MotorBike.gr

VOGE: Nέος, δυνατός παίκτης έρχεται στην Ελλάδα

04/12/2019

Δημοφιλείς κυβισμοί – προσιτές μοτοσυκλέτες

Ένα ακόμα όνομα έρχεται στην Ευρώπη και πίσω του κρύβεται ένας κινεζικός κολοσσός. Αυτός δεν είναι άλλος από τον γίγαντα Loncin, που επέλεξε το πιο εύηχο, σύντομο και “ευρωπαϊκό” όνομα Voge, ενώ κάπου ανάμεσα εμπλέκεται και η MV Agusta . Κείμενο: Νίκος Βιτσιλάκης, Φωτογραφίες EICMA, N.B.

Τελικά, λέτε να έχουμε μόλις ανακαλύψει τη μορφή των “μικρών και μεσαίων” MV Agusta; Εδώ να θυμίσουμε ότι η Loncin είναι ο μεγαλύτερος κατασκευαστής της Κίνας, με ετήσια παραγωγή 2,5 εκατομμυρίων μοτοσυκλετών, τριών εκατομμυρίων κινητήρων και 150.000 ATV, παράλληλα και το Νο 1 στις εξαγωγές, τόσο σε μονάδες όσο και σε τζίρο.

Είχαμε γράψει για αυτό το νέο όνομα που έρχεται στην Ευρώπη δυο μήνες πριν (διαβάστε εδώ).

Συνεργάζεται με τη BMW από το 2005 και αυτή τη στιγμή κατασκευάζει τους κινητήρες των maxi scooter C 400 X/GT και των δικύλινδρων F 750/850/900 GS/R/XR, οπότε εύκολα αντιλαμβανόμαστε πως δεν πρόκειται για ένα τυχαίο εργοστάσιο.

Η Voge Motorcycles αποτελεί την premium πρόταση της εταιρείας, παράγοντας μοτοσυκλέτες με ποιότητα και αισθητική. Αυτή η τακτική μάς είναι γνώριμη από το χώρο του αυτοκινήτου: τρανά παραδείγματα οι Honda – Accura, Nissan – Infiniti και Toyota – Lexus. Όπως δείχνουν τα πράγματα, το επόμενο βήμα θα γίνει στις μοτοσυκλέτες μεγάλου κυβισμού, εξού και η συνεργασία με την MV Agusta.

Σε πρώτη φάση, η Voge μπαίνει στην ευρωπαϊκή αγορά με τρεις μεσαίες μοτοσυκλέτες δρόμου, που αφορούν μονοκύλινδρες 300cc και δικύλινδρες εν σειρά 500cc.

Τα ονόματά τους είναι 300R, 300RR και 500R, ενώ αργότερα η εταιρία θα συνεχίσει και με άλλα μοντέλα, όπως για παράδειγμα με το γυμνό ρετρολούκ 300 AC και τα άκρως ενδιαφέροντα Street Adventure 300 και 500 DS. Όλα διαθέτουν δικάναλο ABS της Bosch, ασύμμετρα ψαλίδια, φρένα της Nissin, αναρτήσεις της KYB, φώτα τεχνολογίας LED.

Voge 300 AC

Οι κινητήρες τους διαθέτουν 2 ΕΕΚ, τετραβάλβιδες κεφαλές και συστήματα ηλεκτρονικού ψεκασμού. Στο περίπτερο της Voge στο Μιλάνο, παρουσιάστηκε και το πρωτότυπο ΕR 10, ένα άκρως εξελιγμένο ηλεκτρικό μοντέλο που σύντομα θα δει -και αυτό- το φως της παραγωγής.

Ο υγρόψυκτος ηλεκτροκινητήρας του είναι τοποθετημένος στο ψαλίδι και η απόδοσή του αγγίζει τους 19Hp, προσφέροντας τελική ταχύτητα 100km/h. Το βάρος της μοτοσυκλέτας δεν ξεπερνά τα 115 κιλά και η αυτονομία μπορεί να φτάσει μέχρι τα 120 χιλιόμετρα.

