380 ίπποι στο λίτρο και 20.000 rpm! Και να ήταν μόνο οι ίπποι κι οι στροφές… Το αγωνιστικό πενηντάρι Suzuki RP68 έπιανε τα 200 km/h στις ευθείες, ζύγιζε 59 κιλά και χρησιμοποιούσε κιβώτιο ταχυτήτων με 14 σχέσεις! Όλα αυτά για [...]
Πειρατής ιδεών και σχημάτων Τεράστια είναι η ιστορία των Κινέζων στις ΗΠΑ, συνδεόταν πάντοτε με τα φτηνά εργατικά χέρια και πάει πίσω τουλάχιστον δυο αιώνες. Φτηνά εργατικά χέρια είπαμε έτσι; Η παράδοση συνεχίζεται και σήμερα, αφού από την Κίνα έρχεται [...]
Διχρονίλα και σπορ τεχνολογία Δεν είναι ύβρις, είναι υβρίδιο. Δεν είναι ιεροσυλία, αλλά είναι συνδυασμός δύο δίχρονων κόσμων. Το Yamaprilia του Νοτιοαφρικανού Gareth Evans ενώνει τον κόσμο των επιδόσεων του κινητήρα ενός Yamaha RD 350 με το άριστο πλαίσιο της [...]
Μικρό, κοφτερό διαμάντι Εντάξει πρέπει να παραδεχτούμε δυο πράγματα πριν ξεκινήσουμε τούτο δω το άρθρο: το πρώτο είναι ότι, όσο κι αν θα θέλαμε το αντίθετο, δεν τα ξέρουμε όλα. Δεύτερο, δεν μπορούμε παρά να μονολογήσουμε “Ω θεοί, τι μηχανάκι [...]
Να τι φτιάχνουν οι Ιταλιάνοι Μπορεί να έχουν περάσει δύο χρόνια από τη μέρα που παρουσιάστηκαν στο σαλόνι της EICMA στο Μιλάνο, μπορεί να τα έχει ήδη αντιγράψει μια κινεζική εταιρία αλλά η Italjet δηλώνει έτοιμη για την επιστροφή της [...]
Καινοτομία, οικονομία, απλότητα και μεγαλείο Αν στο πάνθεον των βασικών, δίτροχων καθημερινής χρήσης τοποθετήσουμε στη μία πλευρά το πρώτο παπί, τότε στην άλλη θα πρέπει να βάλουμε το εκκεντρικό, περίτεχνο γερμανικό Imme R100. Η λέξη καινοτόμο ίσα-ίσα που περιγράφει ένα [...]
Με το πάτημα ενός κουμπιού Ένα πρακτικό σύστημα ελέγχου της φόρτισης της μπαταρίας παρουσιάζει η εξειδικευμένη εταιρία BS Battery, το BS Battery BT-01, που είναι εύχρηστο και προσφέρει γρήγορα αποτελέσματα. Διατίθεται από την εταιρία Σ. Αλεξόπουλος το BS Battery BT-01 [...]
Η Μικρο-Τενερέ Θέλοντας να ευθυγραμμιστεί η Yamaha στις ανάγκες των πελατών της στην Λατινική Αμερική παρουσίασε εδώ και χρόνια και ανανεώνει κάθε χρόνο μια μοτοσυκλέτα που δεν θα μας έπεφτε καθόλου άσχημα να είχαμε και στην Ελλάδα, αφού ταιριάζει περίφημα [...]
Τότε που έρεε η αδρεναλίνη… Δείτε τα σημερινά 125άρια, τα πρώτα δίτροχα που θα καβαλήσουν οι νυν αρχάριοι και αυριανοί έμπειροι μοτοσυκλετιστές. Τα περισσότερα είναι απλά, οικονομικά τετράχρονα καθημερινής μετακίνησης. Ρίξτε και μια ματιά στα τέλη της δεκαετίας του ’80-αρχές [...]
Πάμε όπως τότε! To όνομα “Caballero” θυμίζει σε αρκετούς στην Ελλάδα μοναδικές συγκινήσεις, αρκεί να ήταν έφηβοι στη δεκαετία του ’70 και του ’80. Μιλάμε για το θρυλικό δίχρονο ιταλικό εντουράκι της Fantic Motor, έκανε το όνειρο πραγματικότητα χιλιάδων νέων [...]