Από την Ανατολή με πολύ θυμό
Τον οίκο custom Bandit9 Motorcycles από το Βιετνάμ τον γνωρίζουμε εδώ και αρκετά χρόνια και τον είχαμε δει να παρουσιάζει πολύ αξιόλογα custom σύνολα στο παρελθόν, κερδίζοντας έτσι αρκετή διεθνή δημοσιότητα. Τώρα, με την παρουσίαση του Bandit9 Supermarine, μας βάζει σε σκέψεις. Μήπως έχει αρχίσει και στερεύει η έμπνευση των customizers μοτοσυκλέτας;
Δύσκολα μπορεί να πει κάποιος ότι του αρέσει αυτό το συνοθύλευμα μετάλλου και ανθρακονημάτων με δυο τροχούς κολλημένους στα άκρα του, που βλέπουμε σε αυτές τις φωτογραφίες.
Το να διερευνούν το μέχρι ποιου σημείου μπορούν να φτάσουν, μέχρι ποιο ύψος θα ακροβατήσουν οι δημιουργοί των custom μοτοσυκλετών είναι θεμιτό, το να προκαλείς όμως την αισθητική των μοτοσυκλετιστών με τέτοια δημιουργήματα είναι άλλη υπόθεση. Πάμε όμως να δούμε το θέμα από κοντά.
Για να δημιουργήσει το “Supermarine”, η τεχνική ομάδα του Bandit9 – αποτελούμενη από χημικούς και μηχανικούς αεροδιαστημικής και ρομποτικής! – χρησιμοποίησε την εμπειρία που αποκτήθηκε όλα αυτά τα χρόνια, ώστε να δημιουργήσει μια μοτοσυκλέτα που είναι κραυγαλέα “εκτός φάσης”, εντελώς αντισυμβατική ή όπως θα έλεγε κάποιος που χρησιμοποιεί αγγλισμούς… “έξω από το κουτί”.
Οι άνθρωποι της ομάδας Bandit9 έχουν κάνει μπόλικη δουλειά, αφού 400 διαφορετικά εξαρτήματα είναι ειδικά κατασκευασμένα, συμπεριλαμβανομένου του νέου πλαισίου από αλουμίνιο Ergal 7075.
Το φέρινγκ από ανθρακονήματα μπορεί να είναι άκομψο, αλλά είναι εντυπωσιακό και για να σχεδιαστεί βασίστηκε σε τρισδιάστατο σχεδιασμό, ενώ χρειάστηκε να κατασκευαστεί από ειδικά μηχανήματα που εγγυώνται την ακρίβεια στο τελικό προϊόν.
Για τους ενδιαφερόμενους θα υπάρχει και έκδοση του Supermarine, στην οποία το κουστούμι “τύπου σελάχι” θα είναι φτιαγμένο από πλαστικό ABS με το όνομα “Stealth”, ενώ η έκδοση “Carbon” θα χρησιμοποιεί ίνες άνθρακα.
Επίσης όσον αφορά το πλαίσιο, ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να διαλέξει τις αναρτήσεις που προτιμάει, είτε την στάνταρ επιλογή των βρετανικών Nitron ή αυτή των αναβαθμισμένων σουηδικών Ohlins, ενώ για τα φρένα το θέμα είναι αν προτιμάει κανείς δαγκάνες της Brembo (4έμβολες) ή τις 6έμβολες Beringer. Οι ζάντες από χυτό αλουμίνιο είναι 18 “εμπρός και 17” πίσω.
Όσον αφορά τον κινητήρα, το Bandit9 Supermarine κινείται από έναν κλασικό και κομψό δικύλινδρο σε σειρά Triumph 1200 (του Speed Twin) προδιαγραφών Euro5. Επίσης υπάρχει και δυνατότητα επιλογής στα 900 cc, από το Street Scrambler, ανάλογα πάντα με την προτίμηση του πελάτη.
Με τη δεύτερη επιλογή η απόδοση θα φτάνει τους 74 ίππους στις 7.500 rpm και 80 Nm ροπής στις 3.800 rpm, με τελική 193 km/h και με την πρώτη τους 103 ίππους στις 7.250 rpm και τα 113 Nm στις 4.250 rpm, φτάνοντας έτσι τα 210 km/h τελικής.
Επιλογές υπάρχουν και ως προς την εξάτμιση και το υλικό κατασκευής της (ανοξείδωτο ή τιτάνιο), αλλά και το κιβώτιο ταχυτήτων, το οποίο μπορεί να επιλεγεί με 5 ή 6 σχέσεις. Με τόσες πολλές μεταβλητές που εμπλέκονται στη συναρμολόγησή του, δεν είναι περίεργο ότι το βάρος της μοτοσυκλέτας μπορεί να ποικίλει σημαντικά, από 216 έως 190 κιλά.
Το ίδιο ισχύει φυσικά και για την τιμή, η οποία δεν έχει ανακοινωθεί επίσημα- υπολογίζεται κοντά στις δυο με τρεις δεκάδες χιλιάδες ευρώ – και σίγουρα δεν θα είναι ιδιαίτερα δελεαστική για τις τσέπες των κοινών θνητών.
Το Bandit9 Supermarine θα είναι διαθέσιμο από τον Δεκέμβριο του 2021 και θα κατασκευάζεται μόνο κατόπιν παραγγελίας, σύμφωνα με τις επιλογές του κάθε πελάτη.
Αυτό που μας αφήνει σαν γεύση η όλη ιστορία του Supermarine είναι ότι στην προσπάθεια των customizers να παρουσιάσουν κάτι διαφορετικό τα σύνολα που δημιουργούνται πολλές φορές ξεφεύγουν και οδηγούνται σε δρόμους που σε καμία περίπτωση δεν μπορούν να χαρακτηριστούν γοητευτικοί ή κομψοί.
Εντάξει, εμπνευσμένοι είναι οι Bandit9, το παραδεχόμαστε, προκλητικοί επίσης, αλλά σε τελική ανάλυση… κάποιος να μας πει πώς στρίβει το τιμόνι τoυ Supermarine, γιατί εμείς το βλέπουμε “σφηνωμένο” μέσα στο φέρινγκ! Κάποιος να μας διαφωτίσει!
Πηγή: www.bandit9.com