Voge ΕR 10

Η παρουσία της Voge στην έκθεση του Μιλάνου δεν θα μπορούσε να αφήσει αδιάφορο και τον ελληνικό χώρο, με μια εταιρία να αναλαμβάνει την αντιπροσώπευση στη χώρα μας και δεν είναι άλλη από την Mototrend SA, γνωστή από την εισαγωγή και διάθεση των μοντέλων της Kymco και της Gemini, με τις κεντρικές εγκαταστάσεις της να βρίσκονται στη Νέα Φιλαδέλφεια Αττικής.

Η εταιρία λίαν συντόμως θα παραλάβει τις πρώτες μοτοσυκλέτες και θα υπάρξει γκάμα μοντέλων τεστ στη διάθεση των δημοσιογράφων για να γίνουν οι πρώτες δοκιμές. Αυτά τα μοντέλα, αμέσως μετά, θα δοθούν για test ride σε κάθε ενδιαφερόμενο.

Ας δούμε όμως τι περιλαμβάνει η γκάμα της Voge και εμείς θα επανέρθουμε με αναλυτικές παρουσιάσεις μόλις αυτό είναι εφικτό.

Voge 300R

Voge 300R: Tο πιο οικονομικά προσιτό μοντέλο της γκάμας. Διαθέτει μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα 292cc με απόδοση 29 ίππων και ροπή 25Nm. Είναι γυμνό, με σωληνωτό πλαίσιο χωροδικτύωμα, έχει κιβώτιο ταχυτήτων έξι σχέσεων, η μπροστινή ανάρτηση είναι ανεστραμμένο πιρούνι με καλάμια 35mm και διαδρομής 100mm. Στον πίσω τροχό συναντάμε ένα αμορτισέρ με συνδέσμους.

Voge 300RR: Xρησιμοποιεί σαν βάση το γυμνό μοντέλο, με ίδιο πλαίσιο, φρένα, αναρτήσεις και κινητήρα. Η διαφορά είναι ότι το RR έχει ολόσωμο φέρινγκ και σχεδίαση σαφώς πιο σπορ. Η θέση οδήγησης είναι επιθετική, η σέλα χαμηλότερη και το τιμόνι μικρότερο.

Voge 500R

Voge 500R: Μοτοσυκλέτα naked με εμφάνιση street fighter, που χρησιμοποιεί υγρόψυκτο δικύλινδρο σε σειρά κινητήρα 471cc. Η απόδοσή του βρίσκεται στους 45 ίππους στις 8.500rpm και η ροπή στα 40,5Nm στις 7.000rpm.

Μπορεί να οδηγηθεί με δίπλωμα A2 και σύμφωνα με τη Voge είναι ένας άξιος αντίπαλος του Honda CB500F. Το πλαίσιό του είναι περιμετρικό και όχι χωροδικτύωμα όπως στα 300άρια, το ψαλίδι είναι διαφορετικής κατασκευής από χυτό αλουμίνιο και στη θέση των οργάνων βρίσκεται μια ευμεγέθης έγχρωμη οθόνη TFT.

Voge 300 AC

Voge 300 AC: Με εμφάνιση modern classic, είναι κατά βάση ίδια μοτοσυκλέτα με τα υπόλοιπα δύο 300ρια της γκάμας. Μοναδική η αισθητική του, παραπέμπει σε άλλες εποχές και εντυπωσιάζει με τη σημασία στη λεπτομέρεια.

Voge 500 DS

300 & 500 DS: Σίγουρα τα μοντέλα που θα συγκεντρώσουν το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον, ειδικά στην εγχώρια αγορά. Ανήκουν στην ολοένα και πιο δημοφιλή κατηγορία των μοτοσυκλετών Street Adventure και θα συνοδεύονται από μια σειρά εξειδικευμένων αξεσουάρ, όπως προστατευτικά κάγκελα και χούφτες, τριπλέτα βαλιτσών κλπ.

Τα βασικά τους χαρακτηριστικά (πλαίσιο, κινητήρας, ανάρτηση, φρένα) είναι ίδια με αυτά των γυμνών 300 και 500 R, πλην όμως έχουν δεχθεί όλες τις απαραίτητες τροποποιήσεις προς ενίσχυση του διττού τους χαρακτήρα.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!