Με τη βούλα της Ευρώπης και της MV Agusta
Η κινεζική εταιρία QJMotor μας έδειξε πρόσφατα, στη μορφή του QJMotor SRK 1000 του 2025, την οριστική έκδοση του πρωτοτύπου που είχε παρουσιάσει πέρσι στην Eicma. Πρόκειται για μια γυμνή σπορ μοτοσυκλέτα, η οποία τροφοδοτείται από έναν τετρακύλινδρο σε σειρά κινητήρα 921 cc, με μέγιστη ισχύ 163 ίππων… και απ’ ό,τι φαίνεται έχει να καεί το πελεκούδι!
Οι 163 ίπποι αποδίδονται στις 13.600 rpm, με τη μέγιστη ροπή του τετρακύλινδρου κινητήρα των 90 Nm να επιτυγχάνεται στις 11.000 rpm.
Ο ισχυρός κινητήρας, που προέρχεται από συνεργασία της μεγάλης QJMotor με την MV Agusta, “περικλείεται” μέσα σε ένα σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα, το οποίο συνεργάζεται με ένα μονόμπρατσο αλουμινένιο ψαλίδι που συνδέεται με ένα αμορτισέρ διαμέσου συνδέσμων.
Η εμφάνιση της μοτοσυκλέτας, σαφέστατα σχεδιασμένη από Ευρωπαίους σχεδιαστές, είναι μοντέρνα και προχωρημένη και παρότι χρησιμοποιεί πλήθος στοιχείων από τη σύγχρονη εποχή των γυμνών μοντέλων, διατηρεί μια αυθεντικότητα που την κάνει να διαφοροποιείται.
Μπροστά συναντάμε ένα ανάποδο πιρούνι Marzocchi το οποίο είναι ρυθμιζόμενο και στην απόσβεση και στην προφόρτιση των ελατηρίων, ενώ το σύστημα πέδησης είναι της Brembo και χρησιμοποιεί ένα ζεύγος δίσκων διαμέτρου 320 mm που έχουν υποστεί μηχανική επεξεργασία, με τετραπίστονες ακτινικές δαγκάνες.
Στον πίσω τροχό υπάρχει ένας μονός δίσκος διαμέτρου 260 mm με δαγκάνα διπλού εμβόλου.
Το ABS και το Traction Control περιλαμβάνονται στον στάνταρ εξοπλισμό.
Το μεταξόνιο είναι 1.425 mm, ενώ το ύψος της σέλας από το έδαφος είναι 835 mm.
Στον τομέα του infotainment (ενημέρωση-διασκέδαση) συναντάμε μια ωραία οθόνη TFT 5,5″ που προσφέρει πολλές πληροφορίες, ενώ στον πλούσιο εξοπλισμό που προσφέρεται, ξεχωρίζουν ο αισθητήρας παρακολούθησης πίεσης ελαστικών και το cruise control.
Η τιμή της εντυπωσιακής και αξιόλογων χαρακτηριστικών QJMotor SRK 1000 του 2025 ή το πότε ακριβώς θα διατεθεί στην αγορά δεν έχουν γίνει ακόμη γνωστά.