MotorBike.gr

TVS Apache RTX: Το 300άρι Adventure που αντιγράφει την Aprilia

20/10/2025

Η συνεργάτης της BMW από την Ινδία παρουσίασε ένα μικρομεσαίο Adventure

Αυτή είναι η Apache RTX του 2026, η μοτοσυκλέτα που δείχνει προς ποια κατεύθυνση οδεύει και η συνεργάτιδα BMW, και που εξελίχθηκε πάνω στη βάση του μελλοντικού “mini GS”

Η TVS Motor λανσάρει το νέο της μοντέλο ADV “Rally, Tourer, Xtreme” Η νέα Apache RTX θα φτάσει στις αντιπροσωπείες της TVS Motor στην Ινδία σε λίγες εβδομάδες.

Η εμφάνισή του παραπέμπει σε αντίστοιχη μοτοσυκλέτα της Aprilia, ενώ τα πλάγια του φέρινγκ θυμίζουν και Μοto Guzzi, κάτι δηλαδή ιταλικό σε στυλ Piaggio Group. 

Μετά την κυκλοφορία της στην αγορά, θα ξέρουμε και πόσα από τα εξαρτήματα RTX θα είναι κοινά με της νέας BMW F 450 GS, η οποία θα παρουσιαστεί επίσημα στην EICMA 2025, σε δυο βδομάδες περίπου.

 

Αφού παρουσιάστηκε επίσημα στην Bharat Mobility Expo 2025, η νέα TVS Apache RTX του 2026 είναι πλέον πραγματικότητα. Σε λίγες μόνο εβδομάδες, θα είναι διαθέσιμη στις επίσημες αντιπροσωπείες της μάρκας στην Ινδία, με επίσημη τιμή εκκίνησης τις 199.000 ρουπίες, λίγο κάτω από 2.000 ευρώ με την τρέχουσα συναλλαγματική ισοτιμία.

Είναι μια μοτοσυκλέτα που αναμφίβολα αντιπροσωπεύει ένα βήμα μπροστά για τη μάρκα, αλλά μας προσφέρει επίσης πολλές πληροφορίες για το μελλοντικό «mini GS» της BMW.

Υπενθυμίζεται ότι οι δύο εταιρίες έχουν συμφωνία συνεργασίας εδώ και αρκετά χρόνια TVS κατασκεύαζε στην Ινδία επί σειρά ετών τα μονοκύλινδρα G 310 που είχαμε και στην Ελλάδα), και ότι τώρα προχωρούν στην κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου F 450 GS.

 

 

Μάλιστα, πρόσφατα επιβεβαιώθηκε επίσημα ότι η γερμανική μάρκα θα αναθέσει την παραγωγή του νέου Adventure μεσαίου κυβισμού στην Ινδή συνεργάτιδά της, κάτι που ήταν αναμενόμενο αν αναλύσουμε προσεκτικά τις διεθνείς συνέργειες στον τομέα των δικύκλων.

Εστιάζοντας στο Apache RTX (Rally, Tourer, Xtreme), βλέπουμε ότι διαθέτει έναν μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο, DOHC κινητήρα με τέσσερις βαλβίδες επικεφαλής, με δηλωμένες διαστάσεις 78 mm x 62,6 mm.

Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη μερικής ολίσθησης. Η μέγιστη ισχύς είναι στους 36 ίππους στις 9.000 σ.α.λ. και η μέγιστη ροπή στα 28,5 Nm στις 7.000 σ.α.λ.

 

 

Η TVS χρησιμοποιεί ένα σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο, σε συνδυασμό με ένα αλουμινένιο ψαλίδι. Η μπροστινή ανάρτηση ελέγχεται από ένα ανεστραμμένο πιρούνι 41 mm, ενώ ένα μονό, κεντρικό αμορτισέρ είναι τοποθετημένο στο πίσω μέρος.

Και οι δύο αναρτήσεις είναι ρυθμιζόμενες και ευελπιστούν να προσφέρουν τέλεια ισορροπία μεταξύ άνεσης και σταθερότητας, προσφέροντας στον αναβάτη 180 mm διαδρομής και στα δύο άκρα.

Όσον αφορά το φρενάρισμα, αυτό το Apache RTX διαθέτει μεγάλο μπροστινό δίσκο 320 mm με δαγκάνα ακτινικής έδρασης, μαζί με έναν δεύτερο δίσκο τοποθετημένο στον πίσω τροχό, στην προκειμένη περίπτωση διαμέτρου 240 mm με πλευστή δαγκάνα.

 

 

Υπάρχουν ζάντες αλουμινίου, με ελαστικά tubeless 110/80-19 μπροστά και 150/70-17 πίσω και μένει να δούμε αν η TVS θα προσφέρει έκδοση με ακτινωτούς τροχούς, που θα είναι περισσότερο προσανατολισμένη στην οδήγηση εκτός δρόμου.

Το βάρος είναι 180 κιλά, το μεταξόνιο 1.430 mm και το ύψος σέλας 830 mm από το έδαφος.

Το ντεπόζιτο μπορεί να χωρέσει έως και 12,5 λίτρα καυσίμου, ενώ όσον αφορά τον εξοπλισμό, το Apache RTX διαθέτει όλα τα απαραίτητα, ώστε να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες.

 

Μεταξύ των στάνταρ χαρακτηριστικών, το νέο μοντέλο TVS περιλαμβάνει συμμετρικούς διπλούς προβολείς LED με φώτα ημέρας, οθόνη TFT 5″ με TVS SmartXonnect, διαιρούμενη σέλα, πίσω σχάρα αποσκευών, δικάναλο ABS με δυνατότητα απενεργοποίησης στον πίσω τροχό, TPMS και έως και τέσσερις λειτουργίες οδήγησης: Tour, Rally, Urban και Rain.

Το πακέτο των ηλεκτρονικών περιλαμβάνει επίσης Rally ABS, Traction Control και Cruise Control. Επιπλέον, μια κάμερα GoPro μπορεί να ελεγχθεί εξ αποστάσεως από τα χειριστήρια.

Μένει να δούμε αν το μοντέλο θα φτάσει στην Ευρώπη βραχυπρόθεσμα ή μεσοπρόθεσμα, κάτι όμως, που φαίνεται μάλλον απίθανο, μιας και η ινδική εταιρία δεν έχει αποφασίσει ακόμα μια γενικότερη είσοδο στις αγορές της Γηραιάς Ηπείρου, παρά μόνο στην Ιταλία (διαβάστε εδώ). 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!