MotorBike.gr

ZXMoto: Εντυπωσιακό περίπτερο στην EICMA με πολλές παρουσιάσεις

07/11/2025

Με ένα εντυπωσιακό περίπτερο στην EICMA, η ZXMoto εγκαινίασε την παρουσία της στην Ευρώπη, παρουσιάζοντας μια μεγάλη γκάμα μοντέλων

Η ZXMoto είναι ένα όνομα που μέχρι πρότινος ελάχιστοι είχαν ακούσει, ακόμη και στην ίδια της τη χώρα, την Κίνα και όμως, μέσα σε μόλις έναν χρόνο από την ίδρυσή της, κατάφερε να κερδίσει τον τίτλο της πιο πολυσυζητημένης νέας παρουσίας στην EICMA 2025.  

Η εταιρία ιδρύθηκε το 2024 από τον μηχανικό Zhan Xue – το “ZX” προέρχεται από τα αρχικά του ονόματός του – έναν άνθρωπο o οποίος υπήρξε μέλος της ιδρυτικής ομάδας της Kove. 

 

 

Τώρα η ZXMoto έκανε το “Ευρωπαϊκό ντεμπούτο της” στην EICMA, όπου κεντρικό ρόλο στον περίπτερό της  παίζει η σειρά 820 

Το 820RR είναι μια supersport μοτοσυκλέτα που αναπτύχθηκε εξ ολοκλήρου από την ZXMoto, με έναν τρικύλινδρο κινητήρα 819cc και ισχύ 135 ίππων στις 12.000 rpm, η έκδοση 820RR-R ανεβάζει την απόδοση στους 145 ίππους, ενώ η κορυφαία 820RR-RS φτάνει τα 150 ίππους στις 13.000 rpm και τα 85 Nm ροπής, με μέγιστη ταχύτητα που αγγίζει τα 299 χλμ./ώρα! 

 

 

Το πλαίσιο είναι αλουμινένιο, με το βάρος να διατηρείται πολύ χαμηλά – σύμφωνα με την εταιρία, ο λόγος ισχύος/βάρους φτάνει το 1:1 – μια τιμή που, αν επιβεβαιωθεί, θα κάνει την 820RR μια από τις κορυφαίες Supersport μοτοσυκλέτες σε αυτόν τον τομέα.  

Η ZXMoto σκοπεύει να την ομολογκάρει για το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα WorldSSP 2026, κάτι που δείχνει πως οι φιλοδοξίες δεν περιορίζονται απλώς σε εμπορικό επίπεδο, αλλά όπως και η Kove και η QJMotor, σκοπεύει να αποδείξει την αξία της μέσα από τα Παγκόσμια Πρωταθλήματα

 

 

 

Στην ίδια πλατφόρμα βασίζεται και το 820R, ένα γυμνό μοντέλο με streetfighter χαρακτήρα, που αποδίδει 130 ίππους στις 12.500 rpm και 80 Nm ροπής, με βάρος στα 186 κιλά 

Στο κομμάτι των Adventure, υπάρχει η 820ADV, η adventure εκδοχή με την ίδια τρικύλινδρη βάση, αλλά απόδοση 117 ίππων και 85 Nm στις 9.000 rpm 

 

 

Με εμπρός τροχό 19 ιντσών, ακτινωτές ζάντες και μεγάλες διαδρομές ανάρτησης, το ADV στοχεύει σε εκείνους που θέλουν να συνδυάσουν ταξιδιωτική άνεση με ικανότητα και στις Off Road διαδρομές 

Η γκάμα συνεχίζεται με τα 500άρια, τα οποία έχουν ήδη αρχίσει να πωλούνται στην Κίνα.  

Το ZXMoto 500RR χρησιμοποιεί έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 470cc, που αποδίδει 83 ίππους στις 13.500 rpm και 46 Nm στις 11.500 rpm, επιταχύνοντας από τα 0 στα 100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα και αγγίζοντας τα 235 χλμ./ώρα 

Το βάρος περιορίζεται στα 168 κιλά, κάτι που την καθιστά μια από τις πιο ελαφριές τετρακύλινδρες της κατηγορίας 

Η πιο “χαλαρή” έκδοση 500F διατηρεί το ίδιο μοτέρ, το οποίος όμως αποδίδει 72 – 73 ίππους, και μια πιο ρετρό, “classic naked” αισθητική που φέρνει στο νου τα Honda CB των ’80s 

 

 

Με βάρος περίπου 175 κιλά και τελική 205 χλμ./ώρα, μπορεί μεν να στοχεύει σε μια πιο ρετρό αισθητική και πιο καθημερινή χρήση, χωρίς να χάνει τον σπορ χαρακτήρα της. 

Από εκεί και πέρα, η εταιρία δείχνει να έχει φιλοδοξίες και στο χώμα.  

Το ZXMoto 450 Rally παρουσιάστηκε με στόχο να συμμετάσχει (και να διακριθεί, όπως λένε) στο Rally Dakar.  

Το βάρος του είναι μόλις 128 κιλά, το ύψος σέλας 960 χιλιοστά, και σύμφωνα με την ZXMoto, το πλαίσιο και η γεωμετρία έχουν σχεδιαστεί ώστε να προσφέρουν μεγαλύτερη ευκολία και σταθερότητα σε αγωνιστικές συνθήκες 

Παράλληλα, αποκαλύφθηκαν και τα motocross ZX250 και ZX450, τα οποία απευθύνονται καθαρά στην πίστα, ενώ στην κατηγορία enduro παρουσιάστηκαν τα ZX350 (τετράχρονο) και ZX300 (δίχρονο), με σαφή προσανατολισμό στις πιο απαιτητικές χωμάτινες διαδρομές. 

Και για να συμπληρωθεί η εικόνα, στο περίπτερο της ZXMoto υπήρχε και ένα cruiser: το 600V, με δικύλινδρο V κινητήρα 578cc, που δείχνει ότι η εταιρία θέλει να έχει παρουσία σε όσα περισσότερα τμήματα της αγοράς μπορεί. 

Η παρουσία της ZXMoto στην EICMA ήταν, με λίγα λόγια, εντυπωσιακή – όχι τόσο επειδή παρουσίασε νέα μοντέλα, αλλά επειδή παρουσίασε τα πάντα, από supersport μέχρι cruiser, μόλις έναν χρόνο μετά τη δημιουργία της, δείχνοντας μάλιστα (τουλάχιστον επί χάρτου) ότι έχει αξιώσεις να διακριθεί σε αυτές τις κατηγορίες και όχι απλά να “υπάρχει”. 

Το αν θα τα καταφέρει, θα φανεί στους επόμενους μήνες· πάντως, αν ο στόχος της πρώτης εμφάνισης ήταν να ακουστεί το όνομά της, αυτό το πέτυχε με το παραπάνω. 

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!