MotorBike.gr

Voge RR500S & RR660S: Τετρακύλινδρες Sport στη μεσαία κατηγορία

12/11/2025

Δυνατοί τετρακύλινδροι κινητήρες, πλήρη ηλεκτρονικά βοηθήματα και σπορ διάθεση χαρακτηρίζουν τις νέες Voge SR550S & SR660S

Η Voge δείχνει να παίρνει ολοένα πιο σοβαρά το κεφάλαιο των σπορ μοτοσυκλετών, παρουσιάζοντας δύο μοντέλα που εκφράζουν διαφορετικές εκδοχές της ίδιας φιλοσοφίας: την RR500S και την RR660S.  

Και οι δύο βασίζονται σε τετρακύλινδρους εν σειρά κινητήρες, πλαισιωμένους από σύγχρονη τεχνολογία, σφιχτή σχεδίαση και προσεγμένη εργονομία, με στόχο να προσφέρουν τη γνήσια αίσθηση μιας sport χωρίς υπερβολές.  

 

 

Η μικρότερη μοτοσυκλέτα απευθύνεται σε όσους θέλουν να μπουν στον κόσμο των επιδόσεων με κάτι φιλικό και καλοζυγισμένο, ενώ η μεγαλύτερη απευθύνεται στους πιο έμπειρους που αναζητούν κάτι πιο κοντά σε πραγματική supersport. 

Αισθητικά, και οι δύο κινούνται στο ίδιο μονοπάτι: αιχμηρές γραμμές, αναλογίες που δίνουν έμφαση στο εμπρός μέρος και κοντή ουρά που αποπνέει επιθετικότητα.  

 

 

Η RR500S διατηρεί πιο «μαζεμένες» διαστάσεις, με φέρινγκ σχεδιασμένο για καλή αεροδυναμική και μια συνολική εικόνα που ισορροπεί ανάμεσα στη δυναμική εμφάνιση και τη χρηστικότητα.  

 

Η RR660S, αντίθετα, δείχνει πιο ώριμη και πιο κοντά στην εικόνα μιας superbike replica, με πτερύγια αεροδυναμικής υποβοήθησης, φαρδύτερο φέρινγκ και  ανοίγματα για την απαγωγή της θερμότητας

 

 

 

Ο φωτισμός και στα δύο μοντέλα είναι full LED, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια TFT οθόνη, ενώ δεν λείπει ούτε η θύρα USB για πρακτικότητα στην καθημερινή χρήση. 

Ο εξοπλισμός είναι επίσης πλούσιος. Traction control, launch control και ηλεκτρονικά ελεγχόμενη βαλβίδα εξάτμισης ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό και των δύο RR, με τη μεγαλύτερη 660 να προσθέτει cornering ABS και εξελιγμένο TCS για ακόμη περισσότερη ασφάλεια σε κάθε κλίση.  

 

 

Οι λεπτομέρειες αυτές δείχνουν ότι η Voge δεν περιορίστηκε στην εμφάνιση, αλλά επένδυσε στην ουσία, εξοπλίζοντας τις RR με ηλεκτρονικά που μέχρι πρόσφατα συναντούσες μόνο σε ακριβότερες προτάσεις. 

Κάτω από τα φέρινγκ, η RR500S κρύβει έναν τετρακύλινδρο σε σειρά 475 cc, 16βάλβιδο, με διπλό εκκεντροφόρο και υγρόψυξη, που αποδίδει 76,3 ίππους στις 12.500 rpm και 47 Nm ροπής στις 11.000 rpm, φτάνοντας μέχρι τα 220 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας 

 

 

Ο κινητήρας της RR660S είναι μια σαφώς πιο ώριμη εξέλιξη της ίδιας ιδέας: 662,8 cc, 99 ίπποι στις 11.500 rpm και 64 Nm ροπής στις 10.000 rpm, με τελική που αγγίζει τα 235 χλμ./ώρα 

Και οι δύο διαθέτουν δύο χαρτογραφήσεις λειτουργίας, Sport και Eco, δίνοντας τη δυνατότητα στον αναβάτη να επιλέξει ανάμεσα σε πιο εκρηκτική ή πιο ήπια απόκριση στο γκάζι. 

Η RR500S χρησιμοποιεί πλαίσιο από ατσάλι υψηλής αντοχής τύπου χωροδικτύωμα με ψαλίδι αλουμινίου, ενώ η RR660S διαθέτει περιμετρικό πλαίσιο με διπλό ψαλίδι από κράμα αλουμινίου, προσφέροντας επιπλέον στιβαρότητα και ακρίβεια.  

Οι αναρτήσεις είναι παρόμοιας φιλοσοφίας, με ανεστραμμένο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω, ρυθμιζόμενο ως προς την προφόρτιση, ενώ στη 660 υπάρχει και δυνατότητα ρύθμισης της επαναφοράς.  

Στα φρένα, η 500 εμπιστεύεται δαγκάνες Nissin με δίσκους 320 mm, ενώ η 660 φοράει Brembo εμπρός και Nissin πίσω. 

Η εργονομία ακολουθεί διαφορετική λογική ανάλογα με τον προσανατολισμό κάθε μοντέλου.  

Η RR500S διατηρεί πιο ήπια θέση οδήγησης, με το τιμόνι ελαφρώς ψηλότερο και τα μαρσπιέ λίγο πιο μπροστά, εξασφαλίζοντας ισορροπία ανάμεσα στην άνεση και την πιο επιθετική θέση.  

PixCheese-7.4.5-383

Αντίθετα, η RR660S υιοθετεί πιο αγωνιστική γεωμετρία, με clip-on και τα μαρσπιέ πιο πίσω, για μέγιστο έλεγχο σε σφιχτές διαδρομές ή σε πίστα.  

Οι σέλες είναι στα 795 mm και 800 mm αντίστοιχα, με λεπτό πλάτος που επιτρέπει εύκολη επαφή με το έδαφος, ενώ η κατανομή βάρους και στα δύο μοντέλα δείχνει μελετημένη ώστε να προσφέρει σταθερότητα χωρίς να περιορίζει την ευελιξία. 

PixCheese-7.4.5-383

Με τις RR500S και RR660S, η Voge δείχνει ότι δεν αρκείται πλέον στο ρόλο του ανερχόμενου παίκτη, αλλά μπαίνει στο παιχνίδι των σπορ μοτοσυκλετών με αυτοπεποίθηση και ξεκάθαρη στόχευση.  

Η πρώτη αποτελεί μια πιο καθημερινή πρόταση, χωρίς να χάνει τον σπορ χαρακτήρα, ενώ η δεύτερη είναι πιο προσηλωμένη (και από άποψη εργονομίας αλλά και από άποψη επιδόσεων) για χρήση στην πίστα. 

Και οι δύο, όμως, υπηρετούν την ίδια ιδέα: ότι η σπορ οδήγηση μπορεί να είναι συναρπαστική, προσιτή και σύγχρονη – όπως ακριβώς πρέπει να είναι μια sport μοτοσυκλέτα του σήμερα. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!