MotorBike.gr

LiveWire S2 Mulholland 2024: Η νέα -άσχημη- ηλεκτρική Harley

22/03/2024

Δεν έφτανε το πρώτο, παρουσιάζεται και δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο

Φαίνεται ότι – για κάποιο λόγο – η Harley-Davidson επιμένει στις ηλεκτρικές μοτοσυκλέτες, παρά την απαξίωση που αυτές δέχονται παγκοσμίως τον τελευταίο καιρό. Ιδού λοιπόν η LiveWire S2 Mulholland, για νέους κυρίως αναβάτες που υποστηρίζουν την “πράσινη” μετακίνηση, με εμφάνιση… “φουτουριστική”

LiveWire S2 Mulholland είναι το όνομα της τελευταίας ηλεκτρικής Harley που παρουσιάστηκε πρόσφατα, τον Μάρτιο του 2024. Με τεχνολογία από το υπάρχον μοντέλο S2 Del Mar, αλλά με κάπως διαφορετικό στυλ.

Η μοτοσυκλέτα ζυγίζει λιγότερο από 200 κιλά και έχει μέγιστη ισχύ 63 kW (84 ίππων) και αυτονομία σχεδόν 200 χιλιομέτρων, όπως ανακοινώνει η εταιρία βεβαίως.

 

 

Κι ενώ το προηγούμενο μοντέλο LiveWire S2 Del Mar εξακολουθεί να παλεύει να βρει μια θέση – και λόγο ύπαρξης –  στην αμερικάνικη έστω αγορά, το τμήμα των ηλεκτρικών μοτοσυκλετών της Harley-Davidson παρουσιάζει μια ακόμα νέα παραλλαγή του μοντέλου: το LiveWire S2 Mulholland.

Το Mulholland δεν ονομάζεται επίσημα Harley-Davidson, αλλά LiveWire που είναι το όνομα της “ξεχωριστής” ας πούμε εταιρίας που έχει παρουσιάσει μέχρι σήμερα τρία ηλεκτροκίνητα μοντέλα: το One το LiveWire S2 Del Mar και το LiveWire S2 Mulholland.

 

 

Τα δυο πρώτα μοντέλα έχουν πουλήσει συνολικά 1.718 μονάδες τα τελευταία χρόνια, με το τμήμα/εταιρία LiveWire να παρουσιάζει χρονιά τη χρονιά αρνητικά οικονομικά αποτελέσματα… αλλά παρ’όλα αυτά να προβάλλει πωλήσεις που θα έχουν φτάσει κοντά στις 200.000 μονάδες μέχρι το 2030!

Τεχνικά, τα δύο νεότερα μοντέλα S2 συνδέονται στενά, αλλά η σχεδίαση και η φιλοσοφία του Mulholland έχει κάποιες σημαντικές διαφορές από το Del Mar.

 

 

Εκτός από το ότι LiveWire S2 Del Mar φοράει στυλ dirt tracker, το νέο LiveWire S2 Mulholland θυμίζει περισσότερο Sportster της Harley-Davidson. Αντί για τροχούς 19 ιντσών – όπως το Del Mar – το Mulholland φοράει 19ιντσο τροχό μόνο μπροστά, ενώ πίσω 17άρη.

Επιπλέον, η γωνία κάστερ του Mulholland είναι μεγάλη στις 61 μοίρες, χαρακτηριστικό ενός cruiser, με μεγάλη διαφορά από τις “γρήγορες” 66 μοίρες στο Del Mar.

 

 

Όπως και στο Del Mar, το Mulholland διαθέτει επίσης μέγιστη ισχύ 63 kW (84 ίππων) και μέγιστη ροπή των 263 Nm. Αυτό σημαίνει ότι πετυχαίνει 0 – 100 km/h σε μόλις 3 δευτερόλεπτα -χωρίς να χρειάζεται να αλλάξεις ταχύτητα – και στη συνέχεια μπορείς να πετύχεις τελική ταχύτητα 160 km/h.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου που είναι εγκατεστημένη στο LiveWire S2 Mulholland έχει χωρητικότητα 10,5 kWh, η οποία θα επιτρέπει αυτονομία από 120 μέχρι και 200 χιλιόμετρα. Η LiveWire λέει ότι ο χρόνος φόρτισης θα είναι μεταξύ 78 λεπτών και 9 ωρών, ανάλογα με τη θύρα φόρτισης και την υπολειπόμενη φόρτιση της μπαταρίας.

Όπως το Del Mar, έτσι και το Mulholland είναι εξοπλισμένο με ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της Showa και φρένα της Brembo.

Στο Mulholland υπάρχει επίσης, όπως και στο S2, cornering ABS και traction control, φώτα LED και στρογγυλή έγχρωμη οθόνη TFT με συνδεσιμότητα smartphone. Tα πλαστικά μέρη είναι κατασκευασμένα από ανακυκλωμένο πλαστικό, το ίδιο και το κάλυμμα της σέλας.

Στις ΗΠΑ, το LiveWire S2 Mulholland θα κυκλοφορήσει την άνοιξη του 2024 με τιμή 15.999 δολαρίων. Καλή του τύχη ευχόμαστε…

(αν δείτε το παρακάτω “ρομαντικό” επίσημο βίντεο της εταιρίας και το πόση σημασία δίνει στον συνεπιβάτη… ρίξτε έπειτα και μια ματιά στο μέγεθος της σέλας… για τον συνεπιβάτη)

Σας άρεσε το άρθρο; Κοινοποιήστε!