MotorBike.gr

Souo: Cruiser υπερβολή στα 1.999cc και στα 400 κιλά!

24/09/2025

Τα Cruiser ήταν ανέκαθεν μια κατηγορία υπερβολής, ενώ τα τελευταία χρόνια οι Κινέζοι κατασκευαστές επιδίδονται σε ένα “ξεχείλωμα” της υπερβολής κι αυτό ακριβώς κάνει τώρα η Souo.

Η κινεζική Souo, η νεότερη μοτοσυκλετιστική μάρκα του βιομηχανικού κολοσσού Great Wall Motor Co., Ltd. (GWM), επιχειρεί να τοποθετηθεί στη μεγάλη κατηγορία με έναν τρόπο που δύσκολα περνά απαρατήρητος: παρουσιάζοντας μια σειρά από Cruiser και Gran Turismo με οκτακύλινδρο boxer κινητήρα.

Ο κινητήρας αυτός έχει χωρητικότητα 1.999 cc, αποδίδει 151 ίππους στις 6.500 rpm και 190 Nm ροπής στις 4.500 rpm, ενώ το συνολικό βάρος των μοντέλων κυμαίνεται από 400 έως 427 κιλά, τιμές που θυμίζουν περισσότερο αυτοκίνητο παρά μοτοσυκλέτα.

Οι υπόλοιπες διαστάσεις τονίζουν επίσης τον χαρακτήρα υπερβολής του μοντέλου.

Το μεταξόνιο φτάνει στο εντυπωσιακό νούμερο των 1.810mm, το πλάτος τα 950mm κα το συνολικό μήκος τα 2.660 με 2.667mm, ανάλογα με την έκδοση, όμως το ύψος σέλας παραμένει σε ένα πολύ φιλικό για τον χρήστη νούμερο, στα 740mm.

Η σύγκριση με τη Honda Gold Wing είναι σχεδόν αναπόφευκτη, αφού η Souo ακολουθεί την ίδια φιλοσοφία με μεγάλες touring μοτοσυκλέτες, ενσωματώνοντας τεχνολογίες που συνήθως συναντάμε σε Ιάπωνες ή Ευρωπαίους κατασκευαστές αυτού του είδους.

Το πλαίσιο είναι από χυτό αλουμίνιο, ενώ μπροστά χρησιμοποιείται ανάρτηση τύπου Hossack, αντίστοιχη με το Duolever της BMW, που επιτρέπει τον διαχωρισμό των δυνάμεων πέδησης και ανάρτησης.

Στο κιβώτιο συναντάμε οκτώ ταχύτητες, καθώς και όπισθεν (απαραίτητη σε αυτά τα κιλά), στοιχείο που επιβεβαιώνει τον χαρακτήρα “δίτροχου αυτοκινήτου” που εκπέμπει το εγχείρημα.

Στα έγγραφα έγκρισης τύπου εμφανίζονται τέσσερις εκδόσεις, με τους κωδικούς LH2000-3, LH2000-4, LH20005 και LH20006.

Πρόκειται για διαφορετικά επίπεδα εξοπλισμού πάνω στην ίδια πλατφόρμα, από ένα πιο “μινιμαλιστικό” (όσο μινιμαλιστική μπορεί να είναι μια μοτοσυκλέτα 400 κιλών) μοντέλο, με μονόσελο, μέχρι εκδόσεις με βαλίτσες, TFT οθόνη 12,3”, πλήρη εξοπλισμό και ζελατίνα.

Το πιο πρόσφατο μοντέλο έχει την ονομασία S2000CT και φέρει αισθητική bagger, ακολουθώντας τη λογική των μεγάλων αμερικανικών cruiser.

Η τιμή τους στην Κίνα κυμαίνεται μεταξύ 30.000 και 40.000 ευρώ, ανάλογα με τον εξοπλισμό, ποσά που φέρνουν τις μοτοσυκλέτες της Souo σε ευθεία αντιπαράθεση με καθιερωμένους premium κατασκευαστές.

Μέχρι στιγμής δεν έχει διευκρινιστεί αν τα συγκεκριμένα μοντέλα θα εξαχθούν σε δυτικές αγορές, παρότι η GWM, όπως και πολλές άλλες κινεζικές εταιρείες, φαίνεται να έχει στρατηγική που περιλαμβάνει και την παγκόσμια παρουσία.

Περισσότερο από την τεχνική τους αρτιότητα, αυτό που εντυπωσιάζει είναι η ίδια η υπερβολή της σύλληψης: ένας οκτακύλινδρος boxer, τοποθετημένος σε μια μοτοσυκλέτα βάρους σχεδόν μισού τόνου, που φιλοδοξεί να σταθεί δίπλα σε μοντέλα με τεράστια παράδοση.

Η Souo S2000CT και οι συγγενικές εκδόσεις της δείχνουν την κατεύθυνση που ακολουθεί η GWM, επενδύοντας στην εικόνα, την ισχύ και την τεχνολογία, με τρόπο που ίσως ξενίζει αλλά σίγουρα δεν περνάει απαρατήρητος και τραβάει τα βλέμματα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!