MotorBike.gr

TRIUMPH TIGER SPORT 660, 2022: Ώρα για “περιπέτειες”…

06/10/2021

Νέοι – μεσαίοι και τρικύλινδροι – δρόμοι

Με βάση τον νέο τρικύλινδρο κινητήρα των 660 κυβικών, η βρετανική Triumph κάνει ό,τι και οι υπόλοιποι μεγάλοι κατασκευαστές: παρουσιάζει νέα μοντέλα με διαφορετικό ύφος δημιουργώντας μια οικογένεια με κοινή πλατφόρμα. Το νέο Triumph Tiger Sport 600 έρχεται να καλύψει την κατηγορία των μεσαίων street crossover.

Πρώτοι διδάξαντες της φιλοσοφίας modular οι Ιάπωνες: η Kawasaki με τον δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα των 650 cc που μπήκε σε γυμνά, supersport, crossover, ακόμα και custom, η Honda με την σειρά NC στα 700-750 κυβικά και η Yamaha με τον δικύλινδρο 700άρη.

Κοινός τόπος των παραπάνω κατασκευαστών ο δικύλινδρος κινητήρας σε σειρά, κάτι που έκαναν πρόσφατα  η Aprilia με τα RS και τα Tuono, αλλά και η Benelli με τον νέο 750άρη.

Η Triumph,όμως, επενδύοντας στην παράδοσή της, πολύ ορθά προτίμησε έναν κινητήρα τρικύλινδρο … που είναι και ξεχωριστός και ιδιαίτερος και γεμάτος χαρακτήρα.

Η εμφάνιση της νέας μοτοσυκλέτας κρατάει τα βασικά στοιχεία από την Tiger Sport 1050 και τα προχωράει σε πιο μοντέρνο και επιθετικό επίπεδο.

Η αρχή για την Triumph στο συγκεκριμένο θέμα που λέγεται “τρικύλινδρο 660” έγινε με το γυμνό Trident

Ποιο είναι όμως το “κόλπο” των Εγγλέζων; Η υπεροχή στην ιπποδύναμη.

Μπορεί για τους “γρήγορους” του κόσμου των μοτοσυκλετών ένας κινητήρας 80 ίππων να μην ακούγεται σαν κάτι σπουδαίο (για να μην πούμε τίποτε χειρότερο…) αλλά για την κατηγορία των παραπάνω μοτοσυκλετών σημαίνει “κορυφαία ιπποδύναμη”.

Το Tiger Sport αποδίδει περισσότερα άλογα απ’ όλο τον ανταγωνισμό, τουλάχιστον στην κατηγορία των crossover.

To Triumph Tiger Sport 600 (που όπως είπε ένας φίλος πιο ορθά έπρεπε να λέγεται Street Tiger 660!) έχει απόδοση 81 ίππων στις 10.250 rpm και ροπή 6,5 kgm στις 6.250 rpm, με ηλεκτρονικό ψεκασμό, γκάζι ride by wire και φοράει εξάρι κιβώτιο με διαφορετική κλιμάκωση έτσι ώστε να ταιριάζει στο ύφος και τη χρήση της μοτοσυκλέτας. Ο συμπλέκτης είναι υποβοηθούμενος.

Η Triumph θα προσφέρει εξτρά κιτ στους ενδιαφερόμενους, που θα κάνει τη μοτοσυκλέτα νόμιμη για οδήγηση από αναβάτες με δίπλωμα Α2 και το κυριότερο… θα αφαιρείται εύκολα.

Στα ηλεκτρονικά του 660 υπάρχουν δύο riding modes (Road και Rain απλά πράγματα), με την απόκριση του γκαζιού να αλλάζει, όπως και η λειτουργία του traction control (που μπορεί να απενεργοποιηθεί).

To Triumph Tiger Sport 660 διαθέτει αναρτήσεις της Showa, με ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια διαμέτρου 41 mm και ένα αμορτισέρ πίσω.

Οι διαδρομές τους είναι αρκετές για τη χρήση της μοτοσυκλέτας – που θεωρητικά θα “πατάει” και στους χωματόδρομους – στα 150 mm.

Οι τροχοί του έχουν διάμετρο 17 ιντσών και φορούν λάστιχα Michelin Road 5. Στα φρένα βλέπουμε μπροστά δυο δίσκους διαμέτρου 310 mm με δαγκάνες της Nissin με δύο έμβολα και ABS φυσικά.

Το ντεπόζιτο έχει ικανοποιητική χωρητικότητα για πολλές χρήσεις στα 17,2 λίτρα (και ονομαστική κατανάλωση 4.5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα).

Η ζελατίνα στο φέρινγκ είναι ρυθμιζόμενη χωρίς να χρειάζονται εργαλεία και έχει τη δυνατότητα να ρυθμιστεί με το ένα χέρι και εν κινήσει.

Στα όργανα υπάρχει έγχρωμη TFT οθόνη (κοινή με το Trident) με όλες τις βασικές πληροφορίες, η οποία συνδέεται προαιρετικά μέσω της εφαρμογής My Triumph με smatrphone, προσφέροντας πλοήγηση και έλεγχο κάμερας GoPro, αλλά και αλληλεπίδραση με μουσική και τις κλήσεις του κινητού.

Το βάρος του Tiger Sport 660 ανακοινώνεται γεμάτο στα 206 κιλά.

Στο δελτίο τύπου της μοτοσυκλέτας τονίζεται και η προσπάθεια που έχει γίνει στο Triumph Tiger Sport 660 για οικονομία.

Πέρα από την τιμή που θα ξεκινά από τις 9.290 ευρώ, τα διαστήματα συντήρησης είναι κάθε 16.000 χιλιόμετρα, ενώ απαιτεί 30% λιγότερες εργατοώρες για τις απαραίτητες εργασίες σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Το νέο Triumph Tiger Sport 660 θα διατεθεί σε τρεις χρωματικές επιλογές: Μπλε με Μαύρο, Κόκκινο με Γκρι και Μαύρο με Γκρι, ενώ θα υπάρχει κατάλογος με δεκάδες after market αξεσουάρ, έτσι ώστε η μοτοσυκλέτα να προσαρμοστεί ανάλογα με τα γούστα και τις ανάγκες του ιδιοκτήτη της.

Για την ημερομηνία άφιξης της ενδιαφέρουσας αυτής μοτοσυκλέτας θα σας ενημερώσουμε σε δεύτερο χρόνο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!