Με τον ίδιο κινητήρα αλλά μικρές αλλαγές σε σχέση με την Scrambler 400
Η γκάμα των μοτοσυκλετών 400cc που παρουσίασε η Triumph το 2024 ήταν μια μεγάλη επιτυχία για την εταιρία, με τις Speed 400 και Scrambler 400 να χαίρουν της εκτίμησης του κόσμου, χάρη στην προσιτή τιμή τους, καθώς κατασκευάζονται στην Ινδία.
Ήταν επίσης η πρώτη μονοκύλινδρη μοτοσυκλέτα της Triumph από το 1968 οπότε σταμάτησε η παραγωγή του Triumph Tiger Cub και σύμφωνα με ανεπίσημες πηγές, αν δεν υπήρχαν αυτές οι δύο μοτοσυκλέτες, η βρετανική εταιρία θα είχε αντιμετωπίσει μείωση συνολικών πωλήσεων το 2024.
Τώρα όλα δείχνουν ότι η Triumph ετοιμάζει την επόμενη γενιά μοτοσυκλετών που θα “φορέσουν” τον 400άρη κινητήρα, με ένα μοντέλο cafe – racer (Thruxton) και ένα μοντέλο που θα είναι ακόμα πιο Scrambler και το οποίο είχαμε ήδη δει.
To πέμπτο μοντέλο που θα έρθει να προστεθεί σε αυτή την “οικογένεια” θα είναι ένα πιο “σπορ” μοντέλο (που παραμένει όμως και Scrambler), το οποίο είναι ξεκάθαρα προσηλωμένο στην άσφαλτο.
Η μοτοσυκλέτα που πιάστηκε τώρα από τον κατασκοπικό φακό φαίνεται να χρησιμοποιεί τον ίδιο κινητήρα με τα υπόλοιπα μοντέλα της σειράς, χωρίς να διαφαίνεται κάποια αλλαγή.
Έτσι θα έχουμε έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, τετραβάλβιδο κινητήρα 398cc, ο οποίος αποδίδει 40 ίππους στις 8.000 σ.α.λ. και 37,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. με ηλεκτρονικό ψεκασμό από την Bosch.
Επίσης φαίνεται ότι και άλλα στοιχεία έχουν περάσει απαράλλακτα από τις υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της σειράς, όπως το ντεπόζιτο ή η σέλα και η μονάδα της ουράς, που πρέπει να είναι τα ίδια με την cafe racer έκδοση.
Από εκεί προέρχονται και τα ανανεωμένα φρένα της ByBre, το νέο πιρούνι και οι αλουμινένιες ζάντες. Γενικά η βάση είναι το πλαίσιο του Cafe Racer, αλλά με μια πιο σπορ και επιθετική θέση οδήγησης.
Χαρακτηριστικό είναι άλλωστε ότι το Triumph Street Scrambler 400 πιάστηκε στην πίστα για δοκιμές και όχι σε δρόμο, ενώ φαίνεται σχετικά κοντά στην παραγωγή.
Πρώτα όμως περιμένουμε μέσα στο 2025 την παρουσίαση του ανανεωμένου Scrambler 400 XE και του Cafe Racer μοντέλου (λογικά κάπου στα τέλη του καλοκαιριού), οπότε το πιο σπορ μοντέλο (Triumph Street Scrambler 400) μάλλον θα παρουσιαστεί επίσημα μέσα στο 2026 και ίσως το δούμε για πρώτη φορά ως μοντέλο προπαραγωγής στην EICMA τον Νοέμβριο.