SuperPapi

HONDA ΜΟΝΚΕΥ 125: Ακόμα ένα πρωτότυπο -δυστυχώς- βγήκε στο Τόκιο

01/11/2017

Έτοιμο για το προσκήνιο το Monkey

Για άλλη μια φορά η Honda παρουσίασε το Honda Monkey 125 (ή “Ζ” που είναι επίσης γνωστό) σε έκδοση πρωτότυπου μοντέλου κι όχι παραγωγής, κάνοντας την αναμονή ακόμα πιο μεγάλη. Οι λεπτομέρειες και το σύνολο εμφανίζουν φυσικά μεγάλο ενδιαφέρον.

Με ανοικτές τις αγκαλιές περιμένουν οι μοτοσυκλετιστές το νέο Ζετάκι, τον νέο «Μπόμπο”, το Monkey παραγωγής και η Honda μάλλον τους κάνει σκωτσέζικο ντους.

Θα βγεί στην παραγωγή, αυτό είναι σίγουρο, το γιατί καθυστερεί δεν καταλαβάινουμε, με δεδομένη τη δημοφιλία του μοντέλου και το γεγονός ότι είναι ιδιαίτερα όμορφο.

Επίσης είναι σίγουρο ότι το Honda Monkey 125 είναι έτοιμο να κάνει το τελευταίο του βήμα και να ξεπροβάλλει στην σκηνή των μοντέλων παραγωγής. Δεν του λείπει τίποτε, είναι και Euro4, άρα…

Το Honda Monkey 125 είναι ένα δίτροχο αναψυχής, εμβληματικό για την Honda, τόσο δημοφιλές όσο ίσως και το παπί.

Σε αυτή την έκδοση που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκυο σαν Concept διέθετε κινητήρα 125 cc που θα μπορούσε να μπει κατευθείαν στην παραγωγή.

Το Ζετάκι-Monkey είναι ένα από τα κορυφαία μοντέλα της Honda, από την πρώτη στιγμή που διατέθηκε στην αγορά το 1961 και βρίσκεται ακόμα στην παραγωγή με κινητήρα 50 κυβικών, αλλά όχι για πολύ, αφού πρόκειται για τις τελευταίες εκδόσεις, όπως έχει ανακοινώσει η Honda.

Με την ευκαιρία της 60ης επετείου του τιμώμενου Honda Super Cub C100, το Ζετάκι χρησιμοποιεί τον ίδια κινητήρα με τετρατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, αλλά όχι ημιαυτόματο, για αυτό και χρησιμοποιεί συμπλέκτη στην αριστερή πλευρά του τιμονιού.

Οι τροχοί των 12 ιντσών με ελαστικά διπλής χρήσης ασφάλτου-χώματος, χρησιμοποιούν δισκόφρενα μπροστά και πίσω με σύστημα ABS, ο προβολέας είναι Full-LED, υπάρχει ένα μικρό όργανο LCD και ένα υπέροχο ανεστραμμένο πιρούνι.

Την εικόνα συμπληρώνουν τα μεταλλικά φτερά (!), ενώ ίσως και να θέλαμε το τιμόνι να είναι αναδιπλούμενο, όπως στα αυθεντικά, πρώτα Honda Ζ…

Bαμμένο σε μια υπέροχη διχρωμία λευκού-κίτρινου με το πλαίσιο και αυτό κίτρινο, όπως και τα ελατήρια των αμορτισέρ.

Η σέλα είναι για ένα άτομο με λευκό σιρίτι και στο ντεπόζιτο υπάρχει ένα ανάγλυφο κόκκινο σήμα.

Στην επίσημη ανακοίνωσή της η Honda αναφέρει για το Honda Monkey 125: “Ένας οριζόντιος μονοκύλινδρος κινητήρας 125 κυβικών τοποθετήθηκε στο αρχετυπικό σχήμα του Honda Monkey, που έχει μεγαλώσει σε σχέση με τα μικρότερα σε μέγεθος της οικογένειας των Monkey. Το νέο Monkey 125 εξερευνά την απήχηση των διάσημων προγόνων του”

Εμείς από την πλευρά μας ευχόμαστε η “εξερεύνηση” αυτή να μην είναι μακρά… και να το δούμε επιτέλους στην παραγωγή.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!