SuperPapi

Benelli RCX 185i ABS: Έρχεται στην Ελλάδα! – Ανακοίνωση τιμής

13/02/2023

Είσοδος Benelli στη “μεγάλη κατηγορία”

Ταράζει τα νερά της κατηγορίας των παπιών με μια νέα είσοδο η Benelli φέρνοντας το super-παπί RCX 185 μέσω της αντιπροσωπείας Motoway-Καμπράνης.

Mέσα στις επόμενες μέρες περιμένουμε την άφιξη του Benelli RCX 185i ABS στην ελληνική αγορά, το οποίο θα είναι διαθέσιμο από το δίκτυο συνεργατών της Benelli-Motoway με λιανική τιμή 2.985 €.

Το ολοκαίνουργιο Benelli RCX 185i έρχεται να καλύψει μια κατηγορία που θέλει τα παπιά να γίνονται καθημερινοί υπηρέτες/μεταφορείς, αλλά συγχρόνως να είναι διασκεδαστικά και έχουν επιδόσεις μοτοσυκλετών ανάλογου κυβισμού.

Εδώ και πολλά χρόνια υποστηρίζουμε πως ο καλύτερος και πιο αποτελεσματικός κυβισμός για τα παπιά είναι κοντά στα 200 κυβικά.

Μια τέτοια χωρητικότητα κινητήρα μπορεί να προσφέρει καλές επιδόσεις (ειδικά την εποχή των “κλειστών” μοτέρ Euro 5) , ενώ παράλληλα η ροπή θα είναι τόση, ώστε να κάνει το δίτροχο ιδανικό για χρήση μέσα στην πόλη.

 

 

Με το πέρασμα των χρόνων φαίνεται πως οι εταιρίες στην Ασία κυρίως – που δραστηριοποιούνται και πωλούν πολλά εκατομμύρια παπιά διαφόρων κυβισμών, τύπων και χρωμάτων – ασπάζονται αυτή την άποψη και παρουσιάζουν μεγαλύτερους κινητήρες, τοποθετώντας μάλιστα όχι οριζόντιους κύλινδρους όπως παραδοσιακά είχαν τα παπιά αλλά “όρθιους”, όπως στις μοτοσυκλέτες.

Για την ακρίβεια, οι κινητήρες αυτοί των 150, 185 κυβικών εκατοστών που χρησιμοποιούνται προέρχονται έτσι κι αλλιώς από μοτοσυκλέτες, διαθέτοντας συγχρόνως τεχνολογία (όπως θα δούμε και παρακάτω με το RCX) αλλά και συμβατικό κιβώτιο ταχυτήτων με συμπλέκτη… που διαθέτει παραπάνω από 4 σχέσεις, όπως κάνουν τα παραδοσιακά παπιά.

Οι παραπάνω σχέσεις είναι ένα στοιχείο που είναι πολύ σημαντικό στο δρόμο.

Μπορεί να χάνεται η ευκολία του ημιαυτόματου, κλασικού “παπίσιου” κιβωτίου ταχυτήτων, αλλά η διαφορά στις επιδόσεις είναι πολύ μεγάλη, ειδικά όταν μιλάμε για συμβατικό, μοτοσυκλετιστικό σαζμάν με έξι σχέσεις.

Παράλληλα, λόγω της διάταξης του κυλίνδρου – όρθιος, ελαφρώς επικλινής προς τα μπροστά – αυτός μπορεί να είναι υγρόψυκτος, που είναι αναγκαίο όταν υπάρχουν περισσότεροι ίπποι, και ο συγκεκριμένος του Benelli είναι τεχνολογικά “άρτιος”, αφού πέρα από την υγρόψυξη και το εξάρι σασμάν διαθέτει τέσσερις βαλβίδες, παραπάνω από ένα μπουζί στην κεφαλή του και σύστημα ψεκασμού EFI !

H απόδοσή του είναι σχεδόν διπλάσια από ένα παπί 115 ή 125 κυβικών και φτάνει τους 17,7 ίππους (13,2 kw) στις 9.500 rpm με μέγιστη ροπή 1,54 Kg.m (15,2 Nm) στις 6.000 rpm.

Ένα ακόμα στοιχείο που εντυπωσιάζει σε αυτό τον κινητήρα των 174cc, είναι τα τρία (!) μπουζί που χρησιμοποιεί για καλύτερη καύση του μίγματος.

Η ανακοινώσιμη (τυποποιημένη) κατανάλωση είναι από 1,8 μέχρι 2,0 λίτρα καυσίμου ανά 100 χιλιόμετρα.

 

Ένα από τα μοναδικά χαρακτηριστικά του Benelli RCX 185i ABS που το κάνουν να ξεχωρίζει είναι το ανεστραμμένο πιρούνι, αφού όλος ο υπόλοιπος ανταγωνισμός διαθέτει συμβατικό πιρούνι.

Για την ακρίβεια είναι το πρώτο παπί στην Ελλάδα που χρησιμοποιεί ανάποδο πιρούνι, ένα χαρακτηριστικό που έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε συνήθως σε μοτοσυκλέτες. Η διαδρομή του είναι 88 mm.

Πίσω συναντάμε ανάρτηση με μονό αμορτισέρ διαδρομής 27 mm με ψαλίδι από σωλήνα ορθογωνικής διατομής.

Τα φρένα είναι κυματιστά δισκόφρενα και στους δύο τροχούς, το μπροστινό διαμέτρου 240 mm και το πίσω 220 mm με ABS.

Οι τροχοί είναι 17 ιντσών, με χυτές, πολύ κομψές, αλουμινένιες ζάντες και φορούν ελαστικά διαστάσεων 70/90-17 μπροστά και 110/70-17 πίσω.

Τέλος να μιλήσουμε λίγο για την εμφάνιση του RCX 185 που κινείται πάνω στα σπορ πρότυπα, με “αιχμηρή αισθητική” και κομψές γραμμές, ιδιαίτερα μπροστά, στο ρύγχος της ποδιάς στην περιοχή των full LED φώτων πορείας, με τον προβολέα να βρίσκεται πάνω στο τιμόνι.

Η ανυψωμένη ουρά και η καρίνα κάτω από τον κινητήρα δίνουν μια “αθλητική” όψη, ενώ τα επικλινή μπράτσα των ζαντών του αποδίδουν τελικά μια δυναμική εικόνα στο προσεγμένο σύνολο.

Το ρεζερβουάρ χωράει 4,8 λίτρα καυσίμου, το βάρος του RCX φτάνει στα 126 κιλά (χωρίς υγρά) και το ύψος σέλας στα 787 mm. To μεταξόνιο είναι κοντά στα στάνταρ της κατηγορίας στα 1.325 mm.

H τιμή του RCX 185i όπως γράψαμε στον πρόλογο θα είναι ανταγωνιστική στα 2.985 €.

To μοντέλο θα συνοδεύεται από τρία χρόνια εργοστασιακή εγγύηση!

Περισσότερες πληροφορίες: Motoway Καμπράνης Α.Ε, σε Αθήνα (Λεωφ. Αλίμου 76 & Δήμητρας 3, Ακ. Πλάτωνος), Θεσσαλονίκη (Γιαννιτσών 59 & Κ. Καραμανλή 22) και Βόλο (Λαρίσης 159Δ) αλλά και στο δίκτυο συνεργατών σε όλη την Ελλάδα

Σύνδεσμος: www.benelli-moto.gr

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!