MotorBike.gr

Ηonda Monkey 125: Ζηλεύοντας τα μεγάλα, τουριστικά Harley!

10/04/2023

Ένα Monkey για μακρινά, στυλάτα ταξίδια

Μεγάλες τιμές απολαμβάνει το Honda Monkey 125 από τους Ταϊλανδέζους customizers, τους Monqey King,  που το έχουν αναβαθμίσει σε αμερικάνικο cruiser και μάλιστα “με τα όλα του”, ένα Full Dresser Touring που λένε οι Αμερικάνοι για τα αντίστοιχα μοντέλα της Harley-Davidson.

Ε, υπάρχουν διαφορές από τα full-dresser της Harley-Davidson, αυτό να το πούμε. Τα Χάρλεϊ είναι κοντά στα 400 κιλά, κι ετούτο το Monkey πιάνει – δεν πιάνει τα 120 κιλά, παρότι κουβαλάει βαριές μπαγκαζιέρες και φέρινγκ.

Εδώ έχουμε να κάνουμε με τα ταϊλανδέζικα Monqey King που πλασάρονται σαν Touring Cruiser, ενώ πατάνε πάνω σε μικρούς τροχούς 12 ιντσών.

Αδελφάκια των MSX, Grom, Dax και Monkey της Honda, δημιουργούν μια δυνατή και πολύ ενδιαφέρουσα σκηνή μικρών μοτοσυκλετών που έχουν φανατικούς φίλους και θαυμαστές, ένα “κίνημα” μοτοσυκλετιστικού τύπου.

Το ενδιαφέρον είναι πως λόγω του κυβισμού τους (125 cc) στην Ευρώπη μπορούν να οδηγηθούν από 16 ετών με άδεια οδήγησης κατηγορίας Α1 ή με επέκταση άδειας οδήγησης του αυτοκινήτου, κι έτσι είναι ιδιαίτερα δημοφιλή (όπως και στην Ελλάδα, κι ας μην επιτρέπεται να τα οδηγήσουν από τα 16).

Από την άλλη, η μεγαλύτερη κοινότητα θαυμαστών για τα παραπάνω μοντέλα της Honda βρίσκεται στην Ταϊλάνδη, κι έτσι δεν είναι καθόλου περίεργο πως εκεί βασιλεύει ο Monqey King.

Πρόκειται για τον επιχειρηματία-μηχανικό Chayakrit Kaewwongwan, που είναι πιο γνωστός με το ψευδώνυμο Winny Boy, ο οποίος διατηρεί πολλά καταστήματα αξεσουάρ μοτοσυκλετών στην Ταϊλάνδη. Φυσικά υπάρχει και τμήμα βελτιώσεων της Monqey King που έχει ειδικευτεί στα Honda Monkey.

Για λόγους προώθησης του ονόματος και για να διαφημίσει τα αξεσουάρ για τα Monkey, ο “βασιλιάς των μαϊμούδων” παρουσιάζει συχνά-πυκνά εντυπωσιακά τροποποιημένα δείγματα.

Και αυτή τη φορά λοιπόν οι Monqey King διαπρέπουν με την εξαιρετική δουλειά τους, με τα μεγάλα αμερικάνικα φέρινγκ ώστε να καλύπτουν τον αναβάτη από τον αέρα (στα μεγάλα ταξίδια…) και τις σταθερές μπαγαζιέρες στην ουρά των Monkey. Kάτι σαν Harley-Davidson Electra Glide ή Street Glide σε σμίκρυνση.

Batwing και το Sharknose ονομάζονται τα δύο μηχανάκια που βλέπουμε στις φωτογραφίες και φορούν ταιριαστά φαρδιά λάστιχα – 120 χιλιοστά μπροστά, 130 χιλιοστά πίσω.

Τα Monqey King φορούν διαφορετικές ζάντες πολύ περίτεχνες, βιδωμένες πάνω στο εξωτερικό στεφάνι του τροχού.

Το ένα δισκόφρενο ανά τροχό διατηρείται, αλλά με δίσκους τύπου μαργαρίτα.

Αντί για ένα μεγάλο V-Twin κυβισμού σχεδόν 2 λίτρων που φοράνε οι αντίστοιχες Harley-Davidson, εδώ έχουμε να κάνουμε με έναν τετράχρονο, μονοκύλινδρο αερόψυκτο (η παράδοση, βλέπεις…) κινητήρα 124 cc που κρέμεται από το σωληνωτό ατσάλινο πλαίσιο με μονή ραχοκοκαλιά.

Δύο είναι μόλις οι 2 βαλβίδες του και η ιπποδύναμή του κοντά στους 10 ίππους, και τελική στα 100 km/h.

Πλάκα έχει επίσης το σύστημα εξάτμισης που ξεκινάει από μία σωλήνα και καταλήγει σε δύο, ώστε να δημιουργήσει ουρά που να μοιάζει με Harley.

Ορατά είναι και διάφορα καλύμματα από ανθρακονήματα, αλουμίνιο ή πλαστικά καπάκια που κατασκευάζουν τοπικά και σε κάθε περίπτωση μιλάμε για κομψοτέχνημα το οποίο στοιχίζει ούκ ολίγα χρήματα για να αποκτηθεί.

Βάλτε στο λογαριασμό πως ένα custom-αρισμένο Monqey King τιμολογείται σχεδόν στη διπλάσια τιμή (κάπου στις 8.000 ευρώ) σε σύγκριση με ένα απλό μοντέλο. Κάποιοι τυχεροί θα μπορέσουν να τα αποκτήσουν.

 

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!