MotorBike.gr

Triumph Thruxton TFC: Περιορισμένης παραγωγής κομψοτέχνημα

08/05/2019

 Μαύρο και χρυσό διαμάντι

Με τη σκηνή των βελτιωμένων μοτοσυκλετών να είναι στις δόξες της, η Triumph κάνει αυτό που ξέρει πολύ καλά να κάνει και παρουσιάζει το πρώτο δείγμα ενός ρετρό Café Racer… νέας γενιάς, σε περιορισμένο αριθμό. Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης

Πρόκειται για μια μοτοσυκλέτα που βγαίνει μέσα από το πρότζεκτ Triumph Factory Custom (TFC), έστω και για λίγους εκλεκτούς και συνάμα… πλούσιους. Είναι η πρώτη φορά που η βρετανική εταιρία παρουσιάζει μια εργοστασιακή custom μοτοσυκλέτα.

Είναι μοτοσυκλέτες περιορισμένης παραγωγής, όχι φθηνές και ό,τι πρέπει για συλλέκτες. Τις λένε TFC (Triumph Factory Custom) και αποτελούν τις βελτιωμένες – και με λιγότερα κιλά – εκδόσεις της υπάρχουσας γκάμας της αγγλικής φίρμας.

Από πλευράς εμφάνισης όλα έχουν αλλάξει σε σχέση με το κοινό Thruxton αφού όλα “μαύρισαν” και μπήκαν χρυσές πινελιές θυμίζοντας τις μοτοσυκλέτες John Player Special του παρελθόντος. Κι όπου δεν υπάρχει μαύρο χρώμα υπάρχουν τα ανθρακονήματα, όπως στο φέρινγκ, το μπροστινό φτερό, το κάλυμμα της σέλας και τα προφυλακτικά της εξάτμισης.

Κι έτσι το βάρος κατεβαίνει στα 198 κιλά με την μοτοσυκλέτα κενή.

Τα βασικά της χαρακτηριστικά

– Θα κατασκευαστούν μόνο 750 μοτοσυκλέτες

– Είναι κατά 10 ίππους ισχυρότερο και 5Kg ελαφρύτερο από τo Thruxton R

– 115Nm ροπής στις 4.850rpm

– 3 προγράμματα οδήγησης

– Traction Control

– Πιρούνι USD Öhlins NIX30, με καλάμια διαμέτρου 43mm

– Ακτινικά φρένα και τρόμπα

– Μονομπλόκ τετραπίστονες δαγκάνες Brembo M4.34

– Ελαστικά Metzeler Racetec RR, αγωνιστικών προδιαγραφών

– Τελικά τιτανίου Vance&Hines με καπάκια από ανθρακονήματα

– Υψηλής ποιότητας custom φινίρισμα και λεπτομέρειες, που περιλαμβάνουν μέρη από ανθρακονήματα

– Εξατομικευμένο πακέτο παράδοσης μοτοσυκλέτας με πιστοποιητικό αυθεντικότητας

Σπέσιαλ εξαρτήματα, δύναμη και απόδοση είναι τα στοιχεία που ανεβάζουν τον πήχη και καθιστούν το Thruxton TFC σε μια μοτοσυκλέτα άκρως ερωτεύσιμη. Μια πραγματικά προσεγμένη και ξεχωριστή κατασκευή, πάνω στην οποία όλα μαρτυρούν ότι το μεράκι των Άγγλων είναι αστείρευτο και αξιοζήλευτο.

Ένα συλλεκτικό μοντέλο, από τη στιγμή που κάποιος θα το αποκτήσει, καθόσον μόνο 750 θα βγουν στην παραγωγή. Μετά, τέλος! Γιατί απλά δεν θα παραχθεί ξανά.

Κάθε ιδιοκτήτης Thruxton TFC θα λάβει ένα ειδικά προσαρμοσμένο πακέτο παράδοσης TFC, μοναδικό για τη μοτοσυκλέτα του, με μια αριθμημένη επιστολή υπογεγραμμένη από τον Nick Bloor, διευθύνοντα σύμβουλο της Triumph, ένα εξατομικευμένο custom βιβλίο και μια κουκούλα προστασίας Thruxton TFC.

Τα ανθρακονήματα χρησιμοποιούνται ευρέως πάνω στη μοτοσυκλέτα και αυτό -κατά βάση- υπογράφει τη μείωση του βάρους.

Επιπλέον διακρίνεται από λεπτομέρειες, όπως η κατεργασμένη αλουμινένια γέφυρα με το λογότυπο TFC, τα βουρτσισμένα κέντρα των καθρεφτών, η φιμέ ζελατίνα, η σέλα με τις εμφανείς ιδιαίτερες ραφές και η τάπα λαδιού από κατεργασμένο αλουμίνιο.

Από εκεί και πέρα, το μαύρο χρώμα επικρατεί στους ανοδιωμένους τροχούς με ακτίνες, στα ελατήρια των Öhlins, στα καπάκια του κινητήρα και στην ουρά.

Σαν συμπλήρωμα στις μαύρες λεπτομέρειες και στα ανθρακονήματα, το Thruxton TFC είναι διαθέσιμο σε ένα μοναδικό χαρακτηριστικό χρώμα, ένα διακριτικό Carbon Black με βουρτσισμένες λεπτομέρειες και χειροποίητες χρυσές ρίγες.

Αυτά τα χρυσά στοιχεία εκτείνονται σε ολόκληρη τη μοτοσυκλέτα, συγκεκριμένα στο φέρινγκ, στα λογότυπα, στα όργανα, στο κλειδί, ακόμα και στην αλυσίδα της τελικής μετάδοσης!

Το μοντέλο διατηρεί όλα τα χαρακτηριστικά γνωρίσματα του Thruxton R, όπως η flip-top τάπα ρεζερβουάρ «Monza», τα δίδυμα σώματα ψεκασμού με τις βουρτσισμένες εισαγωγές, τα μαρσπιέ από Daytona R και το ανοδιωμένο ψαλίδι από βουρτσισμένο αλουμίνιο.

Οι Άγγλοι δηλώνουν αύξηση ισχύος κατά 10 ίππους, πάντα σε σχέση με το Truxton R ευρείας παραγωγής, κάτι που σημαίνει άλμα στους 107 στο σύνολο.

Αυτό επιτεύχθηκε έπειτα από σημαντικές αναβαθμίσεις στον κινητήρα, συμπεριλαμβανομένων πλήθους ελαφρύτερων μερών, εμβόλων υψηλής συμπίεσης και αναθεωρημένων αυλών εισαγωγής-εξαγωγής και προφίλ εκκεντροφόρου.

Μαζί με την υψηλότερη ισχύ, προσφέρεται επίσης και αυξημένη ροπή από τις χαμηλές στροφές. Η μοτοσυκλέτα έχει δεχθεί και ένα αποκλειστικό σύστημα εξάτμισης, με τελικά τιτανίου Vance&Hines, καπάκια από ανθρακονήματα και ένα μοναδικό λογότυπο χαραγμένο με λέιζερ.

Σημαντική εξοικονόμηση βάρους σε διάφορα μέρη καθιστά το TFC πέντε κιλά ελαφρύτερο, κάτι που επιτυγχάνεται από τα μέρη από ανθρακονήματα, τα νέα εξαρτήματα κινητήρα,και τη νέα μπαταρία.

Το επίπεδο της τεχνολογίας που επικεντρώνεται στον αναβάτη είναι επίσης ανεβασμένο, με τρία αναβαθμισμένα προγράμματα οδήγησης (βροχής, δρόμου και σπορ), τα οποία τώρα προσαρμόζουν τον χάρτη του γκαζιού, τις ρυθμίσεις του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης για να ταιριάζουν καλύτερα στις συνθήκες οδήγησης ή στις προτιμήσεις του αναβάτη.

Η μοτοσυκλέτα είναι επίσης εξοπλισμένη με σύστημα ελέγχου πρόσφυσης, υποβοηθούμενο μονόδρομο συμπλέκτη, υποδοχή φόρτισης USB και immobilizer με ενσωματωμένο πομπό στο πολυτελές «χρυσό» κλειδί.

Και όσον αφορά στην τιμή της, μέχρι στιγμής μόνο στην Μ. Βρετανία έχει ανακοινωθεί και θα φτάνει τις 17.500 λίρες… ε, κάντε την μετατροπή για να καταλάβετε, ότι δεν είναι «καθόλου οικονομική» σαν αγορά. Η παραδόσεις θα ξεκινήσουν από τον Ιούνιο.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!