MotorBike.gr

ΑΦΙΕΡΩΜΑ: Ποια είναι τα παπιά της ιαπωνικής αγοράς

19/08/2016

Γενικώς… φτώχεια

Όσο περίεργο κι αν ακούγεται στην Ιαπωνία, τη χώρα που γέννησε τα παπιά, διαθέτει ελάχιστα μοντέλα στην ντόπια αγορά της. Τα οποία είναι μόλις… πέντε. Τέσσερα της Honda και ένα της Suzuki!

Τα παπιά στην Ιαπωνία έχουν περιοριστεί σε μια μικρή γωνιά της αγοράς των δύο τροχών, ικανοποιώντας περισσότερο ανάγκες επαγγελματιών και ειδικά τις μεταφορές εφημερίδων.

Ελάχιστα είναι τα μοντέλα που μπορεί να αγοράσει κάποιος στην χώρα που γέννησε το “φαινόμενο παπί”, έχοντας μεταφέρει την ικανοποίηση της μετακίνησης μέσω του εμβληματικού δίκυκλου στις περιφερειακές αγορές των χωρών της Νοτιοανατολικής Ασίας.

Honda Super Cub 50/110

Honda Super Cub 50/110

Ξεκινάμε με τη Honda που έχει και τη μεγαλύτερη γκάμα παπιών στην γιαπωνέζικη αγορά, με τέσσερα μοντέλα: το Honda Super Cub Pro 50/110, το Honda Super Cub 50/110, το Honda Little Cub 50 και το Honda Cross Cub 110.

Honda Super Cub Pro 50/110

Honda Super Cub Pro 50/110

Το Honda Super Cub Pro διατίθεται στην Ιαπωνία σε δύο κυβισμούς με κινητήρες 49 και 109 κυβικών, τετράχρονους, αερόψυκτους, τροφοδοτούμενους από ψεκασμό (PGM-FI) με χαμηλές καταναλώσεις.

Οι ιπποδυνάμεις τους είναι 3,7hp και 8,0hp στις 7.500rpm και βάρος 106 και 107 κιλών, για το 50 και το 110 αντίστοιχα.

pidfc

Οι τροχοί των Honda Super Cub Pro 50/110 είναι 14 ιντσών μπροστά και πίσω για να έχουν ανθεκτικούς τροχούς, αυξημένες δυνατότητες φόρτωσης, χαμηλό κέντρο βάρους και μεγάλη ευελιξία στις μικρομεταφορές μέσα στην πόλη, αλλά και χαμηλό ύψος σέλας.

Οι τιμές είναι για το 50άρι στις 214.000 γιεν και το 110 στις 257.000 γιεν (αντιστοιχία, 1 ευρώ=113 γιεν – άρα 2.270 ευρώ)

Honda Super Cub 50/110

Honda Super Cub 50/110

Αντίθετα το πολιτικό μοντέλο, το Honda Super Cub, που είναι και αυτό μονόσελο και διατίθεται κι αυτό σε δύο κυβισμούς 49 και 109 κυβικών (όπως και τα Super Cub Pro) έχει 17άρηδες τροχούς καθώς και φρένα ταμπούρα μπροστά και πίσω.

Η τιμή του Honda Super Cub 50 είναι 193.000 γιεν και του 110 235.000 γιεν. Χωρίς να μπορούμε να το επιβεβαιώσουμε υπάρχει μια πληροφορία που λέει ότι τα Honda Super Cub 50 και 110 που διατίθενται στη γιαπωνέζικη αγορά είναι κινεζικής κατασκευής.

Honda Little Cub 50

Honda Little Cub 50

Το μοντέλο όμως που σέβεται περισσότερο απ’ όλα την παράδοση της Honda είναι το Honda Little Cub 50 που μοιάζει περισσότερο απ’ όλα με το αυθεντικό, ορίτζιναλ παπί που γνωρίζουμε, με τιμή – όχι χαμηλή – στα 216 χιλιάδες γιεν.

Το Honda Little Cub διατίθεται μόνο σε 50 κυβικά, σε τέσσερις χρωματισμούς και έχει 14άρηδες τροχούς και είναι τόσο όμορφο και καλοφτιαγμένο που του αξίζει να αφιερώσουμε ένα ακόμα μελλοντικό άρθρο στο SuperPapi.gr

Honda Cross Cub 110

Honda Cross Cub 110

Tελευταίο, αλλά όχι λιγότερο σημαντικό, στη γκάμα της Honda είναι το ιδιαίτερο και συμπαθέστατο παπί-ψευδοεντούρο Honda Cross Cub 110 για το οποίο έχουμε ήδη γράψει στην ιστοσελίδα μας (πατήστε ΕΔΩ για να διαβάσετε), με την υψηλότερη τιμή απ’ όλα στις 286 χιλιάδες γιεν.

Περνάμε τώρα στη μοναδική άλλη γιαπωνέζικη εταιρία που διαθέτει παπί στη γκάμα της για την ντόπια αγορά, τη Suzuki.

Suzuki Birdie 50

Suzuki Birdie 50

To Suzuki Birdie 50, που διατίθεται σε δύο εκδόσεις, είναι ένα παπί με μικρούς τροχούς και μικρό κινητήρα 50 κυβικών, τετράχρονο φυσικά με 1ΕΕΚ και δύο βαλβίδες που τροφοδοτείται με ηλεκτρονικό ψεκασμό.

Η ιπποδύναμή του είναι μόλις 3,4 ίπποι στις 7.000 rpm και η ροπή του στα 0,37 kgm, στις 5.000 rpm.

To παπί της Suzuki διαθέτει ένα ημιαυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων 3 σχέσεων με μύλο και ζυγίζει μόλις 78 κιλά. Πρόκειται δηλαδή για ένα απλό, οικονομικό παπί για επαγγελματική ή πολιτική χρήση. Τα φρένα είναι απλά μηχανικά ταμπούρα μπροστά και πίσω και οι τροχοί είναι διαμέτρου 14 ιντσών και όχι 17 ιντσών όπως έχει η πλειονότητα των παπιών της αγοράς.

Suzuki Newspaper Birdie 50

Suzuki Newspaper Birdie 50

Οι τιμές του Suzuki Birdie 50 ξεκινούν από τις 210 χιλιάδες γιέν και φτάνουν στις 227 χιλιάδες γιεν, στην περίπτωση του επαγγελματικού Suzuki Newspaper Birdie 50, που είναι το κλασικό γιαπωνέζικο παπί μεταφοράς εφημερίδων.

Το Suzuki Newspaper Birdie 50 διαθέτει ενισχυμένη σχάρα πίσω, καλαθάκι μπροστά και φοράει ζάντες αντί για ακτίνες στους τροχούς του.

Αυτά είναι λοιπόν τα μόλις 5 μοντέλα που κυκλοφορούν στην “χώρα-μητέρα των παπιών”, που περιέργως διαμορφώνουν μια σαφώς “φτωχή” γκάμα σε σύγκριση με αυτό που συμβαίνει στις γειτονικές της Ιαπωνίας ασιατικές αγορές, αλλά και την ελληνική αγορά.

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!