε τροχούς 18 ιντσών μπροστά και 17 ιντσών πίσω, αλλά με φαρδύτερες ζάντες και ελαστικά που μπορούν να διασχίσουν και χωματόδρομους.
Τα Avon Trail Riders σε 110/80R-18 εμπρός και 130/80R-17 πίσω είναι τοποθετημένα σε ζάντες Excel που έχουν πλάτος 2,50″ και 3,00″ πίσω.
Το φρενάρισμα γίνεται με εξαρτήματα της JJuan και σύστημα CBS αντί για ABS.
Η οθόνη αφής LCD 7 είναι ό,τι πιο σύγχρονο εξάρτημα φοράει το RGNT.
Αυτό υπογραμμίζεται από τη δυνατότητα ενημερώσεων OTA (Over the Air), δηλαδή ενημερώσεων λογισμικού μέσω Διαδικτύου.
Η RGNT Scrambler στοιχίζει στην Ευρώπη (σε 10 χώρες πηγαίνει μέχρι σήμερα) κοντά στις 15.500 ευρώ, ενώ για να γίνει παραγγελία online πρέπει να κατατεθούν 450 ευρώ.
Α, ναι το Scrambler είναι μοτοσυκλέτα περιορισμένης παραγωγής, αφού μόλις 20 θα κατασκευαστούν, ενώ το μοντέλο Classic θα φτιαχτεί σε 30 κομμάτια.
Άντε, αν ομορφύνουν τόσο οι ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, μπορεί να το σκεφτούμε για το μέλλον…
Περισσότερες πληροφορίες: rgnt-motorcycles.com
(το βίντεο παρουσιάζει την έκδοση Classic και – προσοχή – περιέχει μπόλικη φιλοσοφία ζωής, στην οποία δεν πρέπει να εκτίθενται όσοι δεν σκοπεύουν να αλλάξουν τίποτα στη ζωή τους